Nolostuttavin biisi, mistä itse kuitenkin tykkäät?
Ehkä vähän vitsinäkin, mutta osittain ihan aidostikin tykkäät? Paljastan omani vasta jos jotkut tekee ensin. :D
Kommentit (80)
Robin - Boom kah
Paradisio - Bailando
Los del Rio - Macarena
Manu Chao - Me gustas tu
Topi Sorsakoski & Agents - Eeva
Matafakin darra on ihan ylihyvä. 14-vuotias oppilas lauloi sitä koulussa ja tämä yli nelikymppinen ope alkoi laulaa mukana. Onneksi sen luokan oppilaat ei hätkähdä juuri mistään.
Robinin kaikki kahden viimeisimmän levyn biisit ja parilta ekalta ne hitit. Tykkään ihan oikeasti niistä! Niin ja olen yli nelikymppinen äiti-ihminen...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:44"]
Robin - Boom kah
Paradisio - Bailando
Los del Rio - Macarena
Manu Chao - Me gustas tu
[/quote] ei toi Me gustas tu oo nolostuttava :D Me kuunneltiin sitä aina lukion espanjantunneilla ja porukka tykkäs fo real. Sit saatiin sanat eteen ja "marijuana" oli vedetty yli :D Biisissä lauletaan myös "me gusta colombianaaa" mikä taitaa meinata heroiinia
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:44"]
Robin - Boom kah
Paradisio - Bailando
Los del Rio - Macarena
Manu Chao - Me gustas tu
[/quote] ei toi Me gustas tu oo nolostuttava :D Me kuunneltiin sitä aina lukion espanjantunneilla ja porukka tykkäs fo real. Sit saatiin sanat eteen ja "marijuana" oli vedetty yli :D Biisissä lauletaan myös "me gusta colombianaaa" mikä taitaa meinata heroiinia
[/quote] siis helvetti koksua
t.A.T.u:n, siis sen venäläisen pop-kaksikon biisit.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:18"]
Ok, no nyt mäkin alan uskaltaa: Aqua, Barbie girl... Nyt varmaan ymmärrätte. Ja vielä bonuksena päälle esim. Cheekin Sokka irti... auts. Ei tämäkään kyllä mitään sopivaa ole tällaiselle keski-ikäiselle naiselle. ;)
ap
[/quote]
Veikkaan, ikäsi on 30 ja risat ja leikit keski-ikäistä.
[/quote]
Mä en ole ap mutta olen kolmekymppinen ja risat ja olen ihan rehellisesti kohta keski-ikäinen ja ylpeä siitä. Nolompaa olla neljääkymppiä kohti mennessä wannabe-teini:)
Crazy Loop - Crazy Loop (Mm ma ma) Toimii lenkillä yllättävän hyvin.
Marseljeesi on ihana, samoin Ruotsin ja Saksan kansallislaulut. Richard Clayderman: Pour de Adelaine.
M.A. Nummisen tuotanto - jotenkin vaan niin hassunhauskaa ;)
E-roticin lähes koko tuotanto. Tarviiko edes perustella... :D
Mulle uppoo Jenni vartiaisen Eden ja Minä ja hän. Ei voi sanoa vaimolle. Olen 55 motoristiäijä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 22:01"]
Mulle uppoo Jenni vartiaisen Eden ja Minä ja hän. Ei voi sanoa vaimolle. Olen 55 motoristiäijä.
[/quote]
Oletko kysynyt jos vaikka vaimokin tykkäisi näistä? Kokeile!
Rihannan Bitch better have my money. Osaan sanat about ulkoa.
Euroviisuissa on monesti kappaleita joista tykkään, mutta ei ne ikinä niissä kilpailuissa menesty, joten olen aika yksin mielipiteideni kanssa ja nolostelen niitä :D
Tykkään esim. Can Bonomon Love Me Back -kappaleesta, ja toinen hyvä mikä on jäänyt mieleen on Daniel Digesin Algo Pequeñito.
O Samuli A - Ei vittu kytät
Bassolla soittaa monta kertaa päivässä ja laitan aina lujemmalle
Celine Dionin tuotanto. Varsinkin Power of lovea tulee välillä kuunneltua ja nyyhkittyä :)
E-rotic, niin kuin jollakin toisellakin oli. Kuuntelin sitä lapsena enkä ollenkaan hiffannut, mistä on kyse :D
Lea Lavenin biiseistä mm. Ei oo ei tuu
Kari Tapion tuotanto
Sotilasmarssit myös, tosin en häpeä myöntää asiaa
E Iglesias - Bailamos
Backstreet boys - I want it that way
Spice Girls - 2 become 1
Madonna - Get together
Kylie Minogue - Love at first sight
... sit balando, captain jack, mr vain yms. :D m25