Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmanni ja Puuilo, ketä noissa kaupoissa oikein käy?

Vierailija
27.03.2022 |

Sekaista, muistuttaa enemmän kirpputoria jossa ei mitään järjestystä...

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhejä. Onneksi minulla Kokoomuslaisena on varaa käydä oikeissa kaupoissa joissa ei haise pahalta!

Mikäs tää köyhejä on? Taitaa olla kyseessä elämämkoululainen, nehän ne kokoomuslaisia on.

Vierailija
102/177 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Puuilo lesta-lahkolaisten ketju? Typerä nimi kaupalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa ostan. Essence on halpa ja laadukas! Lisäksi lapsille lelut ja joskus vaatteetkin.

Vierailija
104/177 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Puuilo lesta-lahkolaisten ketju? Typerä nimi kaupalle.

On

Vierailija
105/177 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä kävin viime tiistaina ostamassa Tokmannilta istuinkorokkeen autoon.

Miksi juuri Tokmannilta?

Koska Anttilaa, Kodin1 tai Honkkaria ei enää ole. Ainoat edes vähän siihen suuntaan olevat ovat Tokmanni ja Puuilo. Joisssain asioissa myös Motonet ja Biltema.

106/177 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn melko usein Tokmannilla. Sieltä saa esim. kosmetiikkaa ja pesuaineita edullisesti.

Vierailija
107/177 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Puuilosta hyllynaluskorin, koska niitä ei saanut muualta.  En ollut aikaisemmin siellä käynyt ja olihan siellä totisesti tavaraa! Parkkipaikka oli myös täynnä autoja, huom! 

Vierailija
108/177 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veetee-ihmiset, kun ei ole varaan käydä Helsingin keskustassa Stocmannilla, jossa me rikkaat ja oikeat ihmiset käymme. 

Ehkä sinunkin olisi parempi käydä sellaisessa kaupassa, jonka nimen osaat kirjoittaa oikein, eikä yrittää esittää jotain, mihin kykysi, enempää kuin varallisuutesikaan, eivät yksinkertaisesti riitä.

Vierailija
109/177 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan myötä pääsin etätöihin ja olen ostanut kaikki vaatteeni sen jälkeen Tokmannilla. Ostan sieltä myös pesuaineet ja kosmetiikan sekä taloustavarat. Myös kissan märkä ruoka on edullista.

Mieheni on yleensä se, joka käy Puuilossa. Viimeksi ostin sieltä Dropsin Fabel ja Alpakka-lankaa, pyöröpuikot ja pizzamausteen. Mies osti kaapelia, työhanskat, lapion ja postilaatikon.

Vierailija
110/177 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhejä. Onneksi minulla Kokoomuslaisena on varaa käydä oikeissa kaupoissa joissa ei haise pahalta!

Köyhejä?

Ihmisten kirjoitustaito huononee vuosi vuodelta, ja erityisesti sanojen taivutus näyttää olevan monelle ongelmallista.

Sehän johtuu ihan vaan siitä että ihmiset kirjoittaa kännykällä. Ainakin minulla ennakoiva syöttö ja auto correct muokkaa tekstin miksi sattuu vaikka kirjoittaisi kuinka täydellisesti. Tällaisessa viihdekäydössä ei jaksa pingottaa.

Miksi KSI pipo kiristää noin?

Vierailija
111/177 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla käyn aika usein. Ostan siivoustarvikkeita, kosmetiikkaa, kaikenlaista kodintavaraa, jne.

Puuilossa tulee nykyään käytyä harvemmin. Ennen hain sieltä hevoselle ruokaa ja muuta hevos- ja ratsastustarviketta.

Vierailija
112/177 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilossa myyjät ovat ystävällisiä, ja haluavat aina auttaa.

Vierailija
113/177 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Puuilosta ostamassa pumpulia tyttären virkkaamien pehmolelujen sisälle. Jouduin kyllä myyjältä kysymään missä se on. Oli lemmikkieläinosastolla.

Puuilo siirtynyt nykyaikaan. Katsoo vaan netistä tuotteen saatavuuden niin näkee hyllypaikan. Näin ainakin lähimmässä ilossa. Tokmanni suht. sekava.

Vierailija
114/177 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhejä?

Ihmisten kirjoitustaito huononee vuosi vuodelta, ja erityisesti sanojen taivutus näyttää olevan monelle ongelmallista.

Sehän johtuu ihan vaan siitä että ihmiset kirjoittaa kännykällä. Ainakin minulla ennakoiva syöttö ja auto correct muokkaa tekstin miksi sattuu vaikka kirjoittaisi kuinka täydellisesti. Tällaisessa viihdekäydössä ei jaksa pingottaa.

Miksi KSI pipo kiristää noin?

Tällä saa terotettua tylsää elämää ja tuntee itsensä arvokkaaksi, päteväksi.

Vierailija
115/177 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla on hyvää halvalla.

Vierailija
116/177 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskus on kalliimpi, kuin tokmanni.

Vierailija
117/177 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla tulee käytyä harvoin, korkeintaan jos tarvitsee jotain kodintavaraa (viimeksi taisin ostaa sellaisen oven yläreunaan ripustettavan pyykinkuivaustelineen). Puuilosta on helppo hakea kotona tarvittavaa tilpehööriä, kuten vaikka lamppujen kytkentään johtoa (meidän asunnossa on sokeripalakytkennät kattovaloille) tai ruuveja, työkaluja tai vaikka autoon lasinpesunestettä jne.

Vierailija
118/177 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla en käy, mutta omakotiasujana Puuilo on tullut tutuksi. Sieltä hakee kaikkea sellaista mitä 10 vuotta sitten haettiin Hongkongista. Viimeksi johtokouruja.

Citymarket, Puuilo ja Bauhaus, näiden lisäksi Kärkkäisen verkkokauppa jos noista ei löydy. Vaatteet ja elektroniikka maailmalta ja osin suomesta verkkokaupoista. Muualla en juurikaan asioi.

Vierailija
119/177 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn. Ostin viimeksi Puuilosta sähköpistorasioita, pyykkikorin ja valaisimen kylppäriin.

Vierailija
120/177 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veetee-ihmiset, kun ei ole varaan käydä Helsingin keskustassa Stocmannilla, jossa me rikkaat ja oikeat ihmiset käymme. 

juu me vee-tee....