Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++Ensikoiden tiistai 3.10.+++

03.10.2006 |

Näihin plussauutisiinhan voisi jäädä koukkuun! :D:D Tuntuu ihan uskomattoman hienolta teidän plussanneiden puolesta :D

Onnea isosti siis myös Remukalle!! Wau :)

Tiistaivilkutuksia kaikille muillekin enskoille!

LiVe, joka näki kauniita unia (kiitti Aqua ;))

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta][size=4]ONNEA REMUKKA!!![/color[/size] Valtavasti vauvaliimaa matkaan mukaan! :)

[color=deeppink][size=4]

Paaljon ooonnneeeaaa vaaan, paaljon ooonnneeeaaa vaaan, paaljon ooonnneeeaaa Jessis, paaljon ooonnneeeaaa vaaan!!![/color][/size]

*hoilaa epävireisesti* [color=deeppink][size=4]Eli onnea 31-vuotiaalle kuumeilukamulle! :)[/color][/size]Toivottavasti muistin iän ja päivänkin oikein, mutten voin olla vähän nolona... ;)

Kiirettä pitää, joten palaan teihin muihin haneihin myöhemmin! Naksulle halit, joko oot hereillä?! :)

K.

Vierailija
2/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih *punastelee* kiitos Killa! Ihan oikein meni : ) Ja et varmasti laula yhtä epävireisesti kuin armaat työkaverini tänä aamuna ; )

Eräs vanha ystäväni (samanikäinen kuin minä) viestitteli aamulla, että kohta juhlitaankin jo nelikymppisiä, vähän masensi...

Suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille, ainakin Remukka ja Kindness olivat saaneet maagiset viivat testeihin : )

Ja kaikille muillekin aivan ihanaa tiistaipäivää, sateesta ja pimeydestä huolimatta! Valtava plussa-aalto toivottavasti kaappaa vielä monta enskaa mukaansa!

t. Ikinuori Jessis ja kp4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä teidän kuulumisia aina vilkuilemassa, ja onneksi tulin kun näin loistavia uutisia oli! Eli paljon paljon onnea Remukka ja Kindness!!! Vauvaliimaa tynnyrikaupalla matkaan mukaan ja tuonne o-puolelle vaan sitten kirjoittelemaan, niin saadaan sinnekin lisää meitä alkutaipaleella olevia odottajia!

T: Meriheppa rv 6+3

Vierailija
4/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä laulu meni vähän vireisemmin, mutta värit ei sitten ihan putkeen kuitenkaan... :) Mä seuraan sua sitten 25 päivän kuluttua neljännelle kymmenelle (vai oltiinko me siellä jo, mites tää oikein lasketaan ja miten toi oikeesti sanotaan?).

K.

Vierailija
5/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas eilen tullut iloisia uutisia :)

Naksu: Tämä " kärsii" myös tuosta paineen tunteesta. Etenkin oikein runsaiden menkkojen aikaan tuo tuntuu tosi inhasti. Kyykistellessä/ kyykyllään ollessa tuntuu eniten, tuntuu et häppärit on ihan pullistuneet :) heh kuulostaa pahalta, anteeksi! En tiedä kyllä minäkään mistä johtuu...

Titi-uu: Kuulostaa hyvin tutulta tuo teidän riita... Sekin tuntuu niin ihmeelliseltä et miten se mies sillon vaan siivoaa, laittaa ruokaa yms ku on hirvee riita... Pitäiskö ruveta useammin riiteleen ;) heh no jos ei kummiskaan. Toivottavasti teillä tilanne parantuu!

Kindness ja Remukka: ONNEA ONNEA ONNEA!!! aina tuntuu niin hienolta kuulla plussauutisia :) tarroja ja liimoja rutkasti mukaan :)

Peipposka: Kuppi nurin vaan, sitä mieltä minäkin :) Ite olin sillon alkuun kun ensimmäisiä kiertoja yriteltiin, et oviksen jälkeen en kupitellu ollenkaan..nyt oon elänyt ihan normaalisti kun tämä yritys vaan jatkuu ja jatkuu...

Aftis: Toivottavasti inssi tuottaa tulosta bd

Jessis: aaaiiiikuiiiineen naaaiiiineeen mä oooooon..en eksy enäääää maaaiiiilmaaan tuuuuuliiiin... *korkealta ja kovaa* hih... Paljon onnea synttäri sankarille!!!

Mary, Live, Agua, Hapö, Hoyt ja kaikki muut joita en muistanut *vilk vilk* :o)

).( piinailua piinailua... kummallista nippailua ollut muniksissa tässä kierrossa, oviksen aikaan oli tosi monta päivää limoja (jaiks!)... En luettelis näitä mikskään oireiksi, mutta mutta... jaah, jää nähtäväksi taas! Laskeskelin tos et huh meilläkin on jo kohta vuosi yritystä takana... paskat fiilikset tulee ku miettii... plaah. Tämä lähtee nyt lisäileen uuniin puita ja laittaan pyykkejä kuivaan! moiks!

Vierailija
6/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta piti tulla onnittelemaan PLUSSANNEITA!!!!

sekä SYNTTÄRISANKARIA!!!!

Ja ettehän te mitään vanhoja ole, mulla jo 33-v. päivät lähenee...

Nyt pitäisi olla piinailut päällä, kp 32/33, mutta enpä oikein jaksa edes piinailla. Olen kai jotenkin jo luovuttanut sne suhteen että meille tulis luomusti vauva. Kävin jo lueskelemassa lapsettomuusklinikan nettisivujakin. Kai se pitää kohta ottaa puhelin käteen ja soittaa sinne jos ei mitään ala tapahtua. Tosin olin ajatellut, että odotan vielä vuoden vaihteeseen, mutta katsotaan nyt jaksanko.

Vierailija
7/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ja just sain itteni hereille suihkun avulla tossa kympin aikoihin! Ihan käsittämätöntä tää jatkuva väsymys!!!

[color=fuchsia] JESSIS: ONNEEEEEAAAA SYNTTÄRISANKARILLE! [/color] Mä en viittii hoilata, koska löisin aivan kympillä ne sun työkaverit siinä epävireisyydessä! =D Aiotkos juhlia?

Killa: Osuukos sun syndepäivä sut just sopivasti lauantaille? Sittenhä sä juhlit oikeen olan takaa - paitsi että taitaa plussa ehtiä pärähtämään ennen sitä!! ;) Onko sulla muuten tietoa siitä moolista, minne on kadonnut?

Mary: Sullahan on piinailut ihan täysillä jo käynnissä! Me pidetään sulle peukkuja! Ja onnea yhden etapin saavuttamisesta, ens keväänä vasta seuraavat, eikös?

ON: kp23/25-28 ja lieviä menkkatuntoja oli jo eilen?! Siis sitä saamarin jomotusta ja vatsassa on kiristäny ja viiltäny. Pitäis vaan pitää pää kylmänä kun on noin selvät oireet! Mutta mutta... Toisaalta pitää toivoa ekstralyhyitä kiertoja nyt ni pääsis siihen ao-tutkimukseen jo ensikäynnillä - kai ne niitä sillon jo tekee ylipäätään?

Ai nii, unohdin kertoa että käytiin viikonloppuna kattomassa kaverin vauvaa (2 vkoa vanha) ja kyllä se oli suloinen!!! Hommahan meni niin että meillä tää yritys alkoi hiukan ennen heitä ja sitten yhdessä kuumeiltiin ja kovaa! Kolmannesta kierrosta tällä parilla tärppäsi - kyllä on outoa ajatella että nyt niillä jo se pikkunen on ja että meilläkin se jo vois olla! Mutta suurta iloa tuotti huomata, että olin puhtaasti onnellinen heidän puolestaan, kun niin pelkäsin että murtuisin ihan täysin!

Vierailija
8/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEAONNEA Remukka!! Vauvaliimaa iso klöntti! :)) Onnellista odotusaikaa vain sinne!

Naksu: Joo, ens keväänä sitten seuraavat yo-skabat. Nyt alkaakin sitten kuvaamataidon lukiodiplomin työstäminen! Meidänkin piti käydä katsomassa tuttavan vauvaa tänään, mutta se jäi. Toisaalta ihan hyvä, kun musta tuntuu että mä olisin ollut ihan maassa. En osaa vielä ihan aidosti olla iloinen kun tutut saa vauvoja. Ja piinailusta... enhän minä, enemminkin mä täällä kattaan pöytää tättärälle... :)

Jessiksellä on synttärit, Onnea paljon! :)

Vilkutuksia sumuiseen tiistaipäivään apilalle, killalle, naksulle, jessikselle, livelle, peipposkalle, brookelle ja iiiihan kaikille muillekin enskattarille!

Ihan pikkusen omaa napaa:

Sitä vaan että kp27/28. :F

Ihan hirvittää. Ja tuntuu että menkat alkaa (vatsaan jomottaa), mut toisaalta tuntuu ihan joltain muulta. Väsyttää ja on nuhainen olo.

En tiedä. Huoh, nyt en stressaa vaan kattelen josko täti koputtelis huomenaamulla ovelle, jos ei, niin sitten testaan! Yleensä täti on kyllä pilkuntarkka, että saapuu heti aamusella... :)

Nyt menen ehkä päivä unille :)

-Mary-

Vierailija
9/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Naksu! Joo lauantaille osuu! :) Silloin on yhden kaverin isot valmistujaisjuhlat, joten saan juhlia omia kemujani siellä sitten! Toivottavasti joudun nauttimaan vaan alkoholitonta boolia... ;) Moolista ei oo tietoa, kadonnut kuin tuhka tuuleen! Ootko käyny o-puolella kurkkimassa näkyykö siellä? Huh! SUlla on jännät paikat! Ota se plussa ennen tutkimuksia! *bd*

Vierailija
10/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peukkuja et saat olla mehulinjalla sillon! bd Oon käyny sitä moolia etsimässä ties missä, o-puolella, l-puolella ja plussanneissa l:ssa! Eikä sitä näy missään! :´( Toivon tosissaan ettei mitään oo sattunut, kai se ois ilmottanu jos lopettaa palstailun kokonaan?! Tai pitää taukoa näin pitkään?!

No yritän tässä ite olla ajattelematta että ois mitenkään jännät paikat, kun kerta noin kovin oireet menkkoja tosiaan enteilee... Tosin nyt on jomottelu ja menkkatuntemukset tiessään - kai ne sieltä taas tänne löytää! Mutta tosiaan, tän jälkeen enää yks varma pettymys ja sitten tutkimuksiin ja toivottavasti hoitoihin - Jey!!

Nyt taas työhakemuksen tekoon, on muuten niin V-mäistä touhua että!!!

Vierailija
11/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kaikille onnittelijoille! Apila, aivan ihana serenadi *nauraa katketakseen* Peukutan kovasti plussallesi bd bd bd

+ tietysti kaikille muillekin piinailijoille; Brookelle, Marylle JA NAKSULLE (unohdinko jonkun?)!!

Naksu, voihan hyvinkin olla, että jos vuotosi on jo sillä lekurikäynnillä päättynyt, niin saattaa tehdä ao-tutkimuksen saman tien - jos siis tuolle käynnille on edes tarvetta kun voit nytkin ihan hyvin plussata...

Moolia täälläkin kovasti mietitään, ei muistaakseni puhellut ainakaan mistään reissuun lähtemisestä tms. minkä takia olisi palstalta poissa.

Killa, musta tuntuu että jo 30-vuotiaana käydään neljättäkymmentä, mutta en oo 100% varma. Ja Brooke, eihän meillä oo sitten ku ehkä vuoden ikäero, kun mä olen 31 v ja sinä oot vielä 32 (jos ymmärsin oikein) : ) Eipä tässä oo meillä kellään vielä syytä joutua ikäkriisin syövereihin!

Nyt edelleen kivaa päivänjatkoa kaikille - tämä yrittää keskittyä töihin vielä neljään asti.

