Noloja sellaiset ihmiset joilla ei ole älypuhelinta
Noloa jos jollain on vielä näppäinpuhelin. Ymmärrän jos 100-vuotiaalla on sellainen mutta nuoremmilla... Herätkää nykypäivään!
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:36"]Mitä noloa siinä on?
[/quote]
Mieti...
[/quote]
Mietin, mutta en keksi! Kerro nyt! Vai etkö tiedä itsekään?
[/quote]
Jos et tiedä ja jos et tiedä sä, ota selvää ja kerro frendeilles
Vittu sitä tartte netissä roikkua kokoajan. Hanki elämä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:46"]Vittu sitä tartte netissä roikkua kokoajan. Hanki elämä.
[/quote]
Uliuliuliuuu
Aha.
Ja se on sulta miten pois jos jollakulla, sulle täysin ventovieraalla ei ole älyluuria?
En halua älypuhelinta. Ei näillä nakkisormilla sellaista kapistusta käytetä! Enkä ole kiinnostunut puhelimesta, joka voi lukita itse itsensä jos lämpötila nousee liikaa tai jäätyy pakkasella itsekseen tms., minun puhelimeni tulee aina olla toimintakunnossa. Nokian C2 on palvellut kohta 5 vuotta hienosti.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:34"]Noloa jos jollain on vielä näppäinpuhelin. Ymmärrän jos 100-vuotiaalla on sellainen mutta nuoremmilla... Herätkää nykypäivään!
[/quote]
Äitis oli nolo, kun sut sai.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:34"]Noloa jos jollain on vielä näppäinpuhelin. Ymmärrän jos 100-vuotiaalla on sellainen mutta nuoremmilla... Herätkää nykypäivään!
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:34"]
Noloa jos jollain on vielä näppäinpuhelin. Ymmärrän jos 100-vuotiaalla on sellainen mutta nuoremmilla... Herätkää nykypäivään!
[/quote]
Olen nolo, koska en apinoi massoja? Tuskinpa vaan :) En käsitä miksi pitäisi ostaa älyluuri jos ei kerran ole tarvetta päästä nettiin liikkeellä ollessaan. Minulla kun ei sellaista tarvetta ole. Ravintolassa ollessani keskityn seuralaiseeni ja ruokaaa, en ota annoksestani kuvia tai postaa tänne kommentteja naapuripöydän pihvin kypsyysasteesta koska se vasta noloa olisikin.
Netissä surffaan vain tietokoneella. Näppiksestä en luovu- eipä tarvitse kiukutella ettei mobiiliversio toimi ja hakata otsikoita suuraakkosilla.Itse olet massasopuli, mainosten uhri ja nolo. Minun itsetuntoni kestää sen ettei minulla ole samoja tavaroita vaikka muilla olisi - kun en tunne tarvetta hankkia moisia vehkeitä.
Mitä noloa siinä on. Itse vietän esim talvella pitkiä aikoja ulkona pakkasta voi olla -20 tai ylikin siinä on älypuhelimessa äkkiä akku tyhjänä.
Puhelin on soittamista varten.
Tabletilla voi surffata netissä ym. ja se on helppo kuljettaa mukana, jos haluan somettaa muualla kuin kotona. Mihin ihmeeseen tarviin älypuhelinta
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:34"]
[/quote]
Noloa vain omassa päässäsi
Taidat ap.itse olla aika nollapolla mölö.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:34"]Noloa jos jollain on vielä näppäinpuhelin. Ymmärrän jos 100-vuotiaalla on sellainen mutta nuoremmilla... Herätkää nykypäivään!
[/quote]
[/quote]
Tää juttu on lankapuhelintakin vanhempi
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:55"]Taidat ap.itse olla aika nollapolla mölö.
[/quote]
Kyl sä mua panisit
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:55"]Taidat ap.itse olla aika nollapolla mölö. [/quote] Kyl sä mua panisit
[/quote]No thanks, sattuu näet olemaan omakin miesystävä ja vaikkei olisikaan niin tuskinpa siltikään.
Ihan järkevää olisi suurelle osalle ihmisiä pitäytyä tavallisessa peruskännykässä. Miksi?
1. Valtaosa ei osaa käyttää älykännykkäänsä turvallisesti. Kattava suojaus ei edes ole mahdollista saavuttaa älykännykässä tai sitten useimmat eivät osaa suojauskeinoja edes käyttää.
2. Älykännykkä tulee kalliiksi.
3. Älykännykkä vie aikaa tärkeämmiltä asioilta kuten ihmiskontakteilta, joissa olla kasvokkain, tai ajattelulta.
4. Älykännykkä on vaaralllinen liikkuessa, koska olet siihen keskittyneenä ylittäessäsi katua, ajaessasi tai tehdessäsi ruokaa tms.
5. Älykännykkä pilaa ryhtisi ja aiheuttaa jännitysniskaa ja käden skeä käsivarren alueen motorisia vaivoja.
6. Älykännykästä puuttuu monen tarvitsema tärkeä toiminto, joka estäisi sillä kommunikoinnin kännissä. Tosin tämä puute vaivaa kaikkia kommunikointilaitteita, älykänny kuitenkin on aina mukana ja mahdollistaa mokien maksimoinnin.
7. Älykännykkä lisää nettisaastetta kuten selfieitä, belfieitä, ja varvaskuvia. Selfieiden kuvaaminen on myös tappanut monta ihmistä.
En tarvitse älypuhelinta, miksi pitäisi omistamisen vuoksi omistaa tavaroita, joita ei tarvitse..?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:23"]
En tarvitse älypuhelinta, miksi pitäisi omistamisen vuoksi omistaa tavaroita, joita ei tarvitse..?
[/quote]
Näinpä.
Joten olen sitten nolo, ihan sama.
Ihmisil ei oo sit älyy, jos ei oo älykännykkää. Tosi noloo LOL!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:36"]Mitä noloa siinä on?
[/quote]
Mieti...
[/quote]
Mietin, mutta en keksi! Kerro nyt! Vai etkö tiedä itsekään?