Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehes lähtee matkalle, minkä näistä kohteista hyväksyisit

Vierailija
12.09.2015 |

Mikä näistä vaihtoehdoista olisi "turvallinen" kohdemaa miehelle ja päästäisit lähtemään poikaporukalla hyvillä mielin:

-> Ghana

-> Pattaya

-> Bangkok

-> Espanjan aurinkorannikko

Kaipaisin hieman mielipiteitä muilta naisilta, miksei tietty miehiltäkin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön minne huvittaa, takasin turha tulla.

Vierailija
2/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka Ghanaan menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minnekään. Jos poikainreissut kiinnostaa, ei ole mun mies.

Vierailija
4/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:09"]Menköön minne huvittaa, takasin turha tulla.
[/quote]

Ai mies ei saa lomailla? Eli jos sun tyttökaverit haluu lähtee vaikka Lontooseen sun kanssa niin et mene?

Vierailija
5/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:15"]

Kukaan ei ole vielä vastannut kysymykseen :((

[/quote]

Onhan täällä muuutama, esim. minä.

t. 14

[/quote]

Kiitos ympäripyöreästä ja sinisilmäisestä vastauksestasi

Vierailija
6/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:09"]Menköön minne huvittaa, takasin turha tulla. [/quote] Ai mies ei saa lomailla? Eli jos sun tyttökaverit haluu lähtee vaikka Lontooseen sun kanssa niin et mene?

[/quote]Totta kai MINÄ menen minne vaan. Mies ei jos haluaa mun kans olla

Vierailija
7/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:09"]Menköön minne huvittaa, takasin turha tulla.
[/quote]

Ai mies ei saa lomailla? Eli jos sun tyttökaverit haluu lähtee vaikka Lontooseen sun kanssa niin et mene?
[/quote] Juuri niin.

Vierailija
8/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa.

Vierailija
9/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen hankala kuvitella että mieheni haluaisi lähteä mihinkään noista. Tähänastiset kaverilomakohteet on olleet Amsterdam, Barcelona ja Porto. Ei kysele hyväksymistäni.

Vierailija
10/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:14"]Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa.
[/quote] Sininen on taivas, siniset on silmänsä seeeen...

Vierailija
11/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:14"]Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa. [/quote] Sininen on taivas, siniset on silmänsä seeeen...

[/quote]

No aika paska parisuhde on ja luottamustaso, jos ei voi toista päästää ulkomaille ilman että epäilee tämän pettävän siellä. Minä ainakin olen parisuhteessa sillä oletuksella, että luottamus on 100% ja petetä ei. En voisi elää jatkuvassa epäilyksessä ja pelossa, että pettääkö se nyt kun "kaikki miehet pettää jos saa siihen tilaisuuden". Hulluksihan siinä tulisi! Että olkoot sitte vaikka sinisilmäistä, minun mielestä luottamus on normaalin terveen parisuhteen merkki. Mutta täällä av-palstalla nyt pidetäänkin jokaista miestä pettäjänä ja ne naiset, jotka ei sitä usko (kuten minä) niin tulevat karvaasti pettymään ja itkemään omaa sinisilmäisyyttään joskus tulevaisuudessa. No, mieluummin olen nyt onnellinen (kuten olen ollut jo 10 vuotta) ja en elä jatkuvassa epäilyksen tunteessa ja sitten jos paska kaatuu niskaan niin sitten kaatuu ja otan avioeron.

Vierailija
12/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "päästäisin" kyllä mihin vaan, ei meillä ole tapana kaverireissuja hyväksyttää puolisolla muutenkaan. Mutta en osaa kyllä kuvitella että mieheni olisi mihinkään noista kohteista lähdössä. No Ghanasta en tiedä niin paljo, mutta muut on ainakin ihan turistirysiä joissa selviää varmaan suomen kielelläkin.

Vierailija
13/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisit? Onko miehesi siis jotenkin holhouksenalainen vai muu erityistapaus?

Itse en edes seurustele ihmisen kanssa, joka sanelee tekemiseni, sanomiseni, ystäväni , ajatukseni, haluni tai kiinnostuksen kohteeni.

Ehkä sinäkin sitten olet löytänyt tai löydät joskus tossukkaameebamiehen itsellesi, onnea etsintään.

Vierailija
14/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päästäisin" miehen kaikkiin noihin kohteisiin ihan yhtä mielelläni kuin Tallinnaan. Me ollaan tosin molemmat aikuisia ihmisiä joten emme varsinaisesti lupaa toiselta tarvitse. Nämä ovat neuvottelukysymyksiä, eivät niinkään luvanvaraista touhua.

Vierailija
15/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:14"]Häh. Mä kyllä päästäsin mihin tahansa noista. Siis mitä tällä haetaan? Jos mies on pettävää sorttia, niin se pettää sitten ihan kotimaassakin eikä siihen Thaimaan typyjä tarvita :D Että "turvallista" paikkaa ei ole, jos on pettäjä. Ja jos taas ei ole pettäjätyyppiä, niin sittenhän se on sama missä se ryyppää viikon pari miesporukassa. [/quote] Sininen on taivas, siniset on silmänsä seeeen...

[/quote]

No aika paska parisuhde on ja luottamustaso, jos ei voi toista päästää ulkomaille ilman että epäilee tämän pettävän siellä. Minä ainakin olen parisuhteessa sillä oletuksella, että luottamus on 100% ja petetä ei. En voisi elää jatkuvassa epäilyksessä ja pelossa, että pettääkö se nyt kun "kaikki miehet pettää jos saa siihen tilaisuuden". Hulluksihan siinä tulisi! Että olkoot sitte vaikka sinisilmäistä, minun mielestä luottamus on normaalin terveen parisuhteen merkki. Mutta täällä av-palstalla nyt pidetäänkin jokaista miestä pettäjänä ja ne naiset, jotka ei sitä usko (kuten minä) niin tulevat karvaasti pettymään ja itkemään omaa sinisilmäisyyttään joskus tulevaisuudessa. No, mieluummin olen nyt onnellinen (kuten olen ollut jo 10 vuotta) ja en elä jatkuvassa epäilyksen tunteessa ja sitten jos paska kaatuu niskaan niin sitten kaatuu ja otan avioeron.
[/quote] Niin? Mitä väärää siinä on että minä otan heti sen eron ja säästyn Thaimaan tuliaisilta ja elämäni tuhlaamiselta _minulle_ vääränlaiseen mieheen? Sinun tapasi on ainut oikea tapa elää, niinkö?

Vierailija
16/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"]

[/quote]

Mitä sinisilmäistä siinä on tiedostaa se fakta, että pettävä mies pettää kyllä maasta riippumatta. Minusta enemminkin erittäin sinisilmäistä kuvitella, että miestä voi estää pettämästä määräilemällä mihin ja milloin hän saa mennä...

Vierailija
17/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin mahdollisiin maihin saa meistä kumpikin matkustaa missä porukassa tykkää. Ei parisuhteessa holhota toista aikuista, luottamus kunnossa.

Vierailija
18/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:11"]

En minnekään. Jos poikainreissut kiinnostaa, ei ole mun mies.

[/quote]

Voihan sitä vaikka lomat sattua eri aikaan ;)

Vierailija
19/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:39"]

Kaikkiin mahdollisiin maihin saa meistä kumpikin matkustaa missä porukassa tykkää. Ei parisuhteessa holhota toista aikuista, luottamus kunnossa.

[/quote]

Aivan! Jos pettää haluaa, niin varmasti onnistuu Suomessakin.

Vierailija
20/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:15"]

[/quote]

Mitä sinisilmäistä siinä on tiedostaa se fakta, että pettävä mies pettää kyllä maasta riippumatta. Minusta enemminkin erittäin sinisilmäistä kuvitella, että miestä voi estää pettämästä määräilemällä mihin ja milloin hän saa mennä...
[/quote] Todennäköisyydet on "hieman" eri luokkaa Thaimaassa poikain kesken ympäri kännissä kuin kotisuomessa keskellä kirkasta päivää selvinpäin töissä, mutta tätähän ei perusav-mamma tajua vaikka rautalangasta vääntäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi