Perussuomalaiset ovat aika hiljaisia olleet
Mua naurattaa joka päivä enemmän. Missä nyt tuo vallankumous on? Soini on niin hiljaa ja toivoisi varmasti joka päivä että saisi kotiin. Mua hävettäis ihan hirveesti. Ottaisin kyllä lopputilin ja lähtisin pois Suomesta jos olisin perussuomalaisten politiikko tai äänestäjä...
Naurettava porukka. Ihan oikeeesti!
Kommentit (7)
muistan kyllä vielä niitä aikoja kun nuo persesuomalaisten kannattajat naputteli taukoamatta vauvapalstalla.... Entäs nyt? Sormet perseessä vai mitä tapahtui? hahahaha
Näin juuri! Kun persut nyt jytkyjen jälkeen uskaltautuivat lopultakin hallitukseen, olin vahingoniloinen jo silloin! Nyt saavat, kerrassaan saavat mitä halusivat (tai eivät siis halunneet, eivät tietenkään, persuthan ovat kansan asialla, niin!).
Arvasin tämän, ja olen onnellinen! En tietenkään budjetista, mutta äänestäjien arvostelukyvyttömyydestä. Ikävä Juttaa!
Huvittunein hymähdyksin seuraan tällaista suvakkien mustamaalaus ketjua.
-tyytyväinen PS äänestäjä-
Kyllä on hymy hyytynyt Soinilta ja missä ne valmiiksi käsikirjoitetut onelinerit on nyt?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:44"]Huvittunein hymähdyksin seuraan tällaista suvakkien mustamaalaus ketjua.
-tyytyväinen PS äänestäjä-
[/quote]
En kuitenkaan hallitse yhdyssanoja.
T: äidinkieli 4
Huomasin saman