Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko muilla Säästöpankin tunnistus sovellus?

Vierailija
27.03.2022 |

Itsellä ei

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä puhelin sulla on? Tunnistussovellus lopetti maaliskuussa toiminnan Android 8.0 ja iOS 11 vanhemmissa versioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä puhelin sulla on? Tunnistussovellus lopetti maaliskuussa toiminnan Android 8.0 ja iOS 11 vanhemmissa versioissa.

Ja uudemmissa piti päivittää uuteen versioon.

Vierailija
4/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on OnePlus 8pro ja eiliseen asti toiminut ihan normaalisti. Nyt ei toimi. Ei kai tässä oliskaan isompaa ongelmaa, mutta en muista verkkopankin salasanaa, joten en pääse kirjautumaan pankkiin edes sillä lukulistalla.

Vierailija
5/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi tällä hetkellä.

Vierailija
6/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöpankin sivuilla on ihan viestinä, että tunnistussovellus lopettaa toiminnan tietyissä malleissa maaliskuussa ja uudemmissa malleissa pitää päivittää.

Vierailija
7/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en mitään pankki sovelluksia ole asentanut puhelimeen. Edelleen hoidan kaikki pankki asiat pöytätietokoneeni kautta. Turvallisuus syistä en luota puhelimeen jossa google tai muu sovellus tallentaa ja seuraa toimintojani. Tuntuu kuin ihmisten laiskuus ajaa turvattomille toimintojen käyttämiseen mutta toki jokainen tekee kuten itse parhaaksi kokee. ikävää on kun sattuu jotain ja tililtä katoaakin akikki varallisuus tai joku tekee ostoksia sinun tiliäsi käyttäen ja pankit ati luottokortit eivät enään olekorvaus velvollisia sillä toimintahan on ollut asiakkaan oma valinta. Enemmän turvallista käyttöä suosiva vierailija 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi