Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kannusta

Vierailija
12.09.2015 |

Kun mies ei kannusta. Lyttää kaikki mun ideat ja suunnitelmat. Ei kannusta yrittämään mitään.
Olen ahdistunut tähän tilanteeseen. En tykkää elämästäni. Haluan muutoksia, mutta en saa tätä kaikkea yksin muutettua ilman tsemppaamista. Olisi edes hieman positiivisempi ja kannustavampi.

Olen jo eroakin miettinyt. Olisi helpompaa yksin :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 08:52"]

Miksi te roikutte niissä miehissä, ja jätätte omat tunelmanne toteuttamatta ja oman elämänne elämättä?

Ettekö uskalla tunnustaa sitä totuutta, että olette miehelle vain taloudenhoitaja, jonka asema on vaarassa siinä tapauksessa, että hankkii itselleen hyvän koulutuksen ja työn?

[/quote]

No kyllä minä ainakin olen toteuttanut omia unelmiani ja elänyt omaa elämääni, mutta ilman kumppanin tukea vaan. Ei se tuen puute estä minua tekemästä asioita! Harmittaa vaan, kun olisi mukava saada tsemppausta ja positiivista kannustusta/feedbackia kumppanilta sen ainaisen jörötyksen sijaan. Usein "kadehdin" ystävieni kumppaneita, jotka on kannustavia ja elämänmyönteisiä tyyppejä. Oma äijä vaan jurottaa ja lyttää kaikki (huom! myös muut, ei vaan mua) ja kaikkien ideat/suunnitelmat/teot/haaveet.

T. 3

Vierailija
2/14 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette valitse miestä, joka tukee ja kannustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen; onkohan meillä sama mies? ;) :D Kuulostaa kyllä niin tutulta myös tuo muiden lyttäämiset ja oman parhauden ja hyvyyden korostaminen.
Ap

Vierailija
4/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkaa itses olemaan tyytyväinen ! Luettele 24/7 hyviä ominaisuuksia itsestäsi. Aluks outoo mut tepsii! : ) Muistan, kun olin nuorempi ja en saanu MISTÄÄN kannustusta, aloin 'aivopesemään' itseäni uskomaan, että olen kaunis, hyvä tuossa ja tässä ym. ja niin sitä vaan tänä päivänäkin uskon hyvät asiat itsestäni. Se toimi, loin mulle pysyvän ajatusmallin kelaamaan itestäni ihan positiivisesti: ) Kokeile! Tsemii

Vierailija
5/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa ihan sama asia. Mies ei ole yhtään kannustavaa sorttia, lyttää ja ja väheksyy aina. Pakko vaan yrittää itse tsempata itseä ja jättää miehen negatiiviset kommentit omaan arvoonsa.

Vierailija
6/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ett ees tsemppaat: D

Vierailija
7/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen taustalla pelko siitä, että lähdet kävelemään jonain päivänä kun alat "kukoistamaan"?

Vierailija
8/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä menolla lähden kävelevän varmemmin :)
Kyllähän mies kehuu ulkonäköä silloin tällöin, mutta siihen se sitten jääkin.

Olen kyllä opetellut tsemppaamaan itseäni ja uskon myös tekemisiini ja itseeni, mutta olisi mukavaa, että joku muukin tsemppaisi kohti mun unelmia :)

Ap

Vierailija
9/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja appi eivät kannusta, lyttäävät mielessään minkä kerkeävät, mutteivät sano ääneen. Olisivat hyvillään jos erottas miehen kanssa, ne vanhukset eivät tiedä eivätkä ymmärrä mistään mitään. Ja ei se mun mieskään sen kummemmin kannusta, kunhan roikun vain piikana. Vituttaa niin vietävästi.

Vierailija
10/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
11/14 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te roikutte niissä miehissä, ja jätätte omat tunelmanne toteuttamatta ja oman elämänne elämättä?

Ettekö uskalla tunnustaa sitä totuutta, että olette miehelle vain taloudenhoitaja, jonka asema on vaarassa siinä tapauksessa, että hankkii itselleen hyvän koulutuksen ja työn?

Vierailija
13/14 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh....Ootko puhunu asiasta miehesi kanssa? Jos mä olisin samassa tilanteessa niin käyttäytyisin/puhuisin samanlai ku se mulle... Hehehe

Vierailija
14/14 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt puhua, mutta voit kuvitella miten on ottanut asian :(
Olen myös yrittänyt käyttäytyä samalla tavalla, mutta en vaan osaa olla niin välinpitämätön.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi