Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut liian kiltti naisille. Nyt se on loppu!

Vierailija
10.09.2015 |

Alan kohtelemaan teitä, kuten te minua! T: Kiltti mies

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:17"]Tulee mieleen vain kaksi skenaariota; olet katkera, sisäänpäinkääntynyt ja passiivis-aggressiivinen, ja marttyyrinä väität, että olet kiltti. Tai olet oikeasti hyvä mies, mutta haluat vain niitä kauneimpia ja itsevarmimpia prinsessoja, jotka ovat niin täynnä itseään, että eivät kykene arvostamaan reiluakohtelua. Ja olet sokea niille tavallisille, hiljaisille ja kilteille ja vaatimattomammille naisille, jotka todella arvostaisivat aidosti kilttiä miestä.
[/quote]
Mielikuvituksesi on vajavaista.

Vierailija
22/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:20"]Itseäni kumppania etsivänä sinkkunaisena ärsyttää miehet, jotka väittävät itseään kiltiksi ja luulevat, että tämä oletettu kiltteys on syy siihen, miksi ei ole naista saanut. Viime viikonloppuna yksi melkein raiskasi minut, kun tulkitsi väärin (naiset kuulemma pitää kovista otteista ja pieni vastustelu on vain naisen hyveellisyyden teeskentelyä). Laitoin sitten kampoihin niin lujaa että tyhmäkin tajusi, että EI on EI: Ihan järkyttäväksi on miehet menneet. Ekojen treffien päätteeksi pitäisi saada seksiä vaikka väkisin, ja silti ollaan omasta mielestä kilttejä - nainen ei vaan muka tiedä mitä tahtoo. Enää ei huvitakaan sitten tapailla ketään, että ihan sama millaiseksi olette ajatelleet muuttua. [/quote] Oliko tässä kyse siitä, että olet kyykyttänyt ihastunutta miestä? Ei ole reilua leikkiä toisen tunteilla. Jotkut voivat käsittää flirttailun ja keimailun soidinkutsuna. [/quote]Mitä kyykyttänyt? Ihastunutta? Eiköhän tuossa ollut riittävät tiedot jo: ekat treffit, ja mies kuvittelee, että niiden päätteeksi on seksiä. Mitä ihastuminen tuohon liittyy? Ketään ei saa silti raiskata, onpa ihastunut tai ei ole. Ihme pakkomielle joillakin yrittää aina tehdä nainen syylliseksi. Jos hän olisi raiskannut minut, niin voi sentään: mulla oli piikkikorot jalassa, halusin siis tulla raiskatuksi. Haistapa pitkä paska. [/quote] Myönnä, että tiesit miehen toivoneen seksiä kanssasi. Tätä toivoa itse lietsoit käytökselläsi ja sitten käytit seksuaalista valtasi ja nautit miehen "tyhjän seisottamisesta".

[/quote]

Saa kai sitä uskoa, että vaikka mies pitäisi minua haluttavana, niin hän jaksaa odottaa minun tarpeitteni heräämistä? Ei se, että mies on minusta ihana heti tarkoita sitä, että ahnaasti vetäisin hänet sänkyyni. Eikä sitä, että odottaisin miehen nussivan minua.

Minusta olisi ihanaa saada ensin rakkaudentunnustus mieheltä ennen seksiä. Sitten vasta uskoisin, että mies ei ole kanssani pelkän pillun perässä. Jos rakastaa ja tunne on molemminpuoleinen, niin sitten saa käydä päälle ihan vapaasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:20"]Itseäni kumppania etsivänä sinkkunaisena ärsyttää miehet, jotka väittävät itseään kiltiksi ja luulevat, että tämä oletettu kiltteys on syy siihen, miksi ei ole naista saanut. Viime viikonloppuna yksi melkein raiskasi minut, kun tulkitsi väärin (naiset kuulemma pitää kovista otteista ja pieni vastustelu on vain naisen hyveellisyyden teeskentelyä). Laitoin sitten kampoihin niin lujaa että tyhmäkin tajusi, että EI on EI: Ihan järkyttäväksi on miehet menneet. Ekojen treffien päätteeksi pitäisi saada seksiä vaikka väkisin, ja silti ollaan omasta mielestä kilttejä - nainen ei vaan muka tiedä mitä tahtoo. Enää ei huvitakaan sitten tapailla ketään, että ihan sama millaiseksi olette ajatelleet muuttua. [/quote] Oliko tässä kyse siitä, että olet kyykyttänyt ihastunutta miestä? Ei ole reilua leikkiä toisen tunteilla. Jotkut voivat käsittää flirttailun ja keimailun soidinkutsuna. [/quote]Mitä kyykyttänyt? Ihastunutta? Eiköhän tuossa ollut riittävät tiedot jo: ekat treffit, ja mies kuvittelee, että niiden päätteeksi on seksiä. Mitä ihastuminen tuohon liittyy? Ketään ei saa silti raiskata, onpa ihastunut tai ei ole. Ihme pakkomielle joillakin yrittää aina tehdä nainen syylliseksi. Jos hän olisi raiskannut minut, niin voi sentään: mulla oli piikkikorot jalassa, halusin siis tulla raiskatuksi. Haistapa pitkä paska. [/quote] Myönnä, että tiesit miehen toivoneen seksiä kanssasi. Tätä toivoa itse lietsoit käytökselläsi ja sitten käytit seksuaalista valtasi ja nautit miehen "tyhjän seisottamisesta". [/quote] Saa kai sitä uskoa, että vaikka mies pitäisi minua haluttavana, niin hän jaksaa odottaa minun tarpeitteni heräämistä? Ei se, että mies on minusta ihana heti tarkoita sitä, että ahnaasti vetäisin hänet sänkyyni. Eikä sitä, että odottaisin miehen nussivan minua. Minusta olisi ihanaa saada ensin rakkaudentunnustus mieheltä ennen seksiä. Sitten vasta uskoisin, että mies ei ole kanssani pelkän pillun perässä. Jos rakastaa ja tunne on molemminpuoleinen, niin sitten saa käydä päälle ihan vapaasti... [/quote] Entä jos mies haluaa nussia sinua välittömästi? Etkö ole valmis huomioimaan hänen tarpeitaan? Mistä voi edes tietää kannattaako kanssasi ryhtyä mihinkään, jos ei tiedä osaatko edes paneskella kunnolla?

[/quote]

Onko sun mielestä raiskaaminen joissain tilanteissa ihan oikeutettu?

Vierailija
24/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi edes tietää kannattaako kanssasi ryhtyä mihinkään, jos ei tiedä osaatko edes paneskella kunnolla?

Oletko oikeasti niin pinnallinen että jos nainen ei ole joku seksin ylijumalatar sängyssä annat kenkää persaukselle samantien kai tiedät että seksitaidot kehittyvät sitä mukaa kun opitaan tuntemaan kunnolla kumppani

Ja sitten viellä ihmetellään kun naiset kohtelevat "huonosti" kai ymmärrät että tuollainen halventava asenne paistaa läpi sinusta kilometrien päähän vaikka yrittäisit kuinka näytellä kilttiä

Vierailija
25/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap kiltillä, että olet ollut niin nössö ettet ole uskaltanut lähestyä naisia? Sitten katkeroitunut kun kukaan nainen ei ole tullut puolitiehen vastaan? Tai joku jopa joskus on tullutkin, mutta et ole tajunnut vihjettä kuin vasta tilanteen mentyä ohi.

Vierailija
26/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:20"]Itseäni kumppania etsivänä sinkkunaisena ärsyttää miehet, jotka väittävät itseään kiltiksi ja luulevat, että tämä oletettu kiltteys on syy siihen, miksi ei ole naista saanut. Viime viikonloppuna yksi melkein raiskasi minut, kun tulkitsi väärin (naiset kuulemma pitää kovista otteista ja pieni vastustelu on vain naisen hyveellisyyden teeskentelyä). Laitoin sitten kampoihin niin lujaa että tyhmäkin tajusi, että EI on EI: Ihan järkyttäväksi on miehet menneet. Ekojen treffien päätteeksi pitäisi saada seksiä vaikka väkisin, ja silti ollaan omasta mielestä kilttejä - nainen ei vaan muka tiedä mitä tahtoo. Enää ei huvitakaan sitten tapailla ketään, että ihan sama millaiseksi olette ajatelleet muuttua. [/quote] Oliko tässä kyse siitä, että olet kyykyttänyt ihastunutta miestä? Ei ole reilua leikkiä toisen tunteilla. Jotkut voivat käsittää flirttailun ja keimailun soidinkutsuna. [/quote]Mitä kyykyttänyt? Ihastunutta? Eiköhän tuossa ollut riittävät tiedot jo: ekat treffit, ja mies kuvittelee, että niiden päätteeksi on seksiä. Mitä ihastuminen tuohon liittyy? Ketään ei saa silti raiskata, onpa ihastunut tai ei ole. Ihme pakkomielle joillakin yrittää aina tehdä nainen syylliseksi. Jos hän olisi raiskannut minut, niin voi sentään: mulla oli piikkikorot jalassa, halusin siis tulla raiskatuksi. Haistapa pitkä paska. [/quote] Myönnä, että tiesit miehen toivoneen seksiä kanssasi. Tätä toivoa itse lietsoit käytökselläsi ja sitten käytit seksuaalista valtasi ja nautit miehen "tyhjän seisottamisesta".

[/quote]

Saa kai sitä uskoa, että vaikka mies pitäisi minua haluttavana, niin hän jaksaa odottaa minun tarpeitteni heräämistä? Ei se, että mies on minusta ihana heti tarkoita sitä, että ahnaasti vetäisin hänet sänkyyni. Eikä sitä, että odottaisin miehen nussivan minua.

Minusta olisi ihanaa saada ensin rakkaudentunnustus mieheltä ennen seksiä. Sitten vasta uskoisin, että mies ei ole kanssani pelkän pillun perässä. Jos rakastaa ja tunne on molemminpuoleinen, niin sitten saa käydä päälle ihan vapaasti...
[/quote]
Entä jos mies haluaa nussia sinua välittömästi? Etkö ole valmis huomioimaan hänen tarpeitaan? Mistä voi edes tietää kannattaako kanssasi ryhtyä mihinkään, jos ei tiedä osaatko edes paneskella kunnolla?
[/quote]

Tässä kohtaa kiinnostukset ja tarpeet on niin erilaiset, että onkin hyvä jättää ne toiset treffit sopimatta. Yksinkertaista, jos siitä ei katkerassa pääkopassaan kehittele helvetin vaikeaa.

Vierailija
27/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:38"]

[/quote]

Monien lassukoiden mielestä raiskaus on ok yksityisasunnossa.

Ja ne aikoo kans ajaa sellaista lakialoitetta usassa, jossa rape on private property saataisiin lailliseksi. Eli, jos menet jonkun asuntoon, niin se olisi laillista raiskata sut.

Lassukoiden logiikka ja moraalikäsitys poikkeaa "jonkin" verran keskiverto ihmisen käsityksestä. Ne kans haluaa raiskauksen avioliitossa taas lailliseksi myös, en sitten tiedä, että tajuaako ne sen tarkoittavan, että niiden vaimot saisivat perseraiskata ne väkivaltaisesti sen lain mukaan myös.

Vierailija
28/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:38"]

[/quote]

Monien lassukoiden mielestä raiskaus on ok yksityisasunnossa.

Ja ne aikoo kans ajaa sellaista lakialoitetta usassa, jossa rape on private property saataisiin lailliseksi. Eli, jos menet jonkun asuntoon, niin se olisi laillista raiskata sut.

Lassukoiden logiikka ja moraalikäsitys poikkeaa "jonkin" verran keskiverto ihmisen käsityksestä. Ne kans haluaa raiskauksen avioliitossa taas lailliseksi myös, en sitten tiedä, että tajuaako ne sen tarkoittavan, että niiden vaimot saisivat perseraiskata ne väkivaltaisesti sen lain mukaan myös.
[/quote]

Enpä tajunnut aiemmin, miten jotkut - ja toivon, että kuitenkin vain muutama hassu - on niin kieroutuneita ja sosiaalisesti sekä eroottisesti vaillinaisia, kuin jotkut tähän ketjuun vastanneet. Suorastaan puolustellaan raiskauksen yrittäjää. Voin vain pelolla ja surulla pohtia, mitä luurankoja näillä puolustelijoilla on kaapissaan.

Vierailija
29/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla aikuinen mies toimii kun hän on "liian kiltti"? Kenen mielestä hän on liian kiltti, omasta vai naisen mielestä? Voisiko sanan "kiltti" vaihtaa esim. "nössöön" tai "mammanpoikaan"? Onko "liian kiltti mies" itse asiassa vain varjokuva tosimiehestä, jolla on hyvä itsetunto ja joka ei heti haudo kostoa, jos maailma vähän murjookin.

Vierailija
30/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:56"]

Femakot ulisee kuinka miehillä on mielessä vain pillu ja ensitreffeillä jokainen mies raiskaa naisen.

Sairasta.

[/quote]

Niin, jos satuit huomaamaan niin tämä ketjun herrasmies on kirjoitellut tällaisia kommentteja: "Entä jos mies haluaa nussia sinua välittömästi? Etkö ole valmis huomioimaan hänen tarpeitaan? Mistä voi edes tietää kannattaako kanssasi ryhtyä mihinkään, jos ei tiedä osaatko edes paneskella kunnolla?" joita nyt on sitten vähän ihmetelty. Mutta se ihmettely tietty on ei-oikeutettua ja kertoo vain siitä, että olemme sairaita femakoita :D

Vierailija
31/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kenenkään ihmisen kannata ovimattoilla toisille. Joskus kiltteys on vain toinen nimi olemattomalle itsetunnolle.

t. entinen ovimattonainen

Vierailija
32/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:20"]Itseäni kumppania etsivänä sinkkunaisena ärsyttää miehet, jotka väittävät itseään kiltiksi ja luulevat, että tämä oletettu kiltteys on syy siihen, miksi ei ole naista saanut. Viime viikonloppuna yksi melkein raiskasi minut, kun tulkitsi väärin (naiset kuulemma pitää kovista otteista ja pieni vastustelu on vain naisen hyveellisyyden teeskentelyä). Laitoin sitten kampoihin niin lujaa että tyhmäkin tajusi, että EI on EI: Ihan järkyttäväksi on miehet menneet. Ekojen treffien päätteeksi pitäisi saada seksiä vaikka väkisin, ja silti ollaan omasta mielestä kilttejä - nainen ei vaan muka tiedä mitä tahtoo. Enää ei huvitakaan sitten tapailla ketään, että ihan sama millaiseksi olette ajatelleet muuttua. [/quote] Oliko tässä kyse siitä, että olet kyykyttänyt ihastunutta miestä? Ei ole reilua leikkiä toisen tunteilla. Jotkut voivat käsittää flirttailun ja keimailun soidinkutsuna. [/quote]Mitä kyykyttänyt? Ihastunutta? Eiköhän tuossa ollut riittävät tiedot jo: ekat treffit, ja mies kuvittelee, että niiden päätteeksi on seksiä. Mitä ihastuminen tuohon liittyy? Ketään ei saa silti raiskata, onpa ihastunut tai ei ole. Ihme pakkomielle joillakin yrittää aina tehdä nainen syylliseksi. Jos hän olisi raiskannut minut, niin voi sentään: mulla oli piikkikorot jalassa, halusin siis tulla raiskatuksi. Haistapa pitkä paska. [/quote] Myönnä, että tiesit miehen toivoneen seksiä kanssasi. Tätä toivoa itse lietsoit käytökselläsi ja sitten käytit seksuaalista valtasi ja nautit miehen "tyhjän seisottamisesta". [/quote] Saa kai sitä uskoa, että vaikka mies pitäisi minua haluttavana, niin hän jaksaa odottaa minun tarpeitteni heräämistä? Ei se, että mies on minusta ihana heti tarkoita sitä, että ahnaasti vetäisin hänet sänkyyni. Eikä sitä, että odottaisin miehen nussivan minua. Minusta olisi ihanaa saada ensin rakkaudentunnustus mieheltä ennen seksiä. Sitten vasta uskoisin, että mies ei ole kanssani pelkän pillun perässä. Jos rakastaa ja tunne on molemminpuoleinen, niin sitten saa käydä päälle ihan vapaasti... [/quote] Entä jos mies haluaa nussia sinua välittömästi? Etkö ole valmis huomioimaan hänen tarpeitaan? Mistä voi edes tietää kannattaako kanssasi ryhtyä mihinkään, jos ei tiedä osaatko edes paneskella kunnolla?

[/quote]

No siinähän haluaa. En ole valmis "kunnioittamaan" eli toteuttamaan minua ei-rakastavan miehen haluja, eikä mun tarvitse. Jos mies ei voi rakastaa minua eikä ryhtyä kanssani suhteeseen saamatta ensin pillua niin olkoon ilman. 

Vierailija
33/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:56"]

Femakot ulisee kuinka miehillä on mielessä vain pillu ja ensitreffeillä jokainen mies raiskaa naisen.

Sairasta.

[/quote]

Niin, jos satuit huomaamaan niin tämä ketjun herrasmies on kirjoitellut tällaisia kommentteja: "Entä jos mies haluaa nussia sinua välittömästi? Etkö ole valmis huomioimaan hänen tarpeitaan? Mistä voi edes tietää kannattaako kanssasi ryhtyä mihinkään, jos ei tiedä osaatko edes paneskella kunnolla?" joita nyt on sitten vähän ihmetelty. Mutta se ihmettely tietty on ei-oikeutettua ja kertoo vain siitä, että olemme sairaita femakoita :D
[/quote]

Joku on sitä mieltä ilmeisesti, että naisparan pitäisi vaan levittää jalat kiltisti, kun on kerran eksynyt vahingossa treffeille moisen sian kanssa.

Vierailija
34/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:03"]

Sairasta.

[/quote]

[/quote]

Siis jokainen mies on mielestäsi potentiaalinen raiskaaja ensitreffeillä?

Tekisitkö noita olettamuksia sairaassa pienessä päässäsi?

Hienoa miesvihanjulistusta, reaalimaailma taitaa olla sinulle aika vieras?

[/quote]

Toi menee jo trollaamisenakin överiksi, älä jaksa.

Vierailija
35/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle et tule kyllä tuhmailemaan. En ole tehnyt sinulle mitään pahaa. T. Kiltti nainen

Vierailija
36/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:56"]Femakot ulisee kuinka miehillä on mielessä vain pillu ja ensitreffeillä jokainen mies raiskaa naisen.

Sairasta.
[/quote]

Lainaa keskustelusta se kohta missä kaikki sanoo että kaikki miehet raiskaa ekoilla treffeillä. Aika paljon oon deittaillut eikä mulle vaan oo käynyt. Tapailen tosin aidosti mukavia miehiä että ehkä siinä syy. T n22 joka vihaa yleistämistä ja sanan femakko viljelyä aina jos jonkun mielestä raiskaus on väärin.

Vierailija
37/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:53"]Alan kohtelemaan teitä, kuten te minua! T: Kiltti mies
[/quote]
Kasvatitko pallit?

Vierailija
38/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:04"]

Jos joku on ollut veemäinen sulle, mikset sano päin naamaa sille henkilölle? Mitä se vatvominen hyödyttää täällä, missä kukaan ei sua tunnekaan? Ihan sama kun sanoisin, ettäsormi jäi oven väliin, niin nyt alan potkimaan joka ovea, mikä tielleni sattuu.

[/quote]

kaikki te ootte yhtä ja samaa saatanan massaa
[/quote]
Että se siitä kiltteydestä taas kerran. Tämä on persoonallisuushäiriöisen tapa ymmärtää maailma ja tunteita. Rakkauden teeskentely on rakkautta, kiltteyden teeskentely on kiltteyttä. Näin se toimii kun ei ole normaalia tunne-elämää, kaverit kuvittelee että tunteen teeskentely on tunne.

Vierailija
39/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta nämä miehet täällä raivostuvat omista teksteistäänkin ja haukkuvat naiset niidenkin pohjalta :-O aivan hämärä ilmiö,.

Vierailija
40/50 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:03"]

Sairasta.

[/quote]

[/quote]

Siis jokainen mies on mielestäsi potentiaalinen raiskaaja ensitreffeