Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolostuttavin biisi, mistä itse kuitenkin tykkäät?

Vierailija
11.09.2015 |

Ehkä vähän vitsinäkin, mutta osittain ihan aidostikin tykkäät? Paljastan omani vasta jos jotkut tekee ensin. :D

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet sielun siskoni :D

Minun tunnustukseni:
Rednex: Cotton eye Joe JA Wish you we're here
Se joku Ressu Redfordin bändi: Raising my family
Herreys: Diggiloo diggiley
Ace of base: I saw the sign
Bangles: Manic Monday

Voisin jatkaa loputtomiin. Joo myönnän, mulla on hirveä musiikkimaku. Tosin aika monipuolinen, koska tykkään myös ihan eri tyyppisestä ja yleisesti laadukkaana pidetystä musiikista ;)

Vierailija
22/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin Bieber - What do you mean

En kehtaisi myöntää että pidän kyseisen artistin biiseistä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuiskun Peto on irti ja Keinutaan. Robinin lähes kaikki biisit. Terveisin esimiesasemassa oleva perheenäiti, vm -80. :D

Vierailija
24/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:58"]Antti Tuiskun Peto on irti ja Keinutaan. Robinin lähes kaikki biisit. Terveisin esimiesasemassa oleva perheenäiti, vm -80. :D
[/quote]

Toi Keinutaan on hyvä! :D

Vierailija
25/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:55"]

Ap, olet sielun siskoni :D Minun tunnustukseni: Rednex: Cotton eye Joe JA Wish you we're here Se joku Ressu Redfordin bändi: Raising my family Herreys: Diggiloo diggiley Ace of base: I saw the sign Bangles: Manic Monday Voisin jatkaa loputtomiin. Joo myönnän, mulla on hirveä musiikkimaku. Tosin aika monipuolinen, koska tykkään myös ihan eri tyyppisestä ja yleisesti laadukkaana pidetystä musiikista ;)

[/quote]

Sound of R.E.L.S.

Vierailija
26/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Front side ollie!!! :D T; 32vee äitykkä.

Vierailija
27/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:55"]

Ap, olet sielun siskoni :D Minun tunnustukseni: Rednex: Cotton eye Joe JA Wish you we're here Se joku Ressu Redfordin bändi: Raising my family Herreys: Diggiloo diggiley Ace of base: I saw the sign Bangles: Manic Monday Voisin jatkaa loputtomiin. Joo myönnän, mulla on hirveä musiikkimaku. Tosin aika monipuolinen, koska tykkään myös ihan eri tyyppisestä ja yleisesti laadukkaana pidetystä musiikista ;)

[/quote]

Siis tässähän on kyllä aika paljonkin hyviä. Onko sulla tietoa missä vaiheessa meidät oikein erotettiin!? Minuun uppoaa Ressu Redfordin tuotannosta kuule paljonkin ja ihan mukisematta, kuten esim. Laskeutumisvalo, joka ajaa minut sentimentaaliseen ilmakuoppaan, lentelen sillä hetken verran ihan hyvässä imussa. ap

Vierailija
28/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney Spearsin monet vanhat biisit mm.sometimes ja crazy. Olen kuitenkin hevari. Kerran mentiin kaverin kanssa mun autoon ja olin unohtanut Britneyn cd:n sisään ja se lävähti täysillä soimaan. Äkkiä pois ja kyllä, kuulen tästä edelleen n.13 vuoden jälkeen.

Vierailija
29/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.youtube.com/#/watch?v=QW9zEUSjevM Vitaepro mainos musikki....;) ;)

Vierailija
30/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilasmarssit: "syvä iskumme on, viha voittamaton..." Olen tykännyt lapsesta asti. Ja aivan ihana on esim. Veteraanin iltahuuto. Ei noita kyllä ihan illanistujaisiin viitsi laittaa soimaan.

Muutoin olen suhteellisen normaali, en mitenkään militantti enkä edes armeijaa käynyt :) 

Vierailija
31/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanhoista biiseistä George Michaelin "Careless whispers" saa aina hymyn huulille, varsinkin se fonisoolo... Sit vähän tuoreemmista A. Kelan "Maitohapoilla" kolahti vähän turhan lujaa *nolona*

Vierailija
32/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:18"]

Ok, no nyt mäkin alan uskaltaa: Aqua, Barbie girl... Nyt varmaan ymmärrätte. Ja vielä bonuksena päälle esim. Cheekin Sokka irti... auts. Ei tämäkään kyllä mitään sopivaa ole tällaiselle keski-ikäiselle naiselle. ;)

ap

[/quote]

Veikkaan, ikäsi on 30 ja risat ja leikit keski-ikäistä.

Vierailija
33/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku Aron "Jestas sentään", Hullujussin "Friduna skiguna", Jussi Raittinen & boys:n "Metsämökin tonttu" tjsp.  ´en tiedä näinkö mä unta vai kahminko mä lunta` jne.

N 53v

Vierailija
34/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Gabriel ja elastinen. Just se mitä nrlikymppinen nrljän äiti yleensäkin tykkää. Ihan kohderyhmää siis! :D

Vierailija
35/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pysähdyn aina kuuntelemaan Evakon laulun (Veikko Lavi, Anneli Saaristo) sanoja. Herkästi tulee tippa silmään, kun eläytyy siihen aikaan.

Vierailija
36/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nick Kamen - I Promised Myself

38v. mies ja kuuntelen pääosin örinää :D

Vierailija
37/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten saatoin unohtaa mainita:
E-type: Angels crying
Danny: Amarillo
Taiska: Mombasa
Pet shop boys: Go west
Alice Cooper: Poison
Britney Spears: Lucky
Robin: Boom kah

- se ap:n sielunsisko (eli melkein 40-vuotias asiallisen oloinen lääkäri-nainen Helsingistä..)

Vierailija
38/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 28v nainen ja tykkään Selena Gomezin teinihiteistä. Samoin esim. Levixet repee on tosi hyvä. Robin tietenki myös. :)

Vierailija
39/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku - Peto on irti.... :D

Vierailija
40/80 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:30"]

Markku Aron "Jestas sentään", Hullujussin "Friduna skiguna", Jussi Raittinen & boys:n "Metsämökin tonttu" tjsp.  ´en tiedä näinkö mä unta vai kahminko mä lunta` jne.

N 53v

[/quote]

Noissa ei ole mitään noloa, ne ovat lapsuuden nostalgiaa. :D

N49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi