Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroon leivästä!

Vierailija
10.09.2015 |

Ostin vahingossa viime viikolla pussillisen leipiä, kun puoli-ilmaiseksi sain. Joka päivä sorrun ja ylensyön tuota herkkua!! Sen jälkeen turvotttaa ja kaduttaa. En kehtais heittää roskiin, mutta paras kai se olis :S

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä heitä ruokaa roskiin!! Syöt ja kärsit etkä osta enää.

Vierailija
2/9 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pakastimeen ja ota sieltä sitten aina joskus silloin tällöin yksi leipä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:29"]Pistä pakastimeen ja ota sieltä sitten aina joskus silloin tällöin yksi leipä.
[/quote]

Hyvä idea, mutta kohtuuden onnistuminen on ollut mulle aika hankalaa.

Vierailija
4/9 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankalaa muttei mahdotonta, hyvää treeniä sun itsekurille!

Vierailija
5/9 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä syöt leivän tilalla? Tosi vaikea keksiä mitään, jos ei tykkää lehtikaalismoothieista, pähkinöistä, iduosta ja muista oudoista syötävistä mitkä ovat tulleet muotiin vuoden sisällä.

Vierailija
6/9 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun leipä on nyt loppu ja ei jaksa kauppaan lähteä ja jauhoja ja hiivaa ei ole. Naksuttelen sitten riisikakkuja tässä.

Vierailija
7/9 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:54"]Mitä sä syöt leivän tilalla? Tosi vaikea keksiä mitään, jos ei tykkää lehtikaalismoothieista, pähkinöistä, iduosta ja muista oudoista syötävistä mitkä ovat tulleet muotiin vuoden sisällä.
[/quote]

En ole ap, mutta vaikka mitä. Esimerkiksi kunnon ruokaa, kaurapuuroa, munakasta, hedelmiä, turkkilaista jugurttia marjojen kanssa,jne. Ei ole kovin monipuolinen ja terveellinen ruokavalio puputtaa leipää joka väliin. Itsekin söin ennen paljon leipää, muutos olossa on huomattava positiiviseen suuntaan, vatsa ei turvota, ei väsytä samalla tavalla jne. Suosittelen todella kokeilemaan vaikka pari viikkoa, siis kaikki gluteenivilja pois. Alku vain on vaikeinta kun pitää muuttaa totutut tavat.

Vierailija
8/9 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu vain ettei mikään täytä tarpeeksi. Aamulla jos jää nälkä, niin tuntuu ettei koko päivänä saa tarpeeksi ruokaa.

Munakas on ainoa täyttävä, mutta silloinkin pitää syödä joku 6 munan munakas.

Mikään jugurtti mustikoilla ei täytä eikä ainakaan mulla ole aikaa tehdä montaa eri aamupalaa.

Vierailija
9/9 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leipä nälkää pidä, eikä kyllä puurokaan sen enempää.
Syön itse joskus puuroakin mutta laitan sekaan proteiinijauhetta ja pellavansiemenrouhetta.
Mun tyypillisiä aamupaloja on munakas, keitetyt munat, rahka marjoilla, pähkinät ja mantelit, juusto/leikkele lautanen+tomaatit ja omena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä