Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukoiletteko?

Vierailija
10.09.2015 |

En ole minkään sortin uskonlahkoon kuuluva, kristin uskossa olen. Mutta lähiaikoina on tapahtunut paljon ikäviä asioita, joita en pysty purkamaan muutakuin rukouksin, että voisin kuvitella huomisen päivän olevan hyvä. Elän hektistä pikkulapsiaikaa.Kuvittelen että rukoukset auttaa. Vai onko sitä jo sekoamispisteessä..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:07"]

Moni suomalainen rukoilee, vaikka ei kokisi itseään "uskovaiseksi". Rukoilu on varmaan huomattavasti yleisempää kuin moni tajuakaan. Se on vain jotain niin intiimiä, ettei siitä puhuta kenellekään. Itse uskon rukoilun hyötyyn vahvasti.

[/quote]Näin on. Siinä tulee mietittyä asioita rauhallisemmin ja vähän laittaa niitä oikeisiin mittasuhteisiin. Silloin myös vastauksia saattaa alkaa löytymään ja iltarukoilun jälkeen aamulla saattaakin asiat olla selvemmät. Rukoilu rauhoittaa ja tuntuu, että asiat saa hetkeksi pois omilta harteilta.

Vierailija
22/23 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista. --Apostolien teot 17

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla -- Room.3:23

ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi". -Mark.1:15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen joka ilta iltarukouksen. Olin pienenä tilanteessa, jossa halusin epätoivoisesti saada unta, ja menin sitten jumalalle lupaamaan, että rukoilen siitä lähtien joka ilta, jos vain saan nyt nukuttua. En usko mihinkään pilvien päällä istuskelevaan partaveikkoon, vaan oon alkuräjähdysten ja evoluutionteorian puolella, mutta en silti uskalla mennä nukkumaan rukoilematta. Jos jättäisin rukoilematta ja jotain "kamalaa" tapahtuisi, olisin ihan varma että se johtuisi siitä, etten lukenut sitä hiton iltarukousta. Noloa :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme