Nolostuttavin biisi, mistä itse kuitenkin tykkäät?
Ehkä vähän vitsinäkin, mutta osittain ihan aidostikin tykkäät? Paljastan omani vasta jos jotkut tekee ensin. :D
Kommentit (80)
Punkkari/hevari/rokkarinainen vm.82
The Olsen Brothers-Fly on the Wings of Love
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:18"]
Ok, no nyt mäkin alan uskaltaa: Aqua, Barbie girl... Nyt varmaan ymmärrätte. Ja vielä bonuksena päälle esim. Cheekin Sokka irti... auts. Ei tämäkään kyllä mitään sopivaa ole tällaiselle keski-ikäiselle naiselle. ;)
ap
[/quote]
Veikkaan, ikäsi on 30 ja risat ja leikit keski-ikäistä.
[/quote]
Piakkoin 40, jos se mitenkään sopii sulle? Saanhan olla, saanhan? Pidän huumorintajuisista ihmisistä. En siis pidä sinusta. ap
Omat nolot: Ollie Murs - Troublemaker (voi kamala), Britney Spearsin muutama biisi (Crazy, If You Seek Amy, Toxic, Piece of Me - onpas noita paljon :O), Aquan Barbie Girl, Falcon Vienna Calling ja Jeanny... Esimerkiksi. :D
Ehkä kaikkein pahin nolous tulee 80-luvulta. 80-luvun Suomi-iskelmä ei todellakaan ole minua, mutta tämä jäi jo silloin Hittimittarista soimaan korvaan. Tarja Jykylä ja Natalia. Voi hirvitys. :D
Ja ikää minulla on kohta viisikymmentä...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:30"]
Markku Aron "Jestas sentään", Hullujussin "Friduna skiguna", Jussi Raittinen & boys:n "Metsämökin tonttu" tjsp. ´en tiedä näinkö mä unta vai kahminko mä lunta` jne.
N 53v
[/quote]
Noissa ei ole mitään noloa, ne ovat lapsuuden nostalgiaa. :D
N49
[/quote]Totta turiset, näissä biiseissä on sanomaa!
Jestas sentään: mä silakoita kerran möin, kun astuit kauppaan - mä täysin hämmennyin - - jestas sentään, mitkä rinnat, täytyy antaa täydet pinnat.
Friduna skiguna: friduna sikuguna hoblaa, friduna skiguna hobloblo.
Metsämökin tonttu: mun mummoni muni mammani, mun mammani muni mun.
Nyt on pakko kysyä että minkä ikäisiä olette? Täällä on lueteltu melkeen kaikki Suomen spotifylistan Top10 biisit...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:40"]
Ja miten saatoin unohtaa mainita: E-type: Angels crying Danny: Amarillo Taiska: Mombasa Pet shop boys: Go west Alice Cooper: Poison Britney Spears: Lucky Robin: Boom kah - se ap:n sielunsisko (eli melkein 40-vuotias asiallisen oloinen lääkäri-nainen Helsingistä..)
[/quote]
Mahtoiko taustalla olla joku sekava erotilanne vai mitä... siis miksi meidät revittiin erilleen! :D Mullahan on myös laajemminkin epäilyttävä maku, joten hyvin uppoaa sellaisetkin kuten Men at work Down under, Markku Aro Hyvännäköinen, Kai Hyttinen Dirlanda, Martti vainaa ja sallitut aineet Pelimies... kenties tässä vaiheessa minun on parempi olla jatkamatta! ap
Ja miten saatoin unohtaa mainita: E-type: Angels crying Danny: Amarillo Taiska: Mombasa Pet shop boys: Go west Alice Cooper: Poison Britney Spears: Lucky Robin: Boom kah - se ap:n sielunsisko (eli melkein 40-vuotias asiallisen oloinen lääkäri-nainen Helsingistä..)
[/quote]
Ah, E-Type <3<3<3
t. viiden lapsen äiti 45v :D
Koko toi Scorpionsien 80-luvun tuotanto. Hitsi se on hyvää, mutta piilottelen kyllä, että se on mun suosikki bändi tällä hetkellä.
Tapani Kansa: Kuljen taas kotiinpäin, Poju: Poika saunoo, Saara Suvanto:Kyyneleet, Kai Hyttinen: Varpunen
Matafakin darra on niiiin hyvä, mutta enpä sitä esim. työkavereilleni tunnustaisi. T.50v. johtaja, nainen
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:40"]Nick Kamen - I Promised Myself
38v. mies ja kuuntelen pääosin örinää :D
[/quote]
Mä osaan sieluni silmin nähdä sut vetämässä tätä yksinäs vähän keimaillen hytkyen. Sen jälkeen palaat takas örinämoodiin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:14"]Sotilasmarssit: "syvä iskumme on, viha voittamaton..." Olen tykännyt lapsesta asti. Ja aivan ihana on esim. Veteraanin iltahuuto. Ei noita kyllä ihan illanistujaisiin viitsi laittaa soimaan.
Muutoin olen suhteellisen normaali, en mitenkään militantti enkä edes armeijaa käynyt :)
[/quote]
Oo, en ole koskaan tunnustanut kenellekään että marssit koskettavat minua. Samoin tuo Veteraanin iltahuuto, oikein väristykset menee. Enkä ole armeijafriikki, päinvastoin. Niin ja ranskan kansallislaulu saa sydämen pamppailemaan :)
Modern Talkingia en kehtaa kertoa kuuntelevani välillä autossa. On muuten niiin naiiveja biisejä, että huh. T. Tyttö -75.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:04"]
Britney Spearsin monet vanhat biisit mm.sometimes ja crazy. Olen kuitenkin hevari. Kerran mentiin kaverin kanssa mun autoon ja olin unohtanut Britneyn cd:n sisään ja se lävähti täysillä soimaan. Äkkiä pois ja kyllä, kuulen tästä edelleen n.13 vuoden jälkeen.
[/quote]
Tässä vaiheessa sanotaan kavereille että pitää olla tarpeeksi paskaa musaa että pysyy hereillä ratissa kun liian väsyneenä on liikenteessä. No, omalla kohdalla se ei ole edes valhe.
Mutta näin suomalaisena metsäpakanana on vähän vaikeuksia myöntää että pidän muutamasta gospel-biiseistä, tosin sanoituksina ne voi ymmärtää hyvinkin maallisina. Ave Maria on vissiin sanoiltaankin hengellinen mutta en ole koskaan ottanut selvää mitä ne sanat todella tarkoittavat.
Nick Kamen - I Promised Myself
38v. mies ja kuuntelen pääosin örinää :D
[/quote]
Hei kiitos tästä. Lisäänkin listoilleni, miten olen saattanut unohtaa tämän kokonaan! Tuosta versio vuodelta 2004 on omasta mielestäni vieläkin parempi videoineen kaikkineen. ap
Kukaan ei ole vielä tunnustanut kuuntelevansa Wiskaria. Niin pitkälle ei sentään rohjeta mennä edes nimettömänä.
Itseäni saattaa vähän (mutta vain vähän) hävettää jos bileissä "all shuffle" moodissa soittolistaltani kajahtaa yht'äkkiä Peltoniemen Hintriikan surumarssi tai joku ikivanha Euroviisubiisi.
Se Antti Tuiskun ja VilleGallen Keinutaan..
E-typen Angels crying täälläkin! Aivan mahtavaa siivousmusiikkia muuten... :)
N46