Lähikaupastani oli hamstrattu kaikki, enkä saanut ruokaa...Nyt on pakko mennä huomenna kauppaan. Tuleeko joku kivittämään minut?
Kiitos vaan kun veitte kaiken ruoan kaupastani. Nyt on pakko toimia lakkoa vastaan
Kommentit (47)
No mikset mennyt ennen kuin kaikki loppui?
huomenna EI SAA mennä kauppaan
Ei kukaan kivitä.
Ammattiliiton gorillat pamputtavat mennessä ja tullessa, mutta eivät kivitä.
Miksi ihmeessä kaupassa ei saisi käydä?
Lakot oli jo tiedossa monta viikkoa etukäteen. Oma vika jos et osaa ennakoida että koko kylän hamsterit menee sinne just lakkoa edeltävänä viikonloppuna. Pakasteet, säilykkeet ja juurekset kantaa hyvinkin pitkälle mut tietysti jos on pakko aina saada se pari kiloa lihaa, maitotuotteet ja tuoreet leivät tai muuten nääntyy viikossa niin en tiedä miten auttaa.
Ainakin meillä oli tuossa lähimmässä kaupassa ihan normimäärä tavaraa hyllyissä enkä itse aio hamstrata yhtään mitään vaan käyn ihan normaalisti kaupassa sekä torstaina että lauantaina.
Jos mitä ei ole (tätä käy ilman lakkojakin) niin sitten sovellan ja / tai keksin toisen vaihtoehdon.
Asiakas ei ole lakossa, vaikka työntekijä on.
Hamstrasin purkillisen hernekeittoa ja purkillisen sekahedelmiä, sekä maitoa ostin useamman litran, huh, huh!
Meidän lähi-Prismassa oli kyllä hyllyt ihan täynnä kun tuossa klo 16 maissa kävin. Tampere.
Missä ihmeen peräkylässä asut? Kävin lidlissä tänään eikä näkynyt mitään merkkejä hamstraamisesta. Jos pelkäät liikaa joidenkin ihmisten mielipiteitä niin ole sitten nälissäsi. Itse menen huomenna kauppaan hakemaan päivän ruokani kuten normaalisti.
Aion käydä kaupassa joka päivä lakon aikana ihan periaatteesta. Vastustan ay-mafiaa ja lakkoilua.
Höpön löpön. Ei ollut hyllyt tyhjinä vaan päin vastoin uusia kuormia hyllytettiin silloin kun itse kaupassa kävin.
Ja tietenkin kaupassa saa käydä huomenna ja koko loppuviikon ajan jos / kun on tarve. Et tee siinä mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas tukee käynnillään kauppiasta joka ei halua maksaa työntekijöilleen sellaista palkkaa jolla pystyisi elämään alati nousevien hintojen kanssa.
Kaupat saisivat olla viikon kiinni että noilla lakoilla jotain vaikutusta olisi. Saisi tulla kunnon paniikki ja kaaos niin että ihmiset murtautuisivat kauppoihin. Jo rupeais neuvottelut sujumaan.
Vierailija kirjoitti:
Aion käydä kaupassa joka päivä lakon aikana ihan periaatteesta. Vastustan ay-mafiaa ja lakkoilua.
Onko sinulla tarjota jotain vaihtoehtoa ammattiyhdistyksille ja lakoille?
Vierailija kirjoitti:
Vi..... että ihmiset on typeriä.
Keskimääräinen äo suomalaisella 97
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakas tukee käynnillään kauppiasta joka ei halua maksaa työntekijöilleen sellaista palkkaa jolla pystyisi elämään alati nousevien hintojen kanssa.
Ihan sama.
Kyllä minä voin ensimmäisen kiven heittää.
T. Kaupassa jo käynyt