Tiedätkö jonkun yli 40- vuotiaan, joka eläisi yhä kuin joku 2-kymppinen?
Kävisi baareissa kolmesti viikossa ja joka vkloppu uusi poka.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä tiedä. Käytännössä se on aika vaikeaa. Miten 40-v löytää baarista itselleen usein samanhenkistä mutta myös samanikäistä seuraa? Harva on +40v niin hyvännäköinen, että parikymppisiäkään jatkuvasti pokailee. Suuri osa yli 40v baarin vakkarikävijöistä on rappiolla, mikä on aika eri asia kuin elää kuin 20v. Miten 40-vuotiaalla muka kroppa pysyy kunnossa tuossa hommassa, jonka 20v kestää helposti?
Miksi baariin pitäisi mennä? Saa sitä seuraa muualtakin halutessaan jos seuraa haluaa. Itse en ole koskaan baareissa viihtynyt. Naisia on elämässä ollut. Nyt 6 vuotta olen ollut ilman naista. Ei edes seksiä ja syy ei ole se että en saisi vaan vain ja ainoastaan se ettei ole kiinnostanut eikä kiinnosta tänä päivänäkään eli omasta halustani :)
Ja koskaan en ole yhtäkään naista iskenyt vaan naiset ovat tehneet aloitteen ja iskenyt mut. Moniin vuosiin en ole liikunut muualla kuin töissä ja ruokakaupassa sellaiseen aikaan ettei siellä ole juurikaan muita ihmisiä kun ei enää jaksa olla ihmisten ilmoilla koska haluan olla yksin mutta pakko se on käydä töissä ja ruokaa ostamassa.
Minä elän. Käyn lähipubissa aina työpäivän jälkeen ottamassa yhden oluen ja lukemassa iltapäivälehdet. Viikonloppuisin menen keskustaan ja yleensä löytyy seuraa.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä tiedä. Käytännössä se on aika vaikeaa. Miten 40-v löytää baarista itselleen usein samanhenkistä mutta myös samanikäistä seuraa? Harva on +40v niin hyvännäköinen, että parikymppisiäkään jatkuvasti pokailee. Suuri osa yli 40v baarin vakkarikävijöistä on rappiolla, mikä on aika eri asia kuin elää kuin 20v. Miten 40-vuotiaalla muka kroppa pysyy kunnossa tuossa hommassa, jonka 20v kestää helposti?
Siellä baarissa missä mä käyn valtaosa on nelikymppisiä. Eikä todellakaan kaikki mitään elämäntapajuoppoja. Sulla on vähän outo käsitys baareista.
Miten kenelläkään on varaa käydä baareissa monta kertaa viikossa? Ehkä joillakin vanhempiensa kanssa asujilla? Ne, jotka tienaa niin hyvin, että olisi varaa, eivät välitä kuluttaa rahojaan baareissa juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten kenelläkään on varaa käydä baareissa monta kertaa viikossa? Ehkä joillakin vanhempiensa kanssa asujilla? Ne, jotka tienaa niin hyvin, että olisi varaa, eivät välitä kuluttaa rahojaan baareissa juurikaan.
Ei siellä tartte kahtakytä juomaa ostaa illassa. Ja aika monilla nelikymppisillä on varaa.
Pokia kyllä on, joskus viikoittainkin, mutta baareissa en käy, enkä alkoholia juuri koskaan juo.
Muu elämä on töitä ja kuntosalia.
N38