J.

Vierailija
12/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nimittäin tylsää!! ;)

Jessis: Enpä oikeen usko plussaamismahdollisuuteen tässä(kään) kierrossa. Ei ollut mitään oireita oviksesta, tisut ei oo kiepytyneet kuten aina yleensä oviksen jälkeen jne jne. Mutta pianhan se taas nähdään!

Mistä tollasia ihania kirahvihelistimiä vai mikä lie saa joka on tossa Vauva-lehden tilauskuvakkeessa?! Tahtoo sellasen, on aivan älysöpö!!! =) Mähän sanoin et mulla on tylsäää! :D

Vierailija
13/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta lähden kyllä töistä kotiin päin.

Tätiä ei näy vielä, mutta olen varma että parin päivän sisään se tulee. Peukutuksia kuitenkin kaikille muille toiveikkaammille piinailijoille!

Jessica, joo, 32-v. tässä ollaan vielä parin kuukauden ajan.

Mooli saisi tosiaan tulla näyttäytymään ja kertomaan että kaikki on kunnossa!

Vierailija
14/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhee, Naksu! Missähän tosiaan se Mooli on?! Mä luulin ilman muuta, että se on o-puolella! :O Samperi, toivottavasti tulee ilmoittautumaan ja kertomaan, että kaikki on ok! Eikö sillä kohta pitänyt olla se seuraava ultra? Jos se oiskin vaan niin väsynyt, kun eikös alkuraskaudessa voi olla, ettei jaksa edes konetta avata! Samperi, kun rupes huolestuttamaan! :S

Seuraakos muuten muut Enskat vielä BB:tä? Mä oon ihan koukussa edelleen! Päivät menee ihan sumussa, kun pitää yökaudet valvoa sitä kattomassa -tai siis klo 23 asti, en mä niin hullu ole että hankkisin 24/7:n! :D

Vierailija
15/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senpä takia huolissani oonkin kun sitä moolia ei oo millään palstalla näkyny! Mä en muistanu et sä et käy tolla o-puolella ja ihmettelinkin kun sä et moolia oo huudellut... Mutta tosiaan, en oo mistään sen juttusia löytäny enää moneen päivään, varmaan yli viikkoon! Miehellekin jo sitä tuskailin, se pitää mua varmaan ihan pöpinä!

Ja mä oon kanssa ihan BB-fani, jokaikinen jakso pitää nähdä! Mut en mäkään siihen 24/7 oo hurahtanu! ;) Kylläpä oli hyvä että se Sorella lähti, jos nyt ihan suoraan sanon! Kamala valittaja ja hirmuisen huomionkipeä! Mun mielestä siis! =)

Ja missäs se Oonakin nyt luuraa? Tänne sieltä kaikki vanhat enskat!

Aftikselle en oo muuten tainnu vähään aikaan huiskutella, huiskun huiskun siis!

Vierailija
16/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: mustakin on hyvä, että Sorella pääsi pois talosta. Se voi olla ihan ok tyyppi oikeesti, mutta vähän liian epävakaa tollaisiin olosuhteisiin... No saa nähdä millaisia uudet asukkaat on! :)

Vierailija
17/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pientä taustatyötä tehty ja näyttäis siltä, että mooli on viimeks ollu " linjoilla" 23.9. jolloin kertoi hematoomasta ja uudesta ultrasta (29.9). Kyllä niin kummalta vaikuttaa, ei ollenkaan moolin tapaista! Yleensä on kuitenkin ilmottanu " lähdöstä" ... Tässähän tulee pian ihan itku!!!

Vierailija
18/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kindness: taidat olla nyt raskaana vähän herkkis, kun tippa tulee noin helpolla linssiin ;). Ei vaan - kyllä se pieni elämänihme nyt siellä sinun vatsassasi on kasvamassa! Onnea vielä.

Remukka: No johan pätkähti paljon plussia yhteen soppaan! Onnea sullekkin!

Naksu: plussapölytystä sinne sinulle! Täti saa hypätä jortsuun ja toivotaan plussaa sinne teikäläisen testipuikkoon. +++++ Mary-Roselle samat sanat!

Merihepalle: Moi! Kerro terveisiä O-puolelle, että täältä tulee iso porukka just pian sinne palstailemaan! Onnea odotukselle :)

Ja KIITOS kaikille rohkaisusta juhlia polttareita. Oikeassahan te ootte - testailla ei kannata ennen kun täti on myöhässä ja toisaalta stressiähn se vain luo. Joten juhlin kyllä kunnolla. Tämä oli lupaus ;)

ON: mä bongasin ekaa kertaa ovislimat! Ou-Jee!! Tai siis vähän inha juttuhan tämä on, mutta tosiaan juuri sellaiset kun niissä netissä olevissa kuvissa on esitelty. Tosin en ole saanut ovistestiin plussaa... hmmm... Noh, varmuuden vuoksi tänään pupuilua, ja jatkan vielä oviksenmetsästystä. Mulla on jotenkin hyvä fiilis tästä kierrosta.

Tiistainjatkoja kaikille tasapuolisesti - moi!

Vierailija
19/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Mooli??!!

Vierailija
20/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=00CED1][b]Naksu[/b]: tosissaan huolestuttavaa toi katoaminen! :( Koska sä meinaat testata? *bd*

[size=4]MOOLI![/size] Tuu kertomaan että kaikki on hyvin!

[b]Jessis[/b]: oonko muistanut pahoitella tätsästä? Jos en niin nyt sit (((lohtuhali)))) onnittelujen jälkeen! Onneksi kohta on marraskuu ja teille selviää taas vähän enemmän! Äläkä nyt tollaisia tukoksia murehdi etukäteen!

[b]Brooke[/b]: koskas uskallat testata?! *bd* Ties vaikka tulisi yllättäen plussa, vaikket osaa sitä toivoakaan! :)

[b]Mary[/b]: lupaavia oireita! *bd*

[b]Live[/b]: toivotaan, että munis ei häiriinny stressistä! ;)

[b]Peipposka[/b]: mukavaa ovisaikaa! ;) Toivotaan plussaa häälahjaksi teille! :)

[b]Aftis[/b]: piinaavia aikoja eletään! Toivon niin kovin, että plussa pärähtää heti ekasta yrityksestä! *bd*

[b]Maitikka[/b]: kyselit viikonloppuna noista munasolujen ultraamisista; tossa kp 10 paikkeilla saattaa jo näkyä kasvamaan lähtenyt munasolu, ainakin jos sun kierrosta on tulossa kohtuullisen lyhyt. Itellä näkyi kp 12 muistaakseni ihan selvästi.

[b]Nella[/b]: joko mies kotiutui? Et taidakaan sitten paljon tänne enää ehtiä?! ;) Kiitos muuten, kun sanoit musta kivasti! Koitetaan olla kannustava jatkossakin! Säkin aina jaksat kommentoida kaikkia kivasti! :)

[b]Bianco[/b]: pahoittelut tätsästä! :( Vaan pidä meidät ajan tasalla teidän tutkimuksista! En oo vielä sitä Bodiesia ehtinyt kattoa, on kyllä nauhalla: ei taida tosiaan olla ihan perinteinen lääkärisarja! Niin, meille on suositeltu hoidoksi eka inssiä, mulle pistettäviä hormoneja, joten kun niihin päätetään lähteä, niin varataan vaan sit aikaa siihen.

[b]ON[/b]: kp 7/28-40 menossa ja vielä vaan tuhruttelee! :S Ärsyttävää! No kohtahan tässä taas pääsee ovista odottelemaankin! :)

Ja kiitos vielä kaikille, jotka ovat kannustaneet juttelemaan miehen kanssa noihin hoitoihin lähtemisestä! Vielä en ole saanut kissaa nostettua pöydälle, mutta pidän teidän ajantasalla! ;)

Plussasäteitä vielä kaikille Enskattarille, erityisesti viikon piinailijoille!

[color=EEA9B8][b]+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++[/b]