Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitteko jos joku väittäisi nimettömänä että puolisosi pettää?

Vierailija
28.03.2022 |

Eli pelkästään tällainen väittämä ilman lisätietoja. Mitä tekisitte?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla ei mitään merkitystä ainakaan itselleni. Vähän ohis, mutta epäilen nuoruuden vuosistani, että joskus joku oli kertonut, että olin ollut tapailun "välissä" erään toisen kanssa. Sen verran kylmäävää oli ja jututkin sen mukaisia juttuja. Itseasisssa kun vihdoin kysyi myönsin asian. Ei kysymys varmaan ihan tyhjästä tullut kuitenkaan. Tapailu päättyikin siihen hieman ikävissä tunnelmissa. Valitettavasti vasta aamulla toi tuon asian puheeksi.

Vierailija
62/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin kerran eräälle miehelle ja uskoi. Tuli riitainen ero. Käräytetty oli työpaikkakiusaajani. Voi, että nautin siitä tunteesta kun näin hänen voivan kerrankin pahoin töissä ja joutui lopulta sairaslomallekin sen vuoksi. Kiusaaminen ei ollut ihan pientä ja ulottui jopa ulkonäkööni asti. 

Itsekin olen kiusaajani puolisolle lähettänyt nimettömän kirjeen hänen puolisonsa pettämisestä. En tiedä miten kävi, mutta oloni parani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni lähetti nimettömänä henkilö, että puolisosi pettää.

Mies sanoi ettei petä, ja että kyseessä on varmasti vain joku joka yrittää hankaloittaa meidän suhdetta. Joku hänen "hulluista eksistä ehkä". 

Päätin luottaa mieheen.

No 10v suhde päätyi siihen, että sain tietää hänen pettäneen minua pitkin kyliä koko suhteemme ajan. Nyt vtuttaa, etten vain uskonut siihen viestiin. 

Tuntuu vaan jotenkin hullulta että lähtisin suhteesta vain "varmuuden vuoksi". Varsinkin kun koen että meillä on mennyt koko ajan tosi hyvin, siksi tätä koko asiaa on niin vaikea käsittää.

Kyllä minä ymmärrän sen tunteen, kun itse olin siinä myös. Meillä kanssa suhde oli aika "aluillaan" silloin kun sain sen viestin, olisikohan ollut ensimmäinen vai toinen vuosi. Mies oli tosi huomaavainen ja ihana, niin oli helpompi uskoa mieheen.

Mutta nyt jälkeenpäin ymmärrän, että ignoraasin kaikki ne hälytysmerkit.. Sen, että hän haukkui kaikki eksät "hulluiksi" tai "pahoiksi", että kaikki hänen eksänsä olivat hänelle tehneet "pahaa". Sen, että välillä hänen käyttäytymisensä oli vähän outoa, että saattoi olla muutamia tunteja ihan kokonaan poissa ettei saanut yhteyttä. Oli vähän liiankin usein niitä "Meen nyt aikaisiin nukkumaan, öitä kulti - nukuin pommiin", eli katosi aikaiseen illalla 14+ tunniksi johonkin (asuttiin erillään siis). 

Voihan se tottakai aina olla, että kyseessä on vaan häirikkö. Ikävä kyllä minun tapauksessani se ei vain ollut jokin random häirikkö. Päätin, että jos joku lähettelee tuollaisia viestejä tulevaisuudessa,niin lähden suhteesta. En halua ottaa riskiä, että minua petetään uudelleen ja että joku vielä siitä varoittaa. Sitäpaitsi en usko, että hyvien miesten puolisot tuollaisia viestejä saavat. 

Vierailija
64/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin kerran eräälle miehelle ja uskoi. Tuli riitainen ero. Käräytetty oli työpaikkakiusaajani. Voi, että nautin siitä tunteesta kun näin hänen voivan kerrankin pahoin töissä ja joutui lopulta sairaslomallekin sen vuoksi. Kiusaaminen ei ollut ihan pientä ja ulottui jopa ulkonäkööni asti. 

Itsekin olen kiusaajani puolisolle lähettänyt nimettömän kirjeen hänen puolisonsa pettämisestä. En tiedä miten kävi, mutta oloni parani.

Olosi parani siitä, että aiheutit aivan järkyttävän pahan olon ja kivun täysin tuntemattomalle ulkopuoliselle osapuolelle? 

Olette aika sairaita narsisteja. 

Vierailija
65/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulle kävi näin. Facebookiin tuli feikkiprofiililta viestiä, että miehelläsi on suhde x-nimisen henkilön kanssa. Mies kielsi tuntevansa naisen. Tuttu otti yhteyttä myös viestissä mainittuun naiseen, joka kielsi tuntevansa miehen. Tuttu pyysi nimetöntä viestittelijää kertomaan asiasta omalla nimellään, mutta tämä ei siihen suostunut. Eivät eronneet, koska oli vastakkain miehen ja feikkiprofiilin sana ja mies kielsi koko jutun. Feikkiprofiili alkoi myöhemmin ilkkumaan tutulleni, että olitko niin tyhmä että uskoit miehen selitykset. Tässä vaiheessa joku juttu tuntui kiusanteolta.

Vuosia myöhemmin kävi ilmi, että miehellä oli oikeasti ollut vuosia kestänyt suhde tämän viestissä mainitun naisen kanssa. 

Jos haluatte käräyttää pettävän ihmisen, ettekä kykene tekemään sitä omalla nimellänne, antakaa jotakin todistusaineistoa myös. Pelkän nimettömän ilmoituksen perusteella tuskin itsekään uskoisin, varsinkin jos molemmat osapuolet kieltävät tuntevansa toisensa eikä ole mitään muutakaan todistetta asiasta.

Vierailija
66/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, lähettäjä on joku joka haluaa kiusata sinua, tai sitten puhuu totta. Seuraa nyt miehesi toimia suurennuslasin kanssa jonkin aikaa, mutta älä paljasta hänelle.

Vierailija
67/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis lähettää parinkin naimisissa olevan miehen vaimolle miehensä suomi24-profiili ja kik-tunnus.

Vierailija
68/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kehtaa omalla nimellä/naamalla asiaa kertomaan, niin kohauttaisin harteitani ja jatkaisin elämääni.

Omapa on onnesi pettäjämiehen kanssa.

Itse suunnittelin kerran nimettömän kirjeen lähettämistä eräälle naiselle, jota en ollut tavannut mutta jonka mies oli sarjapettäjä (ja takana vuosien "monogaminen" suhde), mutta suunnitelma tyssäsi osoitteen puutteeseen. Ovat nykyään kai naimisissa, en itse ole vuosiin nähnyt sitä miestäkään, koska erosin kaveristaan.

Miksi ei omalla nimellään voi kertoa asiasta? NImetön ilmianto on sama asia kuin ei mitään. Mustasukkaiset naiset näitä laittelevat eli kun varattua miestä ei saa petiinsä, niin ilmiannetaan nimettömänä. Jos asia on oikeasti totta, sen voi kertoa omalla nimellä.

Sinä ajattelet sitä " ilmiantona" . Minä ajattelen taas sen niin päin , että haluan antaa petetylle mahdollisuuden saada tietää mitä hänen selkänsä takana puuhataan.

Itse ainakin haluaisin tietää.

Mutta jos lähtee kertomaan petetylle jotain, olisi suotavaa olla ainakin todisteita jos ei pysty nimellään ottamaan yhteyttä.

Vierailija
69/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän kyllä miksi jotkut eivät uskalla tulla puhumaan omilla nimillään.

Eivät ne henkilöt välttämättä tiedä päättääkö tämä puoliso sitten kertoa miehelle tai alkaa tämän henkilön nimeä levitellä ympäri nettiä ja mustamaalata häntä, kun ei halua uskoa.

Kyllä minäkin lähettäisin nimettömänä viestin. 

Vierailija
70/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis lähettää parinkin naimisissa olevan miehen vaimolle miehensä suomi24-profiili ja kik-tunnus.

Mikä estää?

Vierailija
71/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Mitä kautta se väite tulisi ja mitä siinä lukisi.

Viestinä, tuntematon ja tyhjä profiili. Ei siinä oikeastaan oikeastaan muuta lukenut kuin että "miehesi pettää sinua" ja että "ota selvää".

Kysyisin varmaan mieheltäni, miksi tällainen viesti mahtoi tulla. Jos hänellä ei olisi aavistustakaan, jättäisin asian silleen. Jos hän epäilisi sen tulevan joltain tietyltä henkilöltä, ottaisimme häneen varmaan yhdessä yhteyttä. Jos osoittautuisi, että hän todellakin viestin lähetti, niin täysin riippumatta siitä, pitikö väite paikkansa vai ei, tekisin hänen elämästään helvetin.

Ei ole kummallakaan mitään käsitystä siitä että kuka tämän olisi voinut lähettää ja miksi. Ollaan kyllä mietitty tätä paljonkin.

Ei minunkaan mieheni tunnustanut pettäneensä mutta pakko oli myöntää sitten kun oli niin selvät todisteet, ettei jäänyt yhtään tulkinnanvaraa .  En usko savuun ilman tulta, jotain tuossa on taustalla.  Saattaa tietty olla ihan joku sekopää mielenterveysongelmainenkin. Juota mies känniin ja juo itse vaan vettä. Sitten ovelasti utelet. Yleensä kännissä totuudet paljastuvat

Vierailija
72/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, heti tuli kolme mieleen.

Vierailija
73/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin ottaa asiasta selvää tarkemmin. Totta kai tuollainen viesti kylväisi jonkinlaisen epäilyksen siemenen, varsinkin jos lähettäjä osaisi kertoa jotain täsmääviä yksityiskohtia.

Miten ottaisit selvää? Ei ollut mitään yksityiskohtia, miehen puhelimelle en pääse (enkä kyllä haluaisikaan mennä!). Mistä tätä nyt lähdet selvittämään? 

Olen eri mutta minä alkaisin vaivihkaa tarkkailla miestäni.

Kyllä jotain merkkejä näkyisi , niin että tajuaa jotain olevan meneillään.

Vierailija
74/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän kyllä miksi jotkut eivät uskalla tulla puhumaan omilla nimillään.

Eivät ne henkilöt välttämättä tiedä päättääkö tämä puoliso sitten kertoa miehelle tai alkaa tämän henkilön nimeä levitellä ympäri nettiä ja mustamaalata häntä, kun ei halua uskoa.

Kyllä minäkin lähettäisin nimettömänä viestin. 

Eihän se nimettömyys niinkään ollut tässä se ongelma, vaan se etten voi mitenkään selvittää pitääkö tämä asia paikkaansa vai ei.

Vierailija
75/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies oikeasti myöntäisi tällaisen viestin jälkeen että totta on, kyllä minä petän. Aika harvA. Tottakai ne kieltää.

Tämä keskustelu näyttää kyllä aika hyvin sen kuinka sinisilmäisiä naiset on. Jos joku tuollaisen viestin lähettää, sanoisin, että 95% tod näk on totta.

Ap, seuraa sun miestä vähän nyt tämän viestin jälkeen.Katso onko enemmän puhelinliikennettä, menoja yms. Jos pokkaa, tutki kännykkä.

Vierailija
76/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestinä, tuntematon ja tyhjä profiili. Ei siinä oikeastaan oikeastaan muuta lukenut kuin että "miehesi pettää sinua" ja että "ota selvää".

No en tällaista uskoisi kyllä.

Lähtökohtaisesti en muutenkaan uskoisi, koska en usko että mieheni pettää.

Mutta jos viestissä olisi tarkempia aikoja ja paikkoja ja ne täsmäisivät meidän arkeen, niin sitten toki kiinnostuisin ottamaan selvää.

Vierailija
77/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies oikeasti myöntäisi tällaisen viestin jälkeen että totta on, kyllä minä petän. Aika harvA. Tottakai ne kieltää.

Tämä keskustelu näyttää kyllä aika hyvin sen kuinka sinisilmäisiä naiset on. Jos joku tuollaisen viestin lähettää, sanoisin, että 95% tod näk on totta.

Ap, seuraa sun miestä vähän nyt tämän viestin jälkeen.Katso onko enemmän puhelinliikennettä, menoja yms. Jos pokkaa, tutki kännykkä.

Jos on nimetön viesti, jossa ei ole mitään muuta tietoa kuin että "miehesi pettää sinua", niin ei todellakaan ole 95 % todenäköisyydellä totta. Vähintään 80 % jotain urpoa teinipelleilyä tai muuta kiusaamista.

Vierailija
78/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin varmaan mieheltäni, miksi tällainen viesti mahtoi tulla. Jos hänellä ei olisi aavistustakaan, jättäisin asian silleen. Jos hän epäilisi sen tulevan joltain tietyltä henkilöltä, ottaisimme häneen varmaan yhdessä yhteyttä. Jos osoittautuisi, että hän todellakin viestin lähetti, niin täysin riippumatta siitä, pitikö väite paikkansa vai ei, tekisin hänen elämästään helvetin.

Ei ole kummallakaan mitään käsitystä siitä että kuka tämän olisi voinut lähettää ja miksi. Ollaan kyllä mietitty tätä paljonkin.

Ei minunkaan mieheni tunnustanut pettäneensä mutta pakko oli myöntää sitten kun oli niin selvät todisteet, ettei jäänyt yhtään tulkinnanvaraa .  En usko savuun ilman tulta, jotain tuossa on taustalla.  Saattaa tietty olla ihan joku sekopää mielenterveysongelmainenkin. Juota mies känniin ja juo itse vaan vettä. Sitten ovelasti utelet. Yleensä kännissä totuudet paljastuvat

Kysytty on jo ihan kyllästymiseen asti. Luulisi että olisi jo tunnustanut vaikka tuhopolton kunhan ei tarvitsisi miettiä asiaa enempää. Olisikin todisteet, tai osoittautuisi joksikin muuksi. Epätietoisuus on pahinta.

Vierailija
79/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus on opettanut, että tämänkaltaisissa viesteissä on jotain perää. Ei ne ihan tyhjästä tule. Tietenkään ei suorilta pidä tehdä radikaaleja ratkaisuja nimettömän viestin perusteella.

Vierailija
80/120 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai suhtaudun tähän varauksella, mutta ei ole mitään mitä lähtisi työstämään. Ja toisaalta jatkuva epäileminen ja tonkiminen ei kyllä sekään tee parisuhteelle hyvää. Nyt en voi oikeastaan kuin joko odottaa uutta yhteydenottoa, odottaa että mies tekisi jonkun mokan, tai antaa olla ja jatkaa elämää kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei oikein mikään tunnu hyvältä vaihtoehdolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan