Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia että mies menee vaisuksi kun on kiinnostunut?

Vierailija
28.03.2022 |

Kokemuksia että mies menee vaisuksi kun onkin kiinnostunut? Esim tapaamisen jälkeen.

Itselläni on vastikään parikin eri kokemusta. Viimeisimpänä mies alkoi jo saman illan aikana puhua uusista tapaamisista ym ja käyttäytyi kuin olisimme jo jotain paljonkin enemmän.

Seuraavana päivänä olikin erittäin vähäsanoinen ja innostui vasta kun otin asian esiin. Sitten sanoi että olen kuuma ym. Ja halusi tavata.

Minusta tämä on outoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti olevansa varattu.

Vierailija
2/10 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi hermostua, sitä helpommin mitä kiinnostuneempi on. Näin on käynyt itselleni.

Vastavuoroisesti olen myös huomannut muutanman kerran, että nainen on mennyt hiljaiseksi tai jopa alkanut vältellä katsekontaktia. Tällöin olen ajatellut että hän ei ainakaan ole kiinnostunut, mutta myöhemmin on tullut syystä tai toisesta mieleen, että ehkäpä hän olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Toiset on ujompia kuin toiset, ja ihmiset nyt muutenkin reagoivat yksilöllisesti erilaisiin tilanteisiin. Turha Vauvasta on mitään "käyttöohjeita" kysellä.

Vierailija
4/10 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Toiset on ujompia kuin toiset, ja ihmiset nyt muutenkin reagoivat yksilöllisesti erilaisiin tilanteisiin. Turha Vauvasta on mitään "käyttöohjeita" kysellä.

Haenkin vain erilaisia näkökulmia, jotta olisi ainesta tulkita ihmisiä, jotain mikä ei itselleni tullut mieleen.

Mahdollisuuksia ja syitä on monia.

Vierailija
5/10 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi hermostua, sitä helpommin mitä kiinnostuneempi on. Näin on käynyt itselleni.

Vastavuoroisesti olen myös huomannut muutanman kerran, että nainen on mennyt hiljaiseksi tai jopa alkanut vältellä katsekontaktia. Tällöin olen ajatellut että hän ei ainakaan ole kiinnostunut, mutta myöhemmin on tullut syystä tai toisesta mieleen, että ehkäpä hän olikin.

Itse saatan juurikin vältellä katsekontaktia jos olen hermostunut/ihastunut :)

Vierailija
6/10 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, ei miehetkään koe, tunne ja toimi keskenään samalla tavalla samoissa tilanteissa.

Minulla on useampi veli ja yksi heistä alkaa aina _oikeasti_ ihastuessaan stressaamaan, vatuloimaan ja pelkäämään ettei nainen ole tosissaan ym.

Vierailija
7/10 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vikittely on sellainen miinakenttä, että helpostihan siinä menee kipsiin, jos on paljon hävittävää.

Vierailija
8/10 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Riippuu ihmisestä, ei miehetkään koe, tunne ja toimi keskenään samalla tavalla samoissa tilanteissa.

Minulla on useampi veli ja yksi heistä alkaa aina _oikeasti_ ihastuessaan stressaamaan, vatuloimaan ja pelkäämään ettei nainen ole tosissaan ym.

Tämä mainitsemani mies sanoi ettei halua painostaa, eli oli ilmeisesti siitä huolissaan.

ap

Vierailija
9/10 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonsa oli haistanut sinun hajuvetesi.

Vierailija
10/10 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi kaivata myös seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi