Miksi kerrostalojen ikkunoista näkee niin paljon naisia makoilemassa sohvalla peitto päällä?
Kommentit (21)
Kerrostaloissa napsahtaa 0 asteella lämmitykset pois päältä, paitsi jos se on nyt muutettu. Sinulla on hyvät kiikarit, terävä sihti.
Ovatko kädet peiton päällä vai alla? Liikkuuko peitto oudosti?
Torkkupeiton alla makoileminen on tyypillistä suomalaisille nykynaisille.
Vaatteet on epämukavia, pukeudun kotona alushousuihin ja tarvittaessa laitan päälle lakanan.
Miten näet kerostalojen ikunoista sisälle yleensä ja miten siellä ihmiset toimii? Mikä kiikari kyttääjä olet?
Dronellako urkit? Rikollista touhua sellainen.
Se vaan on niin ihanaa olla lämpimän peiton alla. Ei välttämättä olisi vilu ilman sitäkään, mutta mukavampi peiton alla. Mä yleensä telkkariia katson sohvan divaaniosassa peiton alla makoillen.
Vierailija kirjoitti:
Miten näet kerostalojen ikunoista sisälle yleensä ja miten siellä ihmiset toimii? Mikä kiikari kyttääjä olet?
Ylin kerros, tiivis rakentaminen, avonaiset ikkunat?
Vierailija kirjoitti:
Se vaan on niin ihanaa olla lämpimän peiton alla. Ei välttämättä olisi vilu ilman sitäkään, mutta mukavampi peiton alla. Mä yleensä telkkariia katson sohvan divaaniosassa peiton alla makoillen.
Olen viltin alla siksi koska makuuhuoneessa on tuuletusikkuna auki että kissa saa fiilistellä raitista ilmaa ja pihan tapahtumia. Kylmä puskee kyllä olohuoneeseenkin asti.
Terveisiä torkkupeiton alta! Puoliso makaa toisella sohvalla shortseissa ja lyhythihaisessa paidassa. :)
Oletko sinä se naapurin talon Kiikari-Keijo?
Peitto on kuin lämmin halaus ja sohva, jos siis omistaa sohvan.
Surullista kuinka mielenterveyspalveluista vaan supistetaan
Vierailija kirjoitti:
Tuli sun viesti varmaan väärään ketjuun?
Käännäpä vähän kiikareita niin näet sohvan toisessa päässä mun mieheni, hänkin peiton alla. Täällä on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli sun viesti varmaan väärään ketjuun?
Ihan oikeaan tuli.
Ap kurkkii ikkunasta naisia yksin ja kylmissään. Peiton alla olisi mukava pusutella mutta kun ei ole ketään.
Älä katso niin et näe yhtään