Lyhyt mies totaalinen turn-off?
Voiko joku nainen muka aidosti ja rehellisesti sanoa, että lyhyt (siis 160 cm ja sen alle oleva) mies olisi kiinnostava millään tavalla vakavasti? Ystävänä joo, mutta että vakavasti otettavana puolisona ja lasten isänä? Ei hyvänen aika.
Jo 165 cm alkaisi olla itselleni ihan liian lyhyt. Ei sellaista miestä voi kerta kaikkiaan ottaa tosissaan. En haluaisi yhdistää geenejäni kaltaiseensa hobittiin.
Ja ne kaikki Napoleon-kompleksit... Lyhyellä miehellä on omien kokemuksieni perusteella aina tarve päteä ja nostaa itseään jalustalle kun pituudellaan sitä ei voi tehdä.
Kommentit (73)
Vastaan vain otsikkoon, en vuodatukseesi: ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se turn off olisi, mutta tuskin siitä mitää tulis enkä usko, että mies olisi minustakaan kiinnostunut koska olen 178cm.
Monesti käytän vielä korkeakorollisia kenkiä, joten pituutta tulee reilusti lisää tuohon päälle.N24
Miksei tulisi? Miten naisille tulee aina yllätyksenä, että suurin osa miehistä voi hyvin olla kiinnostuneita pidemmistä naisista?
Palstalla ainakin tuon pituiset naiset haukutaan miesmäisiksi korstoiksi. Pitäisi olla alle 170cm eikä painaa enempää kuin 60kg.
Enpä suhtautuisi kovin vakavasti tuollaiseen. 178cm on tänä päivänä ihan tavallisen mittainen nainen. Kai se lyhyempää vituttaa, jos jollakulla on vähänkään jotain nähtävää. Sanon vain.
Ei ole turn off mulle. Ex oli 164 cm pitkä ja kaikin puolin hyvä mies. Itse asiassa en enää ole kovin kiinnostunut pitkistä miehistä, koska olen itsekin lyhyt.
Joo.
Tietyn ruumiinosan lyhyys on totaalinen no no.
Meneekö perille?
Ettekö siskot tunne määräyksiä? Alle 180 cm miehet tulee alamittaisina päästää takaisin kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö siskot tunne määräyksiä? Alle 180 cm miehet tulee alamittaisina päästää takaisin kasvamaan.
Äläpäs siskottele minua suppean mielesi kanssa. En vapauta maailman parasta miestäni minnekään, niin hyvä saalis se on.
Vierailija kirjoitti:
180 cm on liian pitkä mulle, en jaksa varvistella ja kurkotella kun haluan pussata miestä. Katselen max 10 cm itseäni pitempiä.
T: 165 cm nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se turn off olisi, mutta tuskin siitä mitää tulis enkä usko, että mies olisi minustakaan kiinnostunut koska olen 178cm.
Monesti käytän vielä korkeakorollisia kenkiä, joten pituutta tulee reilusti lisää tuohon päälle.N24
Miksei tulisi? Miten naisille tulee aina yllätyksenä, että suurin osa miehistä voi hyvin olla kiinnostuneita pidemmistä naisista?
Jaa no ehkä siksi, että ne harvat tapailemani miehet ovat ihmetelleet ääneen pituuttani, sanoneet etteivät tunne itseään enää pitkäksi rinnallani. Lyhyet naiset on naisellisia ja blabla. En jaksanut kuunnella enää tuota ja aloin käyttämään 9cm korkoja välittämättä paskaakaan muiden mielipiteistä. Sopiva mies tulee jos on tullakseen.
N24
Missä olet tutustunut näihin miehiin? Jossain baarissa tai tinderissä? No ainakin pituus on muodostunut sulle eduksi, kun olet saanut paljastettua ääliöt
En tunnista itseäni ääliöksi mutta valitettavasti minua (mies42v, 179cm) pidemmät naiset ei sytytä. Eron jälkeen tapailin muutamia naisia, ja treffasin naisen joka oli 5cm minua pidempi. Ihan mukava ihmisenä, mutta koin tilanteen todella kiusallisena, ja en tavannut toista kertaa. Keksin jonkun valkoisen pehmeän valheen, eksästä ja tunteista. Eli kyllä se menee myös näinkin päin, eli mies arvottaa naista naisen pituuden vuoksi.
En kelpuuttaisi alle 185 cm miestä ikipäivänä.
Minä olen 158 cm pitkä enkä ole koskaan ihastunut alle 180 cm mieheen. Oma puolisoni on 190cm ja aivan täydellinen. Juuri eilen katselin, miten upealta hänen pitkät jalkansa, selkänsä ja leveät hartiansa näyttivät takaapäin kun kiipesimme portaita ylös kotiin.
Ei lyhyissä miehissä mitään vikaa ole, oma isänikin taitaa olla tasan 160cm, mutta minkä sille mahtaa että ihastuu vain pitkiin. Ei se ole mikään tietoinen valinta, minä ainakaan en voi päättää kehen ihastun. Se tapahtuu ihan itsekseen.
Itse olen lyhyt ja valitsen kyllä miehen ihan muilla perusteilla kuin pituuden mukaan! Mutta jos pituuden perusteella pitäisi valita niin mieluummin itseni pituinen kuin 2-metrinen.
Pitkän parisuhteen kannalta ei ole mitään merkitystä toisen pituudella. Mutta ilmeisesti tässäkin ketjussa osa etsii jotain lyhytaikaisempaa sutinaa niin siinä ehkä voikin toissijaisilla asioilla olla suurempi painoarvo.
Tuohan riippuu täysin siitä ihastuuko ulkonäköön vai ihmiseen.
Eli taaskaan ei itse asialle tarvitse tehdä mitään kuin vain odotella? Toivottavasti olet sisäistänyt sen ettei perhettä haluavat miehet välttämättä katso pitkää ikää hyvällä. Toki riippuu taas tovoitteista ja ainahan voi mennä Dubaihin, jos ulkonäkö riittää, tekemään hyvää tiliä.