Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++Ensikoiden tiistai 3.10.+++

03.10.2006 |

Näihin plussauutisiinhan voisi jäädä koukkuun! :D:D Tuntuu ihan uskomattoman hienolta teidän plussanneiden puolesta :D

Onnea isosti siis myös Remukalle!! Wau :)

Tiistaivilkutuksia kaikille muillekin enskoille!

LiVe, joka näki kauniita unia (kiitti Aqua ;))

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=7]ONNEA KINDNESS JA REMUKKA!!![/size]

Tulin vaan ilmoittamaan että täällä taas kaikki hyvin. Oltiin kyllä yli kaks vuorokautta puhumatta miehen kanssa toisillemme mitään, mutta en halunnut enää pitkittää riitaa kun mielessäkin kävi kaikkia kauheuksia, että entäs jos jommalle kummalle meistä sattuu jotakin ja ollaankin riidoissa... Kysyin sit mieheltäkin, että millonkas se olis alkanut puhumaan, niin sanoi vaan että oli koko ajan odottanut että minä alan puhumaan. Enkä minäkään kyllä oikeastaan puhunut, menin vaan miehen syliin ja halasin kovasti ja kysyin että sovitaanko? Ja tietty sovintopupuilut siihen päälle... :)

Sit omaa napaa sen verran, että mulla alkoi noin 3 päivää oviksen jälkeen aivan mielettömät menkkakivut! Siis alavatsaa vihloo niin ***tanasti! Ja menkkojenhan ei pitäis alkaa vasta kun joskus kuun puolessa välissä! [b]Onko kellään vastaavia kokemuksia?[/b]

PLUSSATUULIA KAIKILLE NIIN OVIKSEN BONGAILUUN KUIN TÄRPPIINKIN!

T:Titi-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu[/color]

Vierailija
22/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti kaikille onnitteluista :)

On TODELLA epäuskoinen olo vieläkin (käyn tarkistamassa välillä vessankaapissa olevista testeistä, että viivat on paikallaan...) Älkää siis ihan vielä minua plussanneiksi päivättäkö!

En nyt oikein osaa kommentoida taas kellekkään oikein mitään :( Oon ihan pihalla... Ja armoton väsymys on koko ajan! Töissäkin tuntuu, että oon kun kävelevä zombie. Ihme, että saan potilaani hoidettua!

Naksu: voi kun plussaisit tähän samaan syssyyn!!

Mitään oireita mulla ei ollut. Viime viikolla tajusin, että tissit ei ole kipeytyneet yhtään, mutta ohitin koko asian (tosiaan oltiin pupuiltu vain pari kertaa, joten en edes tajunnut ajatella koko raskautumisen mahdollisuutta). Normaalistihan mulla rinnat kipeytyi ja turposi oviksen jälkeen. Nyt siis ei. Väsymys oli jo viime viikolla niin huima, että kävin ja käyn klo 20-21 jo nukkumaan, kun ei yksinkertaisesti pysty valvomaan. 9-10 tuntia tulee nukuttua ennen kun kello soi, eikä silti jaksaisi nouta! Siinä siis ainoat oireet!

Vilkutuksia kaikille ihanille enskoille! Ootte olleet aina ihania ja hyvä vertaistuki! Kaikki tää piinailu, hössötys ja laskeskelu on kasvattanut minuu myös th:na. Ymmärrän taas monta asiaa paremmin kun oon itse ne kokenu. Nyt sen tietää miltä oikeesti tuntuu odottamisen odottaminen :)

Kauhee, kun kuulostaa ihan jäähyväiskirjeeltä... En poistu vielä o-puolelle (en uskalla vielä), mutta tulipahan sanottua mitä ajattelen :D

T:Remukka & Himpula rv4+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa:Mä en aatellu tässä kierrossa testailla vaan oottelen niitä menkkoja... Tai siis kai nyt sitten testaan jos ei niitä kuulu, mut saahan niitä täs nyt vielä jonkin aikaa odotella. Tsemppiä teille taas ovisaikaan, toivottavasti sun tuhruttelu loppuu pian!

Titi: Hienoa että on asiat kunnossa miehen kanssa! Meillä ainakin noita ylämäkiä tulee aina välillä ja sitten kanssa räiskyy ja leiskuu oikeen kunnolla! Mutta mä oon sitä mieltä että ilmaa pitääkin aina välillä puhdistaa, se on tarpeen! Ei kai niitä riitoja pikkuasioista tuliskaan jos näin ei olisi!

Remukka: Voi kun tuntuu mukavalta kun joku toivoo plussaa mulle! Oli kivasti sanottu! Nyt kyllä kun luin sun oireet niin toivo taas nousi, miehellekin jo sen lukaisin ja sanoin että aivan tismalleen samalla lailla kun mulla! Mutta, siltikään en usko että onni ois meitä löytänyt!

Oon tänään ollut kyllä varsinainen touhutäti, kaikenmaailman kotitöitä on tullut tehtyä tässä palstailun lomassa ja paljon! Työhakemus ja cv tehty, lapaset, pipot, huivit ym. on pesty ja odottamassa talvea, naulakkoa siivottu, " arkistointia" tehty, hillot keitetty jne. Nyt voi jo hyvällä omallatunnolla huilata!

Palailen vielä illemmalla!

Vierailija
24/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä samaa sinullekkin sinne. Toivottavasti pääset pian ovista jo bongailemaan!

Peipposka, jolla kp:t 11/28

Vierailija
25/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Jessicalle! :) Toivottavasti synttäripäiväsi on ollut ihana!

Apila ja Mary piinailevat :D Toivotaan, että plussauutiset saavat jatkoa *bd*!

Titi-uu, ihana kuulla, että saitte pahanmielen häädettyä teiltä! Kyllä se haliminen ja pusiminen vaan monet murheet poistaa ;)

Naksu oireilee *bd* ;) Olen ihan kateellinen tosta sun tän päivän toimintalistasta - jospa sulla on jonkinlainen pesänrakennusvietti päällä, heh? Tsemppiä niiden hakemusten kanssa!

Brookelle ja Killalle voimia noiden hoitoasioiden pohdinnassa! Joskus tuntuu pelkkä hoitoihin hakeutuminen auttavan - olen kuullut monesta luomuvauvasta, jotka ovat saaneet alkunsa siinä vaiheessa, kun vanhemmat ovat " luovuttaneet" ja jäänet odottamaan hoitoja :)

Peipposkalla hyvä fiilis :D Toivotaan, että tarttuu tuo positiivisuus sitten siihen seuraavaan testitikkuunkin ;)

Tämä enska taitaa nyt painua peiton alle lueskelemaan, kun telkusta ei tunnu tulevan mitään erikoisen hyvää. BB ei näy täällä mun opiskelijaluukussani - ehkä parempi niin ;)

Huomiseen! *vilkutus*

Vierailija
26/26 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti päätin, etten ala joka päivä täällä rampata, mutta taas tässä kävi näin että löysin itseni täältä. Isäntäkin on sopivasti tän viikon reissussa, niin saan rauhassa kuumeilla. Tarkoitus oli että aktivoituisin vasta parin viikon kuluttua, kun alkaa olla jotain jännitettävää. Nyt vasta kp 7, joten ei muuta odotettavaa/jännättävää kuin ajan kuluminen, että pääsisi tosissaan peuhaamaan pehkuihin. Isännälle jo pelottelinkin että luvassa on parin viikon rupeama. Ajatus oli näin yrityksen alkuvaiheessa edetä pelkästään kalenterista päiviä laskemalla ja arvailla sen perusteella sopivia petipäiviä. Pillereitä vuosia popsiessa noi kierrot oli tietty sen 28 pv, mut kun toi eka pillereiden jälkeinen kierto venyi 40 päivään, niin siinä onkin hommaa, kun yrittää noiden perusteella arvuutella parasta mahdollista tärppiaikaa. Varsinkin kun kattelin että ois hyvä saada se tärppi tästä kierrosta, koska seuraava kierto taitanee olla poissuljettu vaihtoehto isännän työreissun vuoksi, taitaa osua huonoon aikaan tuo isännän poissaolo. Ehdotin kyllä että pyytäisin postiljoonia tai putkimiestä kylään, jos ei ole itse oikeaan aikaan paikalla, kumma ettei innostunut :)

Juu ja BB:tä seurataan tietenkin silmä kovana joka ilta (ja välillä pakko käydä netissä lukeen kuumimpia uutisia).