Miten löytää miespuolinen ystävä
Hei!
Kaipaisin vinkkejä miten löytäisin, jos ei nyt heti puhuta parisuhteesta, niin mukavan miespuolisen ystävän, jonka kanssa viettää aikaa.
Olen jo 38 vuotias ja haudannut haaveet lapsesta. Nuorena ajattelin, että pärjään mainosti yksin, pystyn tekemään kaikki mitä tarvitaan ja ystävät riittivät. Olen muuttanut ajatusmaailmaani ja kaipaisin kovasti ihmistä, jonka kanssa tehdä asioita, keskustella ja rentoutua. En vain tiedä mistä ja miten hänet löydän.
Työni on hyvin sosiaalista ja olen hyvässä asemassaosin miehisellä alalla. Olen miesten kanssa tehnyt paljon töitä ja visusti pitänyt työ ja vapaa-ajan erillään. Kukaan ei ehkä työ"roolini" takia pidä minua yksineläjänä. Olen rauhallinen ja iloinen, tehokas ja jämäkkä. Olen opetellut olemaan välittämättä miesten flirtistä, joka joskus nuorempana sai punastumaan. Nyt jos vapaa-ajalla niin käy, en ymmärrä singnaaleja.
Koska työni on sasiaalista, vapaa-aikani on rauhallista. Vietän paljon aikaa yksin, matkustelen, käyn salilla, luen,joskus käyn ravintoloissa kuuntelemssabändejä. Kova juhlija en ole, enkä viihdy baareissa. Tutustuminen on minulle vaikeaa , tapaan kivoja ihmisiä, mutta harvemmin yhteydenpito jatkuu. En ole mitenkään hirveän puhelias ja varmasti yksinelämiennon tehnyt tehtävänsä, etten höpöttele niitä näitä. Asilinjalla. Ystäväni kuitenkin sanovat, että minulla on hyvä huumorintaju ja olen hauskaa seuraa.
Nyt olen muuttanut uudelle paikkakunnalle. En ole sosiaalisesti ns. Epäkelpo. Olen löytänyt uusia naistuttavuuksia, joka on ei ole kauhean helppoa tässä iässä. Miesten kanssa en onnistu näin etenemään. Osaan kyllä sanoa kiinnostukseni, mutta olen sitten jonkun verran ujo ja ehkä liian rauhallinen aluksi, koska hieman jännitän vapaa-ajalla tapahtuvia miesten tapaamisia. Varsinkin kun on kyse, että pitäisi lähemmin tutustua. Ehkä pelkään että näytän epätoivoiselta. Varattujen miesten kanssa ei ole ongelmaa, koska voin käyttäytyä normaalisti. Tilanteessa ei ole mitään jännitettä, en kaipaa/halua varattua miestä. Eikä myöskään työtilanteissa tms. Netin kautta minulla on eräs tosi hyvä ystävä, mutta emme voi nähdä, kuin muutaman kerran vuodessa, koska asumme kaukana toisistamme.
Tämmöistä lauantai-illan kunniaksi :)
Kommentit (2)
Haetko siis miestä kaveriksi ja sitä kautta parisuhdetta, vai pelkkää kaveruutta?
Voi ei! Väärälle palstalle, kun piti laittaa vapaa aihe palstalle :)