Millainen ihminen tilaa lehtipihvin ja kokiksen?
Kommentit (38)
Oi että kyllä! ja joko ranut tai valkosipuliperunat kylkeen <3
Minä 40v duunari, absin ateriapassi on täynnä ja IMATRAN ABSILLA KAIKKI MUUT ANNOKSET LISTALTA ON IHAN TÄYTTÄ PASKAA.
Käsittämättömän huonoja leivitetyt porsaan leikkeet mitä muissa annoksissa on.
Esitän järkyttävän väitteen: lehtipihvistä ja Cokiksesta pitävä ihminen.
No lehtipihvi on aina hyvää.Tuttu ja turvallinen,eikä siinä ole jänteitä tai läskinpaloja :D
Musta ois niin siistiä jos BB-Jani tietäisi olevansa av - legendan aihe. Harmi kun en edes voi kertoa jos tapaan hänet. En muista hänestä mitään, en edes ulkonäköä. Vain tämän traagisen tilauksen kun hän olisi saanut tilata MI TÄ VAAN ja.....
Jos gourmet-menu pitää sisällään lehtipihvin ja kokiksen, niin miksipä ei. Jos ärsyttää, ei kannata mennä sellaiseen paikkaan, vaan vielä hienompaan, jossa kyseisiä aineksia ei tarjoilla.
Hyvän itsetunnon omaava ihminen, joka tykkää lektipihvistä ja kokiksesta.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:45"]
Lehtipihvi ja pepsi se on oikeesti. Ja vastaus on Jani.
[/quote]
Jani tilasi kyllä Pepsi MAXin ja lehtipihvin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:45"]
Musta ois niin siistiä jos BB-Jani tietäisi olevansa av - legendan aihe. Harmi kun en edes voi kertoa jos tapaan hänet. En muista hänestä mitään, en edes ulkonäköä. Vain tämän traagisen tilauksen kun hän olisi saanut tilata MI TÄ VAAN ja.....
[/quote]
Janin kuva tässä:
http://worldofbigbrother.com/BB/Fin/2/news29.shtml
ja hieman tietoa, syntynyt siis 1979 eli nykyään 36-vuotias.
Jos tekee mieli lehtipihviä ja kokista?
Jani. Ja se stefan richter, paitsi taitaa ottaa maidolla ellen väärin muista. Kurmeeta taitaa osata itsekin laittaa.
Millainen ihminen tekee siitä keskustelun nettipalstalle? Onko sulla jotenkin alhainen ÄO, kun et pysty käsittelemään sitä, että joku tilaa lehtipihvin ja kokiksen? :o
Sellainen, joka on saanut oikein hyvää lehtipihviä ja luulee, että ne ovat aina yhtä hyviä. Ja joka pitää kokiksesta.
Mun 10 v lapsi. Itekin tykkäsin lapsena lehtipihvistä (ja jaffasta), enää en :)
Lehtipihvi ja pepsi se on oikeesti. Ja vastaus on Jani.
Pitäisköhän sun ap hankkia elämä. Et sä mitenkään kauheen fiini voi olla jos täällä kirjoittelet..
Minä! Tosin hyvää lehtipihviä tuntuu saavan nykyään niin harvasta paikasta, että oon siirtyny muihin ruokiin pikku hiljaa.
Itse tehtynä lehtipihvit yrtti tai valkosipulivoilla ja lohkoperunoilla on mainio ateria. En tilaa ravintolassa sitä. Kokiksesta en pidä, joten joisin hyvää punkkua, mutta en ihmettele vaikka joku söisi kokiksen kera.