Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitteko jos joku väittäisi nimettömänä että puolisosi pettää?

Vierailija
28.03.2022 |

Eli pelkästään tällainen väittämä ilman lisätietoja. Mitä tekisitte?

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraissa käyminen ei ole pettämistä, jos siihen on kumppanilta saatu lupa.

Ei niin.

Mutta nyt puhutaan nimenomaan pettämisestä.

Vierailija
82/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö todisteeksi, että tiedän miehen käyneen sp-testeissä. Siellä ne on omakannassa. Vaimo voi pyytää miestään näyttämään labrakokeensa ja jos ei suostu, niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö todisteeksi, että tiedän miehen käyneen sp-testeissä. Siellä ne on omakannassa. Vaimo voi pyytää miestään näyttämään labrakokeensa ja jos ei suostu, niin...

Ei, ellet tiedä ajankohtaa ja mitä kokeita on otettu. Maallikko ei ymmärrä testeistä mitään.

Vierailija
84/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ollaan molemmat työttöminä lähes aina kotona, niin en tiedä milloin se ehtisi. Voisihan se toisaalta tietysti olla että pettää vain silloin pari kertaa vuodessa kun olen poissa :D

Älä naureskele, yhden tuttavan puoliso teki juuri noin. Eli petti aina kun siippa oli yön poissa kotoa ja jäi itse yksin kotiin ( muutaman kerran vuodessa)

Vierailija
85/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies oikeasti myöntäisi tällaisen viestin jälkeen että totta on, kyllä minä petän. Aika harvA. Tottakai ne kieltää.

Tämä keskustelu näyttää kyllä aika hyvin sen kuinka sinisilmäisiä naiset on. Jos joku tuollaisen viestin lähettää, sanoisin, että 95% tod näk on totta.

Ap, seuraa sun miestä vähän nyt tämän viestin jälkeen.Katso onko enemmän puhelinliikennettä, menoja yms. Jos pokkaa, tutki kännykkä.

Tiedäthän yllyttäväsi rikokseen?

No, eiköhän jokainen järki-ihminen pidä laitteensa salasanojen takana nykyisin.

Vierailija
86/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies oikeasti myöntäisi tällaisen viestin jälkeen että totta on, kyllä minä petän. Aika harvA. Tottakai ne kieltää.

Tämä keskustelu näyttää kyllä aika hyvin sen kuinka sinisilmäisiä naiset on. Jos joku tuollaisen viestin lähettää, sanoisin, että 95% tod näk on totta.

Ap, seuraa sun miestä vähän nyt tämän viestin jälkeen.Katso onko enemmän puhelinliikennettä, menoja yms. Jos pokkaa, tutki kännykkä.

Tiedäthän yllyttäväsi rikokseen?

No, eiköhän jokainen järki-ihminen pidä laitteensa salasanojen takana nykyisin.

Äkkiä ne selvittää.

Vierailija
87/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Mitä kautta se väite tulisi ja mitä siinä lukisi.

Viestinä, tuntematon ja tyhjä profiili. Ei siinä oikeastaan oikeastaan muuta lukenut kuin että "miehesi pettää sinua" ja että "ota selvää".

Nauraisin ja jatkaisin elämää ihan tavallisesti.

Vierailija
88/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ehdotat että sanon miehelle että näytä viimeisimmät labrakirjauksesi? 

Vierailija
89/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ellet tiedä ajankohtaa ja mitä kokeita on otettu. Maallikko ei ymmärrä testeistä mitään.

Hiv-testin koodin tajuaa maallikkokin. Ja kyseisen tapauksen vaimo on sairaanhoitaja.

Vierailija
90/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee kun rupes naurattaan 😂. ”Näytätkö kulta sun labratulokset omakannasta?”. Mun mies varmasti näyttäis. Sitten ottaisin toisen laitteen ja googlettaisin ”tippuri labra koodi”… Mies olis 😳

Vierailija
91/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin tuollaista viestiä massaviestinä joka on lähetetty kerralla ainakin 100 000:lle profiilille.

En reagoisi mitenkään, tuskin edes hymähtäisin.

Vierailija
92/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi, ilman jonkinlaista tarkennusta missä tuo tapahtuu. Ruokatunnilla lenkkipolulla. Vai missä.

Vierailija
93/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntema varattu mies vie naisia mökilleen. Vaimo ja lapset käy mökillä vaan päiväseltään, mies viihtyy siellä paljon 'yksin'.

Vierailija
94/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntema varattu mies vie naisia mökilleen. Vaimo ja lapset käy mökillä vaan päiväseltään, mies viihtyy siellä paljon 'yksin'.

Tuollaisesta jää aina ennemmin tai myöhemmin joku jälki. Unohtunut vaatekappale, meikkituote, tuoksu lakanoihin... Ei ulkopuolisten tarvitse puuttua asiaan, joka ei heille kuulu. Ja on myös mahdollista, että puoliso tietää mutta on valinnut olla välittämättä syystä tai toisesta.

Vierailija
95/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla edes hoitoalalla että erottaisi sukupuolitautitestien tulokset. Mutta vähän erikoiselta tuntuisi kyllä sellaisista alkaa tenttaamaankaan, sitäpaitsi voihan niitä otattaa yksityiselläkin. Ei kai tässä voi kuin toivoa että asia jotenkin selviäisi.

Vierailija
96/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes hoitoalalla että erottaisi sukupuolitautitestien tulokset. Mutta vähän erikoiselta tuntuisi kyllä sellaisista alkaa tenttaamaankaan, sitäpaitsi voihan niitä otattaa yksityiselläkin. Ei kai tässä voi kuin toivoa että asia jotenkin selviäisi.

Mä en tietäisi ellen erikseen katsoisi. Eikö ne yksityisen käynnit ja labrat näy yhtä lailla omakannassa?

Vierailija
97/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä oletut labrakokeet näkyy omakannassa kuten muutkin.

Vierailija
98/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkoinen galleria k1kkelikuvia. Vaimot vois ilahtua, että laitan miekkosensa kuvan tulemaan, kun tuskin ovat sitä viime aikoina katselleet

Vierailija
99/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on melkoinen galleria k1kkelikuvia. Vaimot vois ilahtua, että laitan miekkosensa kuvan tulemaan, kun tuskin ovat sitä viime aikoina katselleet

Pakko sanoa etten tunnistaisi miehen jortikkaa 10 kuvan tunnistusrivistä. Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta ja jortikkakin on ollut kovassa käytössä, mutta jos kuvassa ei ole muita tunnisteita, kuten omistajan kasvoja, niin ihan random kuva mulle. 😆

Vierailija
100/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puolisoa, mutta jos olisi, vastaisin tyypille "en usko", "miten niin" tai jotain sellaista. Jos tyyppi oikeasti tietäisi puolisoni pettävän ja haluaisi sen minun tietooni, niin varmaan vastaisi. Jos ei vastaisi, ajattelisin viestin olevan vain jonkun tylsistyneen kiusantekoa.

Jos vastaisi ja kertoisi jotain edes periaatteessa uskottavaa (eli vaikuttaisi tuntevan mieheni), puhuisin asiasta mieheni kanssa.

En lähtisi tutkimaan asiaa mieheni selän takana, tekisi pahaa parisuhteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi