Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisimmat asiat joista olet / olet ollut kateellinen?

Vierailija
12.09.2015 |

Just mietin taas miten kateellinen oon kaverille sen elämästä. Sen taloudellinen tilanne on heikko, ei ole edes autokortia, luottotiedot menneet ja eikä hänellä ole kovinkaan erikoista omaisuutta mitä voisi kadehtia. Mutta hän on parisuhteessa, on todella taiteellinen ja hyvä laulamaan, hänellä on paljon ystäviä ja on todella sosiaalinen. Hänellä on paljon mukavia sukulaisia joiden kanssa on tekemisissä, hänellä on myös eläimiä ja lapsia.

Minä olen rikas ja omistan yhtä jos toista, mutta vain makaan kotona yksinään. Nytkin istun sohvalla läppäri sylissä ja mietin että mitä tekisin vielä tänään. Ystävät soittelee harvoin, sukulaisten kanssa en ole tekemisissä. En käy viihteellä ja mulla on vain pari kaveria joiden kanssa viettää aikaa, silloin kun he eivät ole kumppaninsa kanssa. Kaveri valittaa usein tilannettaan, mutta ajattelen että hän on moninkertaisesti rikkaampi kuin minä, sillä hänellä on perhe ja läheiset aina ympärillään. Toki hänelläkin on varmasti omat ongelmansa, sitä en kiellä. Mutta silti jotenkin ajattelen että vaihtaisin mielelläni osia hänen kanssaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaseista (lapsena). Yksinhuoltajuudesta (olen suurperheen äiti).

Vierailija
22/24 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen reisissä olevista raskausarvista. Uskokaa pois, ne ovat mielestäni kauniita. Valitettavasti en omista itse. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:42"]Mä oon kateellinen, jos kaverilla on hyvä isäsuhde. Kyllä mul kieltämättä tulee vähän surumielinen olo, jos oon kaverin kanssa, ja sen isä soittaa.
[/quote]
Ai niin! Olen myös kateellinen kaikille, joilla on hyvä iho. Itselläni on ollut akne 12-vuotiaasta lähtien. Alkaa jo hiukan kyllästyttää oma peilikuva.

Vierailija
24/24 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:58"]Olen kateellinen reisissä olevista raskausarvista. Uskokaa pois, ne ovat mielestäni kauniita. Valitettavasti en omista itse. :(
[/quote]
Joku toinenkin! Mä tykkään myös venymäarvista. Itselläni on niitä lanteilla. Raskausarvet alavatsalla olis tosi ihanat! Pitäkää mua hulluna, mutta mun mielestä venymäarvet on seksikkäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän