Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa mukava kun sai nukkua tunnin pitempään kellojen siirtämisen vuoksi

Vierailija
27.03.2022 |

🥱

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä.

Vierailija
2/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suuntaan sä sitä käänsit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä suunta.

Vierailija
4/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä en pidä kellonaikojen rukkaamisesta, mutta viime yölle saatu extratunti oli kyllä paikallaan.

Vierailija
5/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistokapitalisti varasti taas köyhältä kansalta tunnin lepopäivästä.

On se helppoa porvarilla, kun kääntää itte vaan kylkeä ja nousee brussille sillon kun huvittaa, prkl.

Mutta en valita pkl. Tana.

Vierailija
6/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun alko kesäaika niin aurinkokin voi taas paistaa. Kaikki on ihmisistä ja itsestä kiinni.

Vierailija
7/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä onko pöljempi tämä provo vai ne jotka siihen lankeaa.

Vierailija
8/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Kyllähän se aamulla näyttää, ett ois nukkunut tunnin pitempään, jos on illalla kellot kääntänyt 😄.

Vierailija
9/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy ihmisiä, jotka eivät voi halutessaan nukkua tuntia pidempään. Eivät edes itse yleensä ymmärrä surkeaa tilannettaan.

Vierailija
10/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ite dokasin koko yön ja olin ihan innoissani kun pääsin jo "kasilta" hakemaan muutaman tasoittavan 😋

Vierailija
11/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mokasin aamulla. Unohdin kellonsiirron kokonaan. Heräsin aamulla ja katsoin, että puhelimen kello oli 7. Ajattelin, että kai tässä voi nyt nousta sitten. Olin mennyt aika myöhään nukkumaan, joten olisi ollut hyvä yrittää nukkua tänään vähän pidempään. Kun olin käyttänyt koiran ulkona ja olin keittämässä teetä, tajusin keittiön kelloa katsottuani, että tulipa herättyä aivan liian aikaisin. Perkele.

Vierailija
12/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy ihmisiä, jotka eivät voi halutessaan nukkua tuntia pidempään. Eivät edes itse yleensä ymmärrä surkeaa tilannettaan.

Ymmärrys kasvaa ikävuosien myötä. 

Vierailija
13/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain nukuttua tunnin pidempään, kun aurinko ei herättänyt niin aikaisin.

Vierailija
14/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kun alko kesäaika niin aurinkokin voi taas paistaa. Kaikki on ihmisistä ja itsestä kiinni.

On se mukava lähteä taas pimeään aikaan töihin

Vierailija
15/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ikinä aukene tämä, että kesäajasta tykkäävät haluavat että yhteiskunta aukeaisi myöhemmin. Tämä siis ei ole provo, vaikka aloitus onkin. Mutta eikö tilanne ole silloin aika lailla plusmiinus nolla? Itselle on ihan sama paljonko kello on, sama määrä valoa vuorokaudessa on joka tapauksessa ja talvella on ihan sama käynkö lenkillä katuvalojen palaessa vai luonnonvalossa.  8-16 oon töissä ja vähäinen vaikutus sillä illan valolla on, yleensä alallani on kevät kiireistä ja illasta menee pitempään, kyllä mä kotiin kävellä näen oli pimeää tai ei. 

Vierailija
16/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololoo

Vierailija
17/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee nukkumaan ja herää aina samaan aikaan, on tänään todella nukkunut pitempään.

Vierailija
18/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla älyltään heikkolahjainen, jos haluaa pysyvän talviajan.

Nyt sitä valoa on silloin, kun ihmiset ovat aktiivisia, ei silloin, kun ihmiset nukkuu.

Itse iltavirkkuna rakastan kesäaikaa <3 oikein odotan, että kesäaika alkaa ja syksyisin vituttaa, kun iltapäivän vähäkin valo otetaan pois.

Vierailija
19/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitä valoa on silloin, kun ihmiset ovat aktiivisia, ei silloin, kun ihmiset nukkuu.

Itse iltavirkkuna rakastan kesäaikaa <3 oikein odotan, että kesäaika alkaa ja syksyisin vituttaa, kun iltapäivän vähäkin valo otetaan pois.

Ei ole mitään "talviaikaa" on vain normaaliaika.

Kellojen siirtely "kesäaikaan" ei vaikuta auringon nousuun eikä laskuun mitään.

Vierailija
20/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän