Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa mukava kun sai nukkua tunnin pitempään kellojen siirtämisen vuoksi

Vierailija
27.03.2022 |

🥱

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minä en pidä kellonaikojen rukkaamisesta, mutta viime yölle saatu extratunti oli kyllä paikallaan.

Kelloja käännetään aina kohti juhanista, ei joulua. Eli keväällä unta on tunti vähemmän

Vierailija
22/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älyltään heikkolahjainen", ollaanko me jossain 1800-luvulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähänkin provoon osa taas lankeaa...

Vierailija
24/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siirtelyt mua haittaa, mutta kyllähän se ajatuksena kauhistuttaa, että kun kello soi mulla arkisin 4.40 niin huomenna biologisen kelloni mukaan on silloin 3.40...

Vierailija
25/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla älyltään heikkolahjainen, jos haluaa pysyvän talviajan.

Nyt sitä valoa on silloin, kun ihmiset ovat aktiivisia, ei silloin, kun ihmiset nukkuu.

Itse iltavirkkuna rakastan kesäaikaa <3 oikein odotan, että kesäaika alkaa ja syksyisin vituttaa, kun iltapäivän vähäkin valo otetaan pois.

Iltavirkkuna inhoan kesäaikaa.

Minä väitän, että älyltään heikkolahjaiset sitä kesäaikaa juuri haluavat. Suurin osa sitä haluavista eivät ole edes eläneet aikaan ennen kesäajan tuloa, joten heillä ei ole edes todellista vertailupohjaa, mitä on elää pysyvää talviaikaa.

Vierailija
26/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siirtelyt mua haittaa, mutta kyllähän se ajatuksena kauhistuttaa, että kun kello soi mulla arkisin 4.40 niin huomenna biologisen kelloni mukaan on silloin 3.40...

Mulla sama. Saattaa aamulla vähän väsyttää...

Vierailija
27/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä tänään tunti taaksepäin ja miinusta aikaero. Oletko hoitaja?

Vierailija
28/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhöhö.

Vierailija
29/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ikinä aukene tämä, että kesäajasta tykkäävät haluavat että yhteiskunta aukeaisi myöhemmin. Tämä siis ei ole provo, vaikka aloitus onkin. Mutta eikö tilanne ole silloin aika lailla plusmiinus nolla? Itselle on ihan sama paljonko kello on, sama määrä valoa vuorokaudessa on joka tapauksessa ja talvella on ihan sama käynkö lenkillä katuvalojen palaessa vai luonnonvalossa.  8-16 oon töissä ja vähäinen vaikutus sillä illan valolla on, yleensä alallani on kevät kiireistä ja illasta menee pitempään, kyllä mä kotiin kävellä näen oli pimeää tai ei. 

plää plää ei kiinnosta

Vierailija
30/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, minä en pidä kellonaikojen rukkaamisesta, mutta viime yölle saatu extratunti oli kyllä paikallaan.

Kelloja käännetään aina kohti juhanista, ei joulua. Eli keväällä unta on tunti vähemmän

Itse menin nukkumaan klo 24 koska olin eilen iltavuorossa. Heräsin itselleni tavanomaiseen aikaan klo 7.30. Ainut ero oli, että kellonsiirron takia kello olikin jo 8.30. En silti nukkunut tuntia vähemmän vaan ihan normaalisti sen verran minkä yleensäkin.

Vierailija
31/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään talvella 5-6 aikaan mikä ärsyttää mutta näin kesäaikaan tuo on 6-7, paljon mukavampaa eikä tarvitse olla yksikseen hereillä paria tuntia.

Kesäaika😍

Vierailija
32/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kun alko kesäaika niin aurinkokin voi taas paistaa. Kaikki on ihmisistä ja itsestä kiinni.

Hippa!

Vierailija
33/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannus ja jouluhan ovat nyt samassa suunnassa. Olen nyt kääntänyt eri ohjeitten mukaan kelloani jo kuusi kertaa eri suuntiin enkä enää yhtään tiedä mitä se oikeasti on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi