Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmanni ja Puuilo, ketä noissa kaupoissa oikein käy?

Vierailija
27.03.2022 |

Sekaista, muistuttaa enemmän kirpputoria jossa ei mitään järjestystä...

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilo, en ole varmaan koskaan sellaisessa käynyt, joten ei aavistusta, että mitä sieltä saa ja ketkä siellä asioivat.

Tokmannilla sen sijaan olen käynyt vuosia aina silloin tällöin. Olen hankkinut sieltä vuosien varrella makeisia, kosmetiikkaa, vaatteita ja sekalaisia kodin tuotteita, kuten siivousaineita, astioita, liinoja ja kakkuvuokia. Nyt perheellisenä käyn siellä hankkimassa lapsille tiettyjä leluja tarjouksista ja mahdollisille virpojille Kinderit varastoon siinä sivussa. 

Vierailija
162/177 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni on hyvä, mutta Puuilo tosiaan sekainen ja muistuttaa kirpparia. Eipä tee mieli ostaa sieltä mitään kun on jotenkin epäsiisti ja ankea paikka. Valikoima olisi kyllä kiinnostava.

Yleensä kaupoissa käydään juuri sen valikoiman takia, ei siksi että siellä olisi kaunis sisustus. Jos olisit perehtynyt Puuiloon kauppana, niin tietäisit että ostavat mm. kärryt ja hyllyt usein käytettynä, sekä muutenkin yrittävät pitää kiinteät kulut kurissa. Tämä mahdollistaa myös osaltaan edullisemmat hinnat kuin muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista typerintä on K-kaupoissa asiointi. Lidl ja Prisma aivan törkeen halpoja, jokaista 100 euroa kohti citymarketissa häviäää 20 euroa, K-marketissa 40 euroa. Jos olet vannoutunut K kaupan omistajan mersun sponsoroija, käyppä pyörähtään S marketissa tai Prismassa.

Vierailija
164/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuilo, en ole varmaan koskaan sellaisessa käynyt, joten ei aavistusta, että mitä sieltä saa ja ketkä siellä asioivat.

Tokmannilla sen sijaan olen käynyt vuosia aina silloin tällöin. Olen hankkinut sieltä vuosien varrella makeisia, kosmetiikkaa, vaatteita ja sekalaisia kodin tuotteita, kuten siivousaineita, astioita, liinoja ja kakkuvuokia. Nyt perheellisenä käyn siellä hankkimassa lapsille tiettyjä leluja tarjouksista ja mahdollisille virpojille Kinderit varastoon siinä sivussa. 

Mulle tuli Puuilosta ensin mieleen joku puutavarakauppa. Lautaa metritavarana :D

Vierailija
165/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just tokmannilta verhonipsuja.

Vierailija
166/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni on nykyään niin kallis, ettei siellä viitsi enää käydä.

Vierailija
167/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaiset kaupat joissa on ylläreitä mitä ei muissa kaupoissa ole, on parhaita. Hong Kong oli ennen semmoinen. Tarjoustalo oli ennen sellainen. Seppälä oli joskus ennen sellainen. Tiimari oli joskus kauan sitten sellainen.

Vierailija
168/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini käy puuilossa. Jotain puutarhajuttuja.

Vierailija
169/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla käynti on vähentynyt  samassa suhteessa kuin miesten vaatevalikoimaa on karsittu. Puuilossa käynti ei ole vähentynyt.

Vierailija
170/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sammoo väkkee kuin siun prismassakin, jos meinaat että ei oo tarpeeksi hieho kauppa.

Vierailija
171/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimeksi ostin Tokmannilta kävelysauvoihin kumiset äänenvaimentimet.

Vierailija
172/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari tuotetta, jotka löytyy noista aika paljon halvemmalla kuin muulta! Yksi sodastream hiilihappopullo on puolet halvempaa kuin citymarketissa. Ja 5kg nestekaasupullon täytön hinnassa säästää melkein 20 euroa, kun hakee Puuilosta verrattuna lähimpään Nesteen huoltoasemaan!

Vierailija
173/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Puuilossa ostamassa yhden sijoitusasunnon kaapinoviin magneettilukot. Tarvitsin sellaiset ja Puuilossa myytiin niitä. Olivat myös halpojakin.

Tokmannilla käyn aina välillä, sieltä saa esimerkiksi  etelän lomille uimapukuja, auton tuulilasin pesunestettä, joulukoristeita, makeisia, paristoja, siivousaineita ja pesuaineita. Miksi maksaisin enemmän ,jos halvemmallakin saa samaa tavaraa? En ole köyhä enkä wt. 

Vierailija
174/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Tokmannissa on vikana? Viimeksi ostin mökille vahakankaan ja euron kappaleelta maksaneita mukeja. Yleensä siivousjuttuja, kosmetiikkaa ja välillä myös vaatteita.

Vierailija
175/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni on ok. Ennen oli pienempiä ketjuja joiden nimet on vaipunut unholaan mutta niiden valikoimasta löytyi aikoinaan oikeasti mielenkiintoisia yllätyksiä. En ole shoppailusta koskaan nauttinut mutta pidin näistä myymälöistä.

Vierailija
176/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Puuilosta ensin mieleen joku puutavarakauppa. Lautaa metritavarana :D

Puuilossa myydään kaikkea muuta, mutta ei puutavaraa :)

Mä kävin siellä ja Tokmannilla alkuviikosta, kun ovat aika vierekkäin. Tokmannilta ostin kanervia ja Serlan wc paperia 8,90/24 rll. Puuilosta ostin koiralle hirviluurullia ja Cothivetia - haavasuihketta. Niin ja uudet punkkipihdit, kun vanhat on jossain kateissa. Sit ostin sieltä roskapusseja ja jätesäkkejä, sekä minigrip-pusseja, pakasterasioita ja AA-pattereita. Ja millainen ihminen, tällainen ihan tavallinen keskituloinen toimistotöitä tekevä yh, jolla on koira.

Vierailija
177/177 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuiloa ei ole lähellä, joten siellä en käy. Tokmannilta ostan yleensä pesuaineita/siivoustarvikkeita, hygieniatuotteita, paristoja ym. jotain kodintarvikkeita, mitä nyt milloinkin tarvitsee. Viimeksi ostin tyynyn, kynttilöitä, pesuainetta ja miehelle kalsareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan