Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kärsii ummetuksesta,... tyhmä kysymys!

Vierailija
27.03.2022 |

Onko sitä kakkaa parempi vähän väliä koittaa änkeä ulos kuin vain antaa olla ja sen "kuivua" monta päivää? Miten itse teette?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota levolac aamuisin, nii ehkä auttaisi. Itsellä harvoin ummetus ja jollain valmisteella olen aina saanut mahan toimimaan. Pukamat tulee vaan, kun väkisellä jatkuvasti änkee :D

Vierailija
2/5 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota levolac aamuisin, nii ehkä auttaisi. Itsellä harvoin ummetus ja jollain valmisteella olen aina saanut mahan toimimaan. Pukamat tulee vaan, kun väkisellä jatkuvasti änkee :D

Mula on pukamia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odotat että se pakkautuu suolessa päiväkausia niin saat puskea vesimelonin kokoiselta tuntuvan jöötin ulos. Papanoi niin pienenä kuin mahdollista ettei pers repeä.

Vierailija
4/5 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos odotat että se pakkautuu suolessa päiväkausia niin saat puskea vesimelonin kokoiselta tuntuvan jöötin ulos. Papanoi niin pienenä kuin mahdollista ettei pers repeä.

Joo näin aattelin et parempi

Vierailija
5/5 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräruiske auttaa pehmentämään sitä jämähtänyttä sontaa ja edes osa tulee sen avulla ulos. Riittävä vedenjuonti sekä kuidunsaanti ja liikkuvainen elämäntapa auttaa kakan pysymään pehmeänä ja normaalissa päivittäisessä luistossa. Ummetuksen hoito on itse vanhan vihtahousun keksintöjä ja sen ennaltaehkäisy on miljoonasti helpompaa ja miellyttävämpää kuin pahimmillaan sormella kaivaa (kyllä, jos ei muu auta) sitä kovaa potaskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän