Uskoisitteko jos joku väittäisi nimettömänä että puolisosi pettää?
Eli pelkästään tällainen väittämä ilman lisätietoja. Mitä tekisitte?
Kommentit (120)
Riittääkö todisteeksi, että tiedän miehen käyneen sp-testeissä. Siellä ne on omakannassa. Vaimo voi pyytää miestään näyttämään labrakokeensa ja jos ei suostu, niin...
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö todisteeksi, että tiedän miehen käyneen sp-testeissä. Siellä ne on omakannassa. Vaimo voi pyytää miestään näyttämään labrakokeensa ja jos ei suostu, niin...
Ei, ellet tiedä ajankohtaa ja mitä kokeita on otettu. Maallikko ei ymmärrä testeistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
En. Ollaan molemmat työttöminä lähes aina kotona, niin en tiedä milloin se ehtisi. Voisihan se toisaalta tietysti olla että pettää vain silloin pari kertaa vuodessa kun olen poissa :D
Älä naureskele, yhden tuttavan puoliso teki juuri noin. Eli petti aina kun siippa oli yön poissa kotoa ja jäi itse yksin kotiin ( muutaman kerran vuodessa)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni mies oikeasti myöntäisi tällaisen viestin jälkeen että totta on, kyllä minä petän. Aika harvA. Tottakai ne kieltää.
Tämä keskustelu näyttää kyllä aika hyvin sen kuinka sinisilmäisiä naiset on. Jos joku tuollaisen viestin lähettää, sanoisin, että 95% tod näk on totta.
Ap, seuraa sun miestä vähän nyt tämän viestin jälkeen.Katso onko enemmän puhelinliikennettä, menoja yms. Jos pokkaa, tutki kännykkä.
Tiedäthän yllyttäväsi rikokseen?
No, eiköhän jokainen järki-ihminen pidä laitteensa salasanojen takana nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni mies oikeasti myöntäisi tällaisen viestin jälkeen että totta on, kyllä minä petän. Aika harvA. Tottakai ne kieltää.
Tämä keskustelu näyttää kyllä aika hyvin sen kuinka sinisilmäisiä naiset on. Jos joku tuollaisen viestin lähettää, sanoisin, että 95% tod näk on totta.
Ap, seuraa sun miestä vähän nyt tämän viestin jälkeen.Katso onko enemmän puhelinliikennettä, menoja yms. Jos pokkaa, tutki kännykkä.
Tiedäthän yllyttäväsi rikokseen?
No, eiköhän jokainen järki-ihminen pidä laitteensa salasanojen takana nykyisin.
Äkkiä ne selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää. Mitä kautta se väite tulisi ja mitä siinä lukisi.
Viestinä, tuntematon ja tyhjä profiili. Ei siinä oikeastaan oikeastaan muuta lukenut kuin että "miehesi pettää sinua" ja että "ota selvää".
Nauraisin ja jatkaisin elämää ihan tavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eli ehdotat että sanon miehelle että näytä viimeisimmät labrakirjauksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ellet tiedä ajankohtaa ja mitä kokeita on otettu. Maallikko ei ymmärrä testeistä mitään.
Hiv-testin koodin tajuaa maallikkokin. Ja kyseisen tapauksen vaimo on sairaanhoitaja.
Ai kauhee kun rupes naurattaan 😂. ”Näytätkö kulta sun labratulokset omakannasta?”. Mun mies varmasti näyttäis. Sitten ottaisin toisen laitteen ja googlettaisin ”tippuri labra koodi”… Mies olis 😳
Pitäisin tuollaista viestiä massaviestinä joka on lähetetty kerralla ainakin 100 000:lle profiilille.
En reagoisi mitenkään, tuskin edes hymähtäisin.
En uskoisi, ilman jonkinlaista tarkennusta missä tuo tapahtuu. Ruokatunnilla lenkkipolulla. Vai missä.
Mun tuntema varattu mies vie naisia mökilleen. Vaimo ja lapset käy mökillä vaan päiväseltään, mies viihtyy siellä paljon 'yksin'.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntema varattu mies vie naisia mökilleen. Vaimo ja lapset käy mökillä vaan päiväseltään, mies viihtyy siellä paljon 'yksin'.
Tuollaisesta jää aina ennemmin tai myöhemmin joku jälki. Unohtunut vaatekappale, meikkituote, tuoksu lakanoihin... Ei ulkopuolisten tarvitse puuttua asiaan, joka ei heille kuulu. Ja on myös mahdollista, että puoliso tietää mutta on valinnut olla välittämättä syystä tai toisesta.
Ei tarvitse olla edes hoitoalalla että erottaisi sukupuolitautitestien tulokset. Mutta vähän erikoiselta tuntuisi kyllä sellaisista alkaa tenttaamaankaan, sitäpaitsi voihan niitä otattaa yksityiselläkin. Ei kai tässä voi kuin toivoa että asia jotenkin selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes hoitoalalla että erottaisi sukupuolitautitestien tulokset. Mutta vähän erikoiselta tuntuisi kyllä sellaisista alkaa tenttaamaankaan, sitäpaitsi voihan niitä otattaa yksityiselläkin. Ei kai tässä voi kuin toivoa että asia jotenkin selviäisi.
Mä en tietäisi ellen erikseen katsoisi. Eikö ne yksityisen käynnit ja labrat näy yhtä lailla omakannassa?
Vierailija kirjoitti:
Yksityisellä oletut labrakokeet näkyy omakannassa kuten muutkin.
Mulla on melkoinen galleria k1kkelikuvia. Vaimot vois ilahtua, että laitan miekkosensa kuvan tulemaan, kun tuskin ovat sitä viime aikoina katselleet
Vierailija kirjoitti:
Mulla on melkoinen galleria k1kkelikuvia. Vaimot vois ilahtua, että laitan miekkosensa kuvan tulemaan, kun tuskin ovat sitä viime aikoina katselleet
Pakko sanoa etten tunnistaisi miehen jortikkaa 10 kuvan tunnistusrivistä. Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta ja jortikkakin on ollut kovassa käytössä, mutta jos kuvassa ei ole muita tunnisteita, kuten omistajan kasvoja, niin ihan random kuva mulle. 😆
Ei ole puolisoa, mutta jos olisi, vastaisin tyypille "en usko", "miten niin" tai jotain sellaista. Jos tyyppi oikeasti tietäisi puolisoni pettävän ja haluaisi sen minun tietooni, niin varmaan vastaisi. Jos ei vastaisi, ajattelisin viestin olevan vain jonkun tylsistyneen kiusantekoa.
Jos vastaisi ja kertoisi jotain edes periaatteessa uskottavaa (eli vaikuttaisi tuntevan mieheni), puhuisin asiasta mieheni kanssa.
En lähtisi tutkimaan asiaa mieheni selän takana, tekisi pahaa parisuhteelle.
Ei niin.
Mutta nyt puhutaan nimenomaan pettämisestä.