Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tokmanni ja Puuilo, ketä noissa kaupoissa oikein käy?

Vierailija
27.03.2022 |

Sekaista, muistuttaa enemmän kirpputoria jossa ei mitään järjestystä...

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle haetaan tokmannilta ruokaa

Vierailija
142/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka, eikä ketä. :-D

Tai keitä, eikä ketä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tuollaisia sekatavarakauppoja. Aina jotain ihanaa löytyy. Juuri sen "kirppismäisyyden" takia ovat edullisia kauppoja. Minua ei haittaa, vaikka kauppa ei olisi viimeisen päälle, tuotteiden täytyy olla. Tokmannissa, vai sanotaanko se Tokmannilla on kyllä se huono puoli, että vessaa ei siivota ikinä. Siinä kohtaa ei tarvitsisi säästää.

Vierailija
144/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla käyn silloin tällöin, Puuilossa harvoin.

Vierailija
145/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nääs erään Tokmannin vessan ilmanvaihtojutskaa katsellut aina, kun olen siellä käynyt ja se on aina yhtä törkyinen. Silloin tulee sellainen olo, että asiakkaat ovat Tokmannin silmissä jotain elukoita, joita varten ei tarvitse siivoilla. Mutta sitten kaupan puolella onkin jo eri meininki.

Vierailija
146/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ajattelin käydä Tokmannilla vielä tänä iltana. Meidän kylällä on oikein siisti Tokmanni. Ostan tänään ainakin pesuaineita, lankaa, lapselle kurahanskat..

Vierailija
147/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa käyn.

Vierailija
148/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käyn molemmissa, nyt lavakauluksien ym mökkipihatarvetta. Prismastako pitäis ostaa vai sikakalliista Plantagenista? Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Vierailija
149/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilohan on just hyvä! Tokmannilla en ole ikinä käynyt, mutta oletan sen olevan samaa kastia Säästökuopan kanssa, joten jätän mieluusti väliin semmoisen sekamelskan. 

Vierailija
150/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljet ja siskot käy noissa. Heitä yhdistää se, että heillä ei ole elämää ja se on yksi viihteen muoto käydä noissa ahdistavissa paikoissa. Sentään saa ostaa jotain halvalla, voi v*ttu..!

Vierailija
151/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissa puuilo on lähinnä sellainen tunkkainen varasto, täynnä tavaraa, ei missään järjestyksessä. Tokmannit x2 siistejä ja avaria, suhteellisen uusia rakennuksia. Niissä on kiva käydä ja kivoja juttuja myynnissä, laatutavaraakin.

Vierailija
152/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veetee-ihmiset, kun ei ole varaan käydä Helsingin keskustassa Stocmannilla, jossa me rikkaat ja oikeat ihmiset käymme. 

Hei veetee, opettele kirjoittamaan lauseen eka sana isolla. Mutta asiaan, täältä 300 kilsan päästäkö pitäisi lähteä Stoccalle? Nimim. entinen stadilainen

Vierailija
153/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla on kyseenalainen maine. Mitenkähän on asiat Puuilolla? https://www.vauva.fi/keskustelu/4457417/posti-ja-tokmanni-itkee-kun-tyo…

Vierailija
154/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veetee-ihmiset, kun ei ole varaan käydä Helsingin keskustassa Stocmannilla, jossa me rikkaat ja oikeat ihmiset käymme. 

Minä pysyn helvetin kaukana koko Helsingistä! Tympeimpiä ja itserakkaimpia ihmisiä saa etsiä.

Vierailija
155/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin tulee käytyä, ja mietin ketkä noissa käy. Kun ei jatkuvasti ihmiset voi tarvita tavaraa? Vai onko sit nuorta väkeä jolla ei sitä tavaraa vielä niin ole? Shampoot joo halpaa, muttei niiden takia jaksa sinne ajaa. Vaatteitakaan en tarvia sen kummemmin, enkä astioita, enkä muutakaan mitä noissa myydään.

T:40v

Vierailija
156/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilosta olen viimeksi ostanut ruotopihdit ja Fiskarsin fileerausveitsen sekä kokopuisen leikkuulaudan, joka on oikein mahtava. Olin yllättynyt, että sieltä löytyy keittiötarvikkeitakin niin paljon. Tokmannilta olen viimeksi ostanut kasvitarvikkeita ja ruukkuja, sekä tietokoneen näytön puhdistussarjan. Kaikkea löytyy, vaikkakin vaate/kenkäpuoli ei itseä oikein puhuttele. Olin positiivisesti yllättynyt kuinka nättejä ruukkuja siellä on ja tarjolla oli myös viherkasveja. Kävin myös tekemässä ruokaostokset kerran, vaan jatkossa ruokaostokset taidan hoitaa Lidlissä missä yleensäkin käyn, jossa tuntuu edullisemmalta. Toki Tokmannilla oli muutama houkutteleva tarjous.

Vierailija
157/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee se aika kun haetaan mullat Tokmannin pihasta.

Vierailija
158/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilosta, muistaakseni mies kävi täyttämässä sodastreamin pullon.

Mä ostan Tokmannilta valtaosan kosmetiikasta.

Vierailija
159/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käy vanhojen muorien lisäksi stockmannilla kultareunausia ällöjä maljakoita ihailemassa?

Vierailija
160/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne käy, jotka ei asu Hesan keskustassa. Ne jotka asuvat, käyvät Clas Ohlsonilla, koska se on lähimpänä. Ei niin edullinen ja monipuolinen kuin Tokmanni.

Tokmanni osake: 15,92 e

Stockmann osake: 1,89 e

Clas Ohlson: 10,73 e