Mitä mieltä 30-vuotiaasta miehestä jolla 20-vuotias tyttöystävä?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:15"]Miehestä en mitään mieltä, sehän on ihan normaali. Mutta miten 20v on 30v kans? Se vähän ihmetyttää sillä kaikki tuntemani 20-vuotiaat pitävät 3-kymppisiä miehiä vanhoina ukkoina.
[/quote] Pimppa levällään kunhan massia löytyy.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:27"]
Oon tosi kateellinen
M31
[/quote]
Ajetteletko asiaa vain pinnallisesti? Seksin kautta? Jaksaisitko oikeasti arkipäivässä juuri täysi-ikäistynyttä lähes vielä teiniä, jonka ajatus maailma on vielä hyvin mustavalkoinen? Jota ei vielä ehkä kiinnosta muu kuin oikeasta kulmasta otettu belfie, ja jonka täytyy soittaa äidilleen kysyäkseen vieläkö voin syödä kananmunia, joiden päiväys on ollut eilen.
Toki av:lla on kaikki "mä en ole tuollainen" -kaksikymppiset, mutta sua tuskin kiinnostaa nyhverö av-mamma, joka ei edes sitä sexyä belfietä ota.
[/quote]
No en koe itseänikään mitenkään kypsänä aikuisena, joten tuon ikäinen olisi juuri sopiva
[/quote]
Sä olet kypsempi kuin luuletkaan. Pidemmän päälle voi alkaa v*tuttaan, kun Pekan 30v vaimo kokkaa Pekalle kivan illallisen ja huolehtii, että arki rullaa, kun sun 20v pirkko soittaa olevansa mäkissä hampparilla, että voit sä tulla hakeen puolen tunnin päästä, et ehtii käydä suihkussa ennen salille menoa.
En ajattele mitään, aivan yhdentekevää, ei liikuta pennin vertaa. Ihan vasta lähipiirissä erosi nelikymppinen pariskunta ja syynä oli, että mies löysi uuden naisen. No pettäminen paskahousujen puuhaa, mutta sitä en ymmärrä, että ihmiset suureen ääneen paheksuivat tämän uuden pariskunnan ikäeroa, 14 vuotta. Naisen hyväksi. Mitä ihmettä, aikuiset ihmiset, mitä tuo kenellekään kuuluu, ihan normaalia mun mielestä.
Meillä on 10 vuotta ikäeroa, tavattiin 19- ja 29-vuotiaina, ei tosin olla leijonapaita&belfieteini vaan henkisesti keski-ikäisiä epäviehättäviä nörttejä, opiskelen mieheni alaa läheltä liippaavaa alaa ja minusta on vaikea erottaa olenko 21 vai 26, mies taas tavallaan nuorekas.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:42"]
Oon tosi kateellinen
M31
[/quote]
Ajetteletko asiaa vain pinnallisesti? Seksin kautta? Jaksaisitko oikeasti arkipäivässä juuri täysi-ikäistynyttä lähes vielä teiniä, jonka ajatus maailma on vielä hyvin mustavalkoinen? Jota ei vielä ehkä kiinnosta muu kuin oikeasta kulmasta otettu belfie, ja jonka täytyy soittaa äidilleen kysyäkseen vieläkö voin syödä kananmunia, joiden päiväys on ollut eilen.
Toki av:lla on kaikki "mä en ole tuollainen" -kaksikymppiset, mutta sua tuskin kiinnostaa nyhverö av-mamma, joka ei edes sitä sexyä belfietä ota.
[/quote]
No en koe itseänikään mitenkään kypsänä aikuisena, joten tuon ikäinen olisi juuri sopiva
[/quote]
Sä olet kypsempi kuin luuletkaan. Pidemmän päälle voi alkaa v*tuttaan, kun Pekan 30v vaimo kokkaa Pekalle kivan illallisen ja huolehtii, että arki rullaa, kun sun 20v pirkko soittaa olevansa mäkissä hampparilla, että voit sä tulla hakeen puolen tunnin päästä, et ehtii käydä suihkussa ennen salille menoa.
[/quote]Hitto täällä on joku nainen josta rupesin tykkäämään välittömästi :)
m30v
Oon tosi kateellinen
M31
[/quote]
[/quote]