Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden mustasukkaisen suhde, onnistuukohan koskaan...

Vierailija
12.09.2015 |

Ollan oltu yhdessä n. 2 vuotta. Molemmat ollaan enemmän tai vähemmän mustasukkaisia. Eli riidellään asiasta paljon, välillä tuntuu että kumpikaan ei luota toiseen. Silti rakastetaan. Mutta kirjoitan nyt kun tuli taas riitaa. Mun oli tarkoitus lähteä tänään kaverin kanssa baariin, ja miehestä huomasi, että ei tykännyt ideasta, kuittaili kaikesta että näytän siltä että menen miehiä iskemään jne vaikka mulla oli ihan tavallinen mekko päällä. No sanoi sitten että hänkin lähtee kavereitten kanssa baariin ja sitten mua alkoi epäilyttää ja kystyin että haluaako kostaa mulle ja menee naisia iskemään kun luulee että mä menen iskemään miehiä. Ja sitten siitä se lähti, huudettiin toisillemme varmaan kaksi tuntia ja mä heitin appelsiinimehun seinään ja mies heitteli mun vaatteita käytävään että heittää mut muka pihalle... no lopulta rauhotuttiin, mies on ollut parvekkeella varmaan tunnin polttamassa tupakkaa ja mua vaan vituttaa... sanoin jo kaverille että en lähde mihinkään ja ei varmaan mieskään ole lähdössä. Mutta voikohan tää koskaan toimia, ei ole varmaan normaalia että riidellään joka päivä samasta aiheesta? Ja siis aina on ihan arkipäiväisiä juttuja, molemmat huomautetaan heti jos joku toinen mies tai nainen katsoo sillä silmällä ja perään utelut "oliks se sun mielestä hyvännäkönen, parempi ku mä?" Jne jne... huoh.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:15"]

Ollan oltu yhdessä n. 2 vuotta. Molemmat ollaan enemmän tai vähemmän mustasukkaisia. Eli riidellään asiasta paljon, välillä tuntuu että kumpikaan ei luota toiseen. Silti rakastetaan. Mutta kirjoitan nyt kun tuli taas riitaa. Mun oli tarkoitus lähteä tänään kaverin kanssa baariin, ja miehestä huomasi, että ei tykännyt ideasta, kuittaili kaikesta että näytän siltä että menen miehiä iskemään jne vaikka mulla oli ihan tavallinen mekko päällä. No sanoi sitten että hänkin lähtee kavereitten kanssa baariin ja sitten mua alkoi epäilyttää ja kystyin että haluaako kostaa mulle ja menee naisia iskemään kun luulee että mä menen iskemään miehiä. Ja sitten siitä se lähti, huudettiin toisillemme varmaan kaksi tuntia ja mä heitin appelsiinimehun seinään ja mies heitteli mun vaatteita käytävään että heittää mut muka pihalle... no lopulta rauhotuttiin, mies on ollut parvekkeella varmaan tunnin polttamassa tupakkaa ja mua vaan vituttaa... sanoin jo kaverille että en lähde mihinkään ja ei varmaan mieskään ole lähdössä. Mutta voikohan tää koskaan toimia, ei ole varmaan normaalia että riidellään joka päivä samasta aiheesta? Ja siis aina on ihan arkipäiväisiä juttuja, molemmat huomautetaan heti jos joku toinen mies tai nainen katsoo sillä silmällä ja perään utelut "oliks se sun mielestä hyvännäkönen, parempi ku mä?" Jne jne... huoh.

[/quote]

Itsetuntopuutos tuntuu kummallakin osapuolella olevan sitä luokkaa että suosittelen eroa ja terapiaa jossa työstää noita ongelmia. Itse en haluaisi olla mustis koska se vie turhaan energiaa ja alentaa elämisen tasoa tai seukata mustiksen kanssa koska  seurauksena on vain inhimillisen kärsimyksen eskaloituminen mikä voi  johtaa fyysisiin vammoihin tai  jopa hengenlähtöön.
[/quote]

Varmaan on itsetunnostakin kyse, ainakin mulla. Rakastetaan kuitenkin toisiamme ja ei haluta erota... voisinpa vain lopettaa mustasukkaisuuden.

Vierailija
22/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:49"]

Jos haluatte olla yhdessä kehottaisin jo pariterapiaan. Eihän tollasta helvettiä kukaan jaksa.... mistä mustasukkaisuus kumpuaa?

[/quote]

En tiedä mistä se tulee. Minulle ainakin vaan yhtäkkiä tulee sellainen epäilys ja takaraivossa alkaa jyskyttää "entä jos entä jos". Mies taas on sanonut että hänellä ikään kuin sumenee päässä jos ajattelee mua toisen kanssa. Voishan joku pariterapia olla ihan jees juttu.

[/quote]

Jonain päivänä sumenee päässä ja tappaa sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo baari-ilta meni ilman suurempaa draamaa, mitä nyt piikiteltiin toisiamme koko ajan... mutta ei se ollut mitään verrattuna siihen kun joskus ollaan humalassa vedetty sellaisia huutoshowta että koko baari raikaa ja kaikki tuijottaa. Ja kerran baari-illan jälkeen taksikuski heitti meidät ulos taksista kun huudettiin toisillemme täyttä kurkkua ja mies heitti kokikset mun päälle... voi luoja miten noloa touhua :(

Vierailija
24/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mustasukkaisuus ole iästä kiinni, mutta itsehillintä aika usein on. 

Ap:lle tiedoksi, että kaikki suhteesi tulevat olemaan samanlaisia, ennenkuin käsittelet ongelmasi. Ja sama viesti miehelle. 

Vierailija
25/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:49"]

Jos haluatte olla yhdessä kehottaisin jo pariterapiaan. Eihän tollasta helvettiä kukaan jaksa.... mistä mustasukkaisuus kumpuaa?

[/quote]

En tiedä mistä se tulee. Minulle ainakin vaan yhtäkkiä tulee sellainen epäilys ja takaraivossa alkaa jyskyttää "entä jos entä jos". Mies taas on sanonut että hänellä ikään kuin sumenee päässä jos ajattelee mua toisen kanssa. Voishan joku pariterapia olla ihan jees juttu.

[/quote]

Jonain päivänä sumenee päässä ja tappaa sinut.
[/quote]

No tätä en kyllä usko ollenkaan miehestä.

Vierailija
26/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:35"]Ei mustasukkaisuus ole iästä kiinni, mutta itsehillintä aika usein on. 

Ap:lle tiedoksi, että kaikki suhteesi tulevat olemaan samanlaisia, ennenkuin käsittelet ongelmasi. Ja sama viesti miehelle. 
[/quote]

No toivottavasti ei tule muita suhteita, haluan kuitenkin pysyä yhdessä. Mutta joo kai tälle ongelmalle pitäisi jotain tehdä.

Vierailija
27/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:08"]Me ollaan 30v ja sama meno täällä. Yhdessä 2,5v :) 

Aina uhitellaan erolla ja aina kyllä sovitaankin. Ihme settiä,ehkä joskus tää muuttuu vielä.
[/quote]
TÄH?!?!?! 30vuotiaita ja tollanen meininki?!?!?!! Mä luulin et ootte jotain just ehkä kakskymppisiä teinejä., voi naapuriparat.. Todella WT meininkiä!!

Vierailija
28/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:08"]Me ollaan 30v ja sama meno täällä. Yhdessä 2,5v :) 

Aina uhitellaan erolla ja aina kyllä sovitaankin. Ihme settiä,ehkä joskus tää muuttuu vielä.
[/quote]
TÄH?!?!?! 30vuotiaita ja tollanen meininki?!?!?!! Mä luulin et ootte jotain just ehkä kakskymppisiä teinejä., voi naapuriparat.. Todella WT meininkiä!!
[/quote]

Tuo ei ollut ap...

Vierailija
29/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jeesus te ootte hirveitä yhdessä :o kaikki ei vaan sovi yhteen, varmaan kavereistakin "tosi kiva" kattoa teidän känniriitelyä ja varsinkin kun tietää etukäteen et ilta on sitä. Rassaava pariskunta -.-

Vierailija
30/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:56"]Ei Jeesus te ootte hirveitä yhdessä :o kaikki ei vaan sovi yhteen, varmaan kavereistakin "tosi kiva" kattoa teidän känniriitelyä ja varsinkin kun tietää etukäteen et ilta on sitä. Rassaava pariskunta -.-
[/quote]

Kyllä mielestäni sovitaan kuitenkin, meillä on samanlaiset arvot ja kiinnostuksen kohteet ja meillä on tosi mukavaa yhdessä aina jos emme saa noita mustasukkaisuuskohtauksia. Mies on hauska, älykäs ja huomaavainen. Mutta joo tiedän että ärsytetään kavereitamme, eilenkin kun kerrottiin kavereille, että halutaan lähteä porukalla, vastaus oli "meinaatteko taas riidellä koko illan" ja "mä sit kuuntelen mieluummin poran ääntä ku teidän riitelyä" :( harmittaa...

Vierailija
31/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:56"]

Ei Jeesus te ootte hirveitä yhdessä :o kaikki ei vaan sovi yhteen, varmaan kavereistakin "tosi kiva" kattoa teidän känniriitelyä ja varsinkin kun tietää etukäteen et ilta on sitä. Rassaava pariskunta -.-

[/quote]

Me ollaan kylmästi jätetty tuollainen pariskunta ulkopuolelle ystäväporukassa. Vitutti joka kerta kuunnella riitoja, piikittelyjä ja huutoa. Varsinkin kun vielä järjestivät kohtauksiaan julkisillakin paikoilla. Enää ei ole meno v*tun wt illanvietoissa. Suosittelen muillekin.

Vierailija
32/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ap varma, että teistä puhutaan kaveriporukassa. Eikä todennäköisesti hyvällä.

Vierailija
33/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[x] heitin appelsiinimehun seinään

Vierailija
34/39 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:54"]Voi olla ap varma, että teistä puhutaan kaveriporukassa. Eikä todennäköisesti hyvällä.
[/quote]

Tiedän :(

Vierailija
35/39 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne vaan pahenee... Mies piti mulle mykkäkoulua monta päivää kun luuli että oon vielä kiinnostunu eksästä. No sovittiin kuitenkin mutta nyt se taas raivoaa kun on juonu vähän... Ja mä oon ollu ihan tosi vaino harhanen, oon stalkannu miehen facen ja kännykän monta kertaa, en onneks oo jääny kiinni... miks ei osata luottaa? :(

Vierailija
36/39 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, erotkaa! Jonain päivänä toinen hakkaa tai tappaa toisen. Been there, done that.

Vierailija
37/39 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Ilman luottamusta ei parisuhde toimi.Itsetuntopuutoksia havaittu. Aika kuluttava elämätapa tuollainen.

Vierailija
38/39 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että pariterapian sijaan tarvitsette itsetutkistelua. Ongelma ei ehkä ole suhteessa, vaan molempien osapuolien keskenkasvuisuudessa. En sano tätä mitenkään pilkaten, vaan uskon, että eletty elämä opettaa. Teillä on mittasuhteet ihan vinksallaan. Ei tuollaista kukaan jaksa pidempään.

Vierailija
39/39 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä yksinkertaisesti kehtaisi käyttäytyä noin. En itseni enkä muidenkaan edessä. "Vaatisin" ja "edellyttäisin" itseltäni samoin kuin kumppanilta sivistyneempää käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi