Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehes lähtee matkalle, minkä näistä kohteista hyväksyisit

Vierailija
12.09.2015 |

Mikä näistä vaihtoehdoista olisi "turvallinen" kohdemaa miehelle ja päästäisit lähtemään poikaporukalla hyvillä mielin:

-> Ghana

-> Pattaya

-> Bangkok

-> Espanjan aurinkorannikko

Kaipaisin hieman mielipiteitä muilta naisilta, miksei tietty miehiltäkin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:14"]Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa. [/quote] Sininen on taivas, siniset on silmänsä seeeen... [/quote] No aika paska parisuhde on ja luottamustaso, jos ei voi toista päästää ulkomaille ilman että epäilee tämän pettävän siellä. Minä ainakin olen parisuhteessa sillä oletuksella, että luottamus on 100% ja petetä ei. En voisi elää jatkuvassa epäilyksessä ja pelossa, että pettääkö se nyt kun "kaikki miehet pettää jos saa siihen tilaisuuden". Hulluksihan siinä tulisi! Että olkoot sitte vaikka sinisilmäistä, minun mielestä luottamus on normaalin terveen parisuhteen merkki. Mutta täällä av-palstalla nyt pidetäänkin jokaista miestä pettäjänä ja ne naiset, jotka ei sitä usko (kuten minä) niin tulevat karvaasti pettymään ja itkemään omaa sinisilmäisyyttään joskus tulevaisuudessa. No, mieluummin olen nyt onnellinen (kuten olen ollut jo 10 vuotta) ja en elä jatkuvassa epäilyksen tunteessa ja sitten jos paska kaatuu niskaan niin sitten kaatuu ja otan avioeron. [/quote] Niin? Mitä väärää siinä on että minä otan heti sen eron ja säästyn Thaimaan tuliaisilta ja elämäni tuhlaamiselta _minulle_ vääränlaiseen mieheen? Sinun tapasi on ainut oikea tapa elää, niinkö?

[/quote]

Ohiksena mutta näkyyhän tuo olevan, jos et kerran itsekään tuota omalla tyylillä elämistä jatkaisi miehesi kanssa jos hän lähtisi sinulta lupaa kysymättä Thaikkuihin ;)

Vierailija
22/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:39"]

Kaikkiin mahdollisiin maihin saa meistä kumpikin matkustaa missä porukassa tykkää. Ei parisuhteessa holhota toista aikuista, luottamus kunnossa.

[/quote]

Aivan! Jos pettää haluaa, niin varmasti onnistuu Suomessakin.

[/quote] Tätähän te jaksatte jankuttaa :D

Vierailija
24/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:14"]Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa. [/quote] Sininen on taivas, siniset on silmänsä seeeen...

[/quote]

Mitä sinisilmäistä siinä on tiedostaa se fakta, että pettävä mies pettää kyllä maasta riippumatta. Minusta enemminkin erittäin sinisilmäistä kuvitella, että miestä voi estää pettämästä määräilemällä mihin ja milloin hän saa mennä...

[/quote]

Se siinä onkin, että jos mies haluaa lähteä thaimaahan tai vaikka sinne espnajan aurinkorannoille ryyppäämään, alkaa epäily miehen pettämisestä. Jos taas mies sanoo lähtevänsä lontooseen tai prahaan työporukan kanssa, siinä mulla ei mitkään hälytyskellot soisi. Saattaisin itsekin lähteä, tosin mieluummin lähden ihan perheen tai miehen kanssa kahdestaan. Eli jos se ehdotus siitä ryyppyreissusta jonnekin nakurannalle kuulostaa jo valmiiksi siltä "menen pettämään, mutta en mä sitä sulle kerro". Tavallaan saa jo sillä ehdotuksella tuntosarvet päähän ja täysi kieltäminen. Tosiasia on se, että jos oma mies edes tollasta ehdottaa, todennäköisesti pettää jo siellä kotimaassa. 

Vierailija
25/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:39"] Kaikkiin mahdollisiin maihin saa meistä kumpikin matkustaa missä porukassa tykkää. Ei parisuhteessa holhota toista aikuista, luottamus kunnossa. [/quote] Aivan! Jos pettää haluaa, niin varmasti onnistuu Suomessakin.   [/quote] Tätähän te jaksatte jankuttaa :D

[/quote]

Tilaisuus tekee varkaan.

Vierailija
26/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:14"]Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa. [/quote] Sininen on taivas, siniset on silmänsä seeeen...

[/quote]

Mitä sinisilmäistä siinä on tiedostaa se fakta, että pettävä mies pettää kyllä maasta riippumatta. Minusta enemminkin erittäin sinisilmäistä kuvitella, että miestä voi estää pettämästä määräilemällä mihin ja milloin hän saa mennä...

[/quote]

Se siinä onkin, että jos mies haluaa lähteä thaimaahan tai vaikka sinne espnajan aurinkorannoille ryyppäämään, alkaa epäily miehen pettämisestä. Jos taas mies sanoo lähtevänsä lontooseen tai prahaan työporukan kanssa, siinä mulla ei mitkään hälytyskellot soisi. Saattaisin itsekin lähteä, tosin mieluummin lähden ihan perheen tai miehen kanssa kahdestaan. Eli jos se ehdotus siitä ryyppyreissusta jonnekin nakurannalle kuulostaa jo valmiiksi siltä "menen pettämään, mutta en mä sitä sulle kerro". Tavallaan saa jo sillä ehdotuksella tuntosarvet päähän ja täysi kieltäminen. Tosiasia on se, että jos oma mies edes tollasta ehdottaa, todennäköisesti pettää jo siellä kotimaassa. 

[/quote]

Voisi verrata vaikka näitä kahta sillä, että mies sanoo lähtevänsä yökerhoon tai mies sanoo lähtevänsä kauppaan. Tai thaimaasta puhuen voisi sanoa, että mies sanoo lähtevänsä strippibaariin tekemään tutkimusta. Jotkut parisuhteessa olevathan eivät hyväksy edes yökerhoja, mulle se menee kerran vuodessa siinä ja siinä. Sitä en silti ymmärrä, mitä parisuhteessa oleva sieltä etsii, jollei sitten ole kova tanssimaan. Eihän siellä voi edes jutella, kun ei kuule mitään. Baarit tai muut pikkupaikat on eri asia.

Vierailija
27/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:39"] Kaikkiin mahdollisiin maihin saa meistä kumpikin matkustaa missä porukassa tykkää. Ei parisuhteessa holhota toista aikuista, luottamus kunnossa. [/quote] Aivan! Jos pettää haluaa, niin varmasti onnistuu Suomessakin.   [/quote] Tätähän te jaksatte jankuttaa :D

[/quote]

Tilaisuus tekee varkaan.

[/quote] Niin tekee varmasti kun niitä tilaisuuksia oikein tyrkyttää.

Vierailija
28/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:14"]Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa. [/quote] Sininen on taivas, siniset on silmänsä seeeen... [/quote] Mitä sinisilmäistä siinä on tiedostaa se fakta, että pettävä mies pettää kyllä maasta riippumatta. Minusta enemminkin erittäin sinisilmäistä kuvitella, että miestä voi estää pettämästä määräilemällä mihin ja milloin hän saa mennä... [/quote] Todennäköisyydet on "hieman" eri luokkaa Thaimaassa poikain kesken ympäri kännissä kuin kotisuomessa keskellä kirkasta päivää selvinpäin töissä, mutta tätähän ei perusav-mamma tajua vaikka rautalangasta vääntäisi.

[/quote]

:D Ei jumalauta että oot tyhmä :D Tiedoksi, mutta ihan todella keskellä kirkasta päivää se pettäminen on kaikkein helpointa. Vaimo ei epäile mitään, koska mieshän on töissä ja töissä ilmoitetaan menevänsä liikelounaalle tms. Epäilyttävämpäähän se olisi jos miehellä olisi iltaisin tai viikonloppuisin aina jotain epämääräistä menoa ja tuntematon numero soittelisi jatkuvasti.

Vierailija
29/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:14"]Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa. [/quote] Sininen on taivas, siniset on silmänsä seeeen... [/quote] Mitä sinisilmäistä siinä on tiedostaa se fakta, että pettävä mies pettää kyllä maasta riippumatta. Minusta enemminkin erittäin sinisilmäistä kuvitella, että miestä voi estää pettämästä määräilemällä mihin ja milloin hän saa mennä... [/quote] Todennäköisyydet on "hieman" eri luokkaa Thaimaassa poikain kesken ympäri kännissä kuin kotisuomessa keskellä kirkasta päivää selvinpäin töissä, mutta tätähän ei perusav-mamma tajua vaikka rautalangasta vääntäisi.

[/quote]

:D Ei jumalauta että oot tyhmä :D Tiedoksi, mutta ihan todella keskellä kirkasta päivää se pettäminen on kaikkein helpointa. Vaimo ei epäile mitään, koska mieshän on töissä ja töissä ilmoitetaan menevänsä liikelounaalle tms. Epäilyttävämpäähän se olisi jos miehellä olisi iltaisin tai viikonloppuisin aina jotain epämääräistä menoa ja tuntematon numero soittelisi jatkuvasti.
[/quote] Minä en ole onneksi parisuhteessa isokenkäisen kanssa joilla todennäköisyys pettää on muutenkin korkea.

Vierailija
30/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:14"]Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa. [/quote] Sininen on taivas, siniset on silmänsä seeeen... [/quote] Mitä sinisilmäistä siinä on tiedostaa se fakta, että pettävä mies pettää kyllä maasta riippumatta. Minusta enemminkin erittäin sinisilmäistä kuvitella, että miestä voi estää pettämästä määräilemällä mihin ja milloin hän saa mennä... [/quote] Todennäköisyydet on "hieman" eri luokkaa Thaimaassa poikain kesken ympäri kännissä kuin kotisuomessa keskellä kirkasta päivää selvinpäin töissä, mutta tätähän ei perusav-mamma tajua vaikka rautalangasta vääntäisi. [/quote] :D Ei jumalauta että oot tyhmä :D Tiedoksi, mutta ihan todella keskellä kirkasta päivää se pettäminen on kaikkein helpointa. Vaimo ei epäile mitään, koska mieshän on töissä ja töissä ilmoitetaan menevänsä liikelounaalle tms. Epäilyttävämpäähän se olisi jos miehellä olisi iltaisin tai viikonloppuisin aina jotain epämääräistä menoa ja tuntematon numero soittelisi jatkuvasti. [/quote] Minä en ole onneksi parisuhteessa isokenkäisen kanssa joilla todennäköisyys pettää on muutenkin korkea.

[/quote]

Suloista naiiviutta :)

Vierailija
31/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minnekään, koska se olisi pois meidän yhteisistä lomista.

Vierailija
32/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:14"]Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa. [/quote] Sininen on taivas, siniset on silmänsä seeeen... [/quote] Mitä sinisilmäistä siinä on tiedostaa se fakta, että pettävä mies pettää kyllä maasta riippumatta. Minusta enemminkin erittäin sinisilmäistä kuvitella, että miestä voi estää pettämästä määräilemällä mihin ja milloin hän saa mennä... [/quote] Todennäköisyydet on "hieman" eri luokkaa Thaimaassa poikain kesken ympäri kännissä kuin kotisuomessa keskellä kirkasta päivää selvinpäin töissä, mutta tätähän ei perusav-mamma tajua vaikka rautalangasta vääntäisi. [/quote] :D Ei jumalauta että oot tyhmä :D Tiedoksi, mutta ihan todella keskellä kirkasta päivää se pettäminen on kaikkein helpointa. Vaimo ei epäile mitään, koska mieshän on töissä ja töissä ilmoitetaan menevänsä liikelounaalle tms. Epäilyttävämpäähän se olisi jos miehellä olisi iltaisin tai viikonloppuisin aina jotain epämääräistä menoa ja tuntematon numero soittelisi jatkuvasti. [/quote] Minä en ole onneksi parisuhteessa isokenkäisen kanssa joilla todennäköisyys pettää on muutenkin korkea.

[/quote]

Suloista naiiviutta :)
[/quote] Realismia honey, puss!

Vierailija
33/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:52"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:14"]Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa. [/quote] Sininen on taivas, siniset on silmänsä seeeen... [/quote] Mitä sinisilmäistä siinä on tiedostaa se fakta, että pettävä mies pettää kyllä maasta riippumatta. Minusta enemminkin erittäin sinisilmäistä kuvitella, että miestä voi estää pettämästä määräilemällä mihin ja milloin hän saa mennä... [/quote] Todennäköisyydet on "hieman" eri luokkaa Thaimaassa poikain kesken ympäri kännissä kuin kotisuomessa keskellä kirkasta päivää selvinpäin töissä, mutta tätähän ei perusav-mamma tajua vaikka rautalangasta vääntäisi. [/quote] :D Ei jumalauta että oot tyhmä :D Tiedoksi, mutta ihan todella keskellä kirkasta päivää se pettäminen on kaikkein helpointa. Vaimo ei epäile mitään, koska mieshän on töissä ja töissä ilmoitetaan menevänsä liikelounaalle tms. Epäilyttävämpäähän se olisi jos miehellä olisi iltaisin tai viikonloppuisin aina jotain epämääräistä menoa ja tuntematon numero soittelisi jatkuvasti. [/quote] Minä en ole onneksi parisuhteessa isokenkäisen kanssa joilla todennäköisyys pettää on muutenkin korkea. [/quote] Suloista naiiviutta :) [/quote] Realismia honey, puss!

[/quote]

Hah :D alussa paasaat että mies kyllä pettää jos siihen tarjotaan tilaisuus mutta nyt se on sitten realismia että mies ei petä vaikka hänellä olisikin siihen tilaisuus. Oeln havaitsevinani tässä pientä ristiriitaa ;)

Vierailija
34/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään noista.

Luojan kiitos löysin kunnollisen miehen, eikä tarvinnut tyytyä mihinkään poikaporukalla reissaavaan. En myöskään ymmärrä miksi minun pitäisi haluta lähteä johonkin Lontooseen ilman elämänkumppaniani.

Vierailija
35/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä vastannut kysymykseen :((

Vierailija
36/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:15"]

En mitään noista.

Luojan kiitos löysin kunnollisen miehen, eikä tarvinnut tyytyä mihinkään poikaporukalla reissaavaan. En myöskään ymmärrä miksi minun pitäisi haluta lähteä johonkin Lontooseen ilman elämänkumppaniani.

[/quote]

No jos sulla on esim. ystäviä tai läheisiä ihmisiä, joiden kanssa haluat myös viettää aikaa ja kokea jotain. Vaikka pariutuukin, niin ei sitä silti tarvitse itseään hukata.

Vierailija
37/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä vastannut kysymykseen :((

[/quote]

Onhan täällä muuutama, esim. minä.

t. 14

Vierailija
38/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"]

[/quote]

[/quote] Todennäköisyydet on "hieman" eri luokkaa Thaimaassa poikain kesken ympäri kännissä kuin kotisuomessa keskellä kirkasta päivää selvinpäin töissä, mutta tätähän ei perusav-mamma tajua vaikka rautalangasta vääntäisi.
[/quote]

No kyllä mun mies ainakin käy poikain kanssa baarireissuillakin, eikä vain ja ainoastaan töissä keskellä kirkasta päivää, että eiköhän se niilläkin reissuilla pettäis, jos olis pettääkseen..
N23

Vierailija
39/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:19"]

En mitään noista.

[/quote]

No jos sulla on esim. ystäviä tai läheisiä ihmisiä, joiden kanssa haluat myös viettää aikaa ja kokea jotain. Vaikka pariutuukin, niin ei sitä silti tarvitse itseään hukata.

[/quote]

Mitä siinä menettää, jos ottaa puolisonkin mukaan sinne Lontooseen?

Vierailija
40/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:15"]

En mitään noista.

[/quote]

[/quote] Mieluummin reissaan miehen kanssa. Ei ole mitään tarvetta päästä ulkomaanreissulle viikoksi jonkin kanalauman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme