Mitä mieltä 30-vuotiaasta miehestä jolla 20-vuotias tyttöystävä?
Kommentit (26)
joko salkkareissa stuba ja sanni luovat pitkiä haaveilevia katseita
Kylläpäs on paljon tämmösiä ketjuja. Mut joo en mä tiiä kai iha ok.. Jos hyvin synkkaa ni miks ei?
Miehestä en mitään mieltä, sehän on ihan normaali. Mutta miten 20v on 30v kans? Se vähän ihmetyttää sillä kaikki tuntemani 20-vuotiaat pitävät 3-kymppisiä miehiä vanhoina ukkoina.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:12"]
Kylläpäs on paljon tämmösiä ketjuja. Mut joo en mä tiiä kai iha ok.. Jos hyvin synkkaa ni miks ei?
[/quote]
Et ole ainoa joka on huomannut sen. http://www.vauva.fi/keskustelu/4555146/ketju/mika_on_ikis
Miksi mitä mieltä? Nomaali ikäero. Hyvänen aika. Kysyisinkin, että mikä tuossa olisi kummallista? Jos olet itse tuo kaksikymppinen, niin ymmärrän, että komekymppinen tuntuu sinusta ikälopulta.
T. nainen 50-vee.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:17"]
Miksi mitä mieltä? Nomaali ikäero. Hyvänen aika. Kysyisinkin, että mikä tuossa olisi kummallista? Jos olet itse tuo kaksikymppinen, niin ymmärrän, että komekymppinen tuntuu sinusta ikälopulta.
T. nainen 50-vee.
[/quote]
Jatkan: ai tämä onkin IKIS :)
T. nainen 50-vee.
[/quote]
Olisko normaali myös toisinpäin? ;)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:23"]
T. nainen 50-vee.
[/quote]
[/quote]Jotkut elävät niinkuin tahtovat välittämättä mikä on ns. "normaalia " jos kaksi täysikäistä ihmistä vaikkapa haluaa seurustella, mitä helvettiä se muille kuuluu.
Hyvä - kaikki iät toimii kun muistetaan lakia noudattaa.
Että se ei ole ihan vakavissaan, vaikka tietää tytön olevan tosi nuori ja kiintyvän kovasti. Epäilee itsekin motiivejaan, jos ei ole tyhmä. Itsekeskeinen, röyhkeä, ongelmia empatian kanssa tai libido joka ajaa sen ohi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:23"]
T. nainen 50-vee.
[/quote]
[/quote] Miksei olisi jos se kerran heille itselleen sopii. Sehän on asia joka lopultakaan ei kuulu ulkopuolisille, eli muille kuin heille itselleen. Normaalia ei mielestäni ole liikaa vaivata päällään muiden parien ikäeroilla. Kyllä he sen ikäeronsa itsekin tietävät,oli se sitten kumminpäin tahansa. Antaa vain muiden elää omaa elämäänsä ja olla omassa parisuhteessaan oman kumppaninsa kanssa.
Eikö nää ikäeroketjut ikinä lopu?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:27"]
Oon tosi kateellinen
M31
[/quote]
Ajetteletko asiaa vain pinnallisesti? Seksin kautta? Jaksaisitko oikeasti arkipäivässä juuri täysi-ikäistynyttä lähes vielä teiniä, jonka ajatus maailma on vielä hyvin mustavalkoinen? Jota ei vielä ehkä kiinnosta muu kuin oikeasta kulmasta otettu belfie, ja jonka täytyy soittaa äidilleen kysyäkseen vieläkö voin syödä kananmunia, joiden päiväys on ollut eilen.
Toki av:lla on kaikki "mä en ole tuollainen" -kaksikymppiset, mutta sua tuskin kiinnostaa nyhverö av-mamma, joka ei edes sitä sexyä belfietä ota.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:27"]
Oon tosi kateellinen
M31
[/quote]
Ajetteletko asiaa vain pinnallisesti? Seksin kautta? Jaksaisitko oikeasti arkipäivässä juuri täysi-ikäistynyttä lähes vielä teiniä, jonka ajatus maailma on vielä hyvin mustavalkoinen? Jota ei vielä ehkä kiinnosta muu kuin oikeasta kulmasta otettu belfie, ja jonka täytyy soittaa äidilleen kysyäkseen vieläkö voin syödä kananmunia, joiden päiväys on ollut eilen.
Toki av:lla on kaikki "mä en ole tuollainen" -kaksikymppiset, mutta sua tuskin kiinnostaa nyhverö av-mamma, joka ei edes sitä sexyä belfietä ota.
[/quote]:)
m30v
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:23"]
T. nainen 50-vee.
[/quote]
[/quote] Miksei olisi jos se kerran heille itselleen sopii. Sehän on asia joka lopultakaan ei kuulu ulkopuolisille, eli muille kuin heille itselleen. Normaalia ei mielestäni ole liikaa vaivata päällään muiden parien ikäeroilla. Kyllä he sen ikäeronsa itsekin tietävät,oli se sitten kumminpäin tahansa. Antaa vain muiden elää omaa elämäänsä ja olla omassa parisuhteessaan oman kumppaninsa kanssa.
[/quote] En minä päätäni vaivaa teidän ikäerolla, ylenkatson kyllä. Ei kai se sulta pois ole jos arvostelen parisuhteesi pinnalliseksi? ;)
Kalju jolla on leijonariipus, kaljamaha ja rumia tatuointeja.