Kahden mustasukkaisen suhde, onnistuukohan koskaan...
Ollan oltu yhdessä n. 2 vuotta. Molemmat ollaan enemmän tai vähemmän mustasukkaisia. Eli riidellään asiasta paljon, välillä tuntuu että kumpikaan ei luota toiseen. Silti rakastetaan. Mutta kirjoitan nyt kun tuli taas riitaa. Mun oli tarkoitus lähteä tänään kaverin kanssa baariin, ja miehestä huomasi, että ei tykännyt ideasta, kuittaili kaikesta että näytän siltä että menen miehiä iskemään jne vaikka mulla oli ihan tavallinen mekko päällä. No sanoi sitten että hänkin lähtee kavereitten kanssa baariin ja sitten mua alkoi epäilyttää ja kystyin että haluaako kostaa mulle ja menee naisia iskemään kun luulee että mä menen iskemään miehiä. Ja sitten siitä se lähti, huudettiin toisillemme varmaan kaksi tuntia ja mä heitin appelsiinimehun seinään ja mies heitteli mun vaatteita käytävään että heittää mut muka pihalle... no lopulta rauhotuttiin, mies on ollut parvekkeella varmaan tunnin polttamassa tupakkaa ja mua vaan vituttaa... sanoin jo kaverille että en lähde mihinkään ja ei varmaan mieskään ole lähdössä. Mutta voikohan tää koskaan toimia, ei ole varmaan normaalia että riidellään joka päivä samasta aiheesta? Ja siis aina on ihan arkipäiväisiä juttuja, molemmat huomautetaan heti jos joku toinen mies tai nainen katsoo sillä silmällä ja perään utelut "oliks se sun mielestä hyvännäkönen, parempi ku mä?" Jne jne... huoh.
Kommentit (39)
Tietyssä määrin ok, mutta kuulostatte täysin kersoilta. No, ehkä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:22"]
Meno vitun white trash. :D
[/quote]
Tosi kivasti sanottu :(
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:24"]
[/quote]
Ollaan kyllä melko nuoria mutta enemmän tässä on varmaan kyse meidän luonteista...
Kestäkää, luottakaa ja kasvakaa vähän.
Nimim. myös nuorina seurustelemaan alettu ja samalaista oli... nyt vähän viisaampina ei jaksa olla mustasukkainen jokasesta toisen menemisiststä :)
Jos haluatte olla yhdessä kehottaisin jo pariterapiaan. Eihän tollasta helvettiä kukaan jaksa.... mistä mustasukkaisuus kumpuaa?
Me ollaan 30v ja sama meno täällä. Yhdessä 2,5v :)
Aina uhitellaan erolla ja aina kyllä sovitaankin. Ihme settiä,ehkä joskus tää muuttuu vielä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:24"]
[/quote]
Ollaan kyllä melko nuoria mutta enemmän tässä on varmaan kyse meidän luonteista...
[/quote]
Luonteista meillä ainakin kysymys. t.nro 8
Voi hyvä luoja taas... Miten joku jaksaa tommosta menoa? Ihan kuin olisi yläkoululaisten suhteesta kyse! Molempien tarttis kasvaa aikuiseksi.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:48"]
Kestäkää, luottakaa ja kasvakaa vähän. Nimim. myös nuorina seurustelemaan alettu ja samalaista oli... nyt vähän viisaampina ei jaksa olla mustasukkainen jokasesta toisen menemisiststä :)
[/quote]
Haluan luottaa ja varmaan mieskin mutta jotenkin meillä vaan kilahtaa välillä... En tiedä mistä se järjetön epäilys tulee :(
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:49"]
Jos haluatte olla yhdessä kehottaisin jo pariterapiaan. Eihän tollasta helvettiä kukaan jaksa.... mistä mustasukkaisuus kumpuaa?
[/quote]
En tiedä mistä se tulee. Minulle ainakin vaan yhtäkkiä tulee sellainen epäilys ja takaraivossa alkaa jyskyttää "entä jos entä jos". Mies taas on sanonut että hänellä ikään kuin sumenee päässä jos ajattelee mua toisen kanssa. Voishan joku pariterapia olla ihan jees juttu.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:13"]
Voi hyvä luoja taas... Miten joku jaksaa tommosta menoa? Ihan kuin olisi yläkoululaisten suhteesta kyse! Molempien tarttis kasvaa aikuiseksi.
[/quote]
No en oikein enää jaksaiskaan.
Niin ja sovittiin riita jo ja päätettiin että mennään yhdessä baariin, minä ja kaverini ja mies kavereineen. Saa nyt nähdä mitä tästä tulee, pari meidän pahinta riitaa on ollut kännissä... Vähän pelottaa mutta päätin ainakin että mä en kilahtele tänään.
Ei mustasukkaisuus ole iästä kiinni...
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:13"]
[/quote]
Meillä oli tullainen vaihe, alkuun ei oltu lainkaan ja yhtäkkiä oltiin molemmat aivan samanlaisia kun te nyt. Se oli jo aivan sairasta, minä säpsähdin jopa jokaisesta viestistä minkä mies sai puhelimeen, kyselin keneltä se oli jne ja se alkoi harmittamaan miestä, mutta kohta huomasi tekevänsä samaa, ajatteli oikeasti, että meidän pitää erota jossei tilanne muutu ja koska en halunnut erota me vain lopetettiin, alkuun oli hankalaa mutta päätettiin vaan luottaa toisiimme sata prosenttisesti, en utele viestejä, en miehen menoja ja itsellänikin on paljon parempi olla nykyään. Jos joku tulee miestäni iskemään niin siinäs tulee, minun viereeni se kotiin illan päätteeksi tulee ja sama toistepäin, ei ole meiltä pois, jos joku pitää viehättävänä puolisoa. Sairas mustasukkasuus on luottamuksen puutosta tai luottamus ei ole täysin kunnossa, työstäkää sitä ja tehkää kaikki vaadittavat keinot ( ilmotelkaa vaikkka joka liike niin kauan että tajuatte kuinka hölmöä se on ) mutta älkää missään nimessä alkako sen takia tekemään kaikkea yhdessä ja luopuko itsestänne!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:15"]
Ollan oltu yhdessä n. 2 vuotta. Molemmat ollaan enemmän tai vähemmän mustasukkaisia. Eli riidellään asiasta paljon, välillä tuntuu että kumpikaan ei luota toiseen. Silti rakastetaan. Mutta kirjoitan nyt kun tuli taas riitaa. Mun oli tarkoitus lähteä tänään kaverin kanssa baariin, ja miehestä huomasi, että ei tykännyt ideasta, kuittaili kaikesta että näytän siltä että menen miehiä iskemään jne vaikka mulla oli ihan tavallinen mekko päällä. No sanoi sitten että hänkin lähtee kavereitten kanssa baariin ja sitten mua alkoi epäilyttää ja kystyin että haluaako kostaa mulle ja menee naisia iskemään kun luulee että mä menen iskemään miehiä. Ja sitten siitä se lähti, huudettiin toisillemme varmaan kaksi tuntia ja mä heitin appelsiinimehun seinään ja mies heitteli mun vaatteita käytävään että heittää mut muka pihalle... no lopulta rauhotuttiin, mies on ollut parvekkeella varmaan tunnin polttamassa tupakkaa ja mua vaan vituttaa... sanoin jo kaverille että en lähde mihinkään ja ei varmaan mieskään ole lähdössä. Mutta voikohan tää koskaan toimia, ei ole varmaan normaalia että riidellään joka päivä samasta aiheesta? Ja siis aina on ihan arkipäiväisiä juttuja, molemmat huomautetaan heti jos joku toinen mies tai nainen katsoo sillä silmällä ja perään utelut "oliks se sun mielestä hyvännäkönen, parempi ku mä?" Jne jne... huoh.
[/quote]
Itsetuntopuutos tuntuu kummallakin osapuolella olevan sitä luokkaa että suosittelen eroa ja terapiaa jossa työstää noita ongelmia. Itse en haluaisi olla mustis koska se vie turhaan energiaa ja alentaa elämisen tasoa tai seukata mustiksen kanssa koska seurauksena on vain inhimillisen kärsimyksen eskaloituminen mikä voi johtaa fyysisiin vammoihin tai jopa hengenlähtöön.
Minä olen mustasukkainen, mutta vihaan tappelua. Kerron kyllä jos jokin tilanne tai asia mietityttää tai ahdistaa, mutta en lähde syyttelemään toisten naisten iskemisestä tms. Eiköhän se mustasukkaisuus ole vain huonoa itsetuntoa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:04"]Meillä oli tullainen vaihe, alkuun ei oltu lainkaan ja yhtäkkiä oltiin molemmat aivan samanlaisia kun te nyt. Se oli jo aivan sairasta, minä säpsähdin jopa jokaisesta viestistä minkä mies sai puhelimeen, kyselin keneltä se oli jne ja se alkoi harmittamaan miestä, mutta kohta huomasi tekevänsä samaa, ajatteli oikeasti, että meidän pitää erota jossei tilanne muutu ja koska en halunnut erota me vain lopetettiin, alkuun oli hankalaa mutta päätettiin vaan luottaa toisiimme sata prosenttisesti, en utele viestejä, en miehen menoja ja itsellänikin on paljon parempi olla nykyään. Jos joku tulee miestäni iskemään niin siinäs tulee, minun viereeni se kotiin illan päätteeksi tulee ja sama toistepäin, ei ole meiltä pois, jos joku pitää viehättävänä puolisoa. Sairas mustasukkasuus on luottamuksen puutosta tai luottamus ei ole täysin kunnossa, työstäkää sitä ja tehkää kaikki vaadittavat keinot ( ilmotelkaa vaikkka joka liike niin kauan että tajuatte kuinka hölmöä se on ) mutta älkää missään nimessä alkako sen takia tekemään kaikkea yhdessä ja luopuko itsestänne!
[/quote]
Kuulostaa tutulta. Vedin kerran pultit miehelle kun en uskonut että laittaa viestejä äidilleen, vaadin nähdä viestit ja sota oli taas käynnissä... mies on samanlainen, varsinkin jos mulle tulee viesti "outoon aikaan", hei kysely "kuka sulle tähän aikaan viestejä laittaa". Ja vahditaan toistemme kaupassa tms. käymistä. Heti kommentoidaan jos toisella on kestänyt "liian pitkään". Ja jos selitys on vaikka että oli pitkä jono, niin sitten jotain kuittailua "oliko hyvännäkönen kassa" jne jne. Ja tosiaan jos toinen on menossa johonkin yksin niin nykyään sitten riidan seurauksena mennään kuitenkin kahdestaan. Tää on niin outoa, kun nuo jutut kirjoittaa näin niin tajuaa miten hullulta se kuulostaa, mutta siinä hetkessä on ihan varma ja sydän hakkaa ja korvissa humisee. :/ Oon yrittänyt olla välittämättä mutta sitten mies taas tekee jotain mikä on mielestäni epäilyttävää ja taas mennään...
Meno vitun white trash. :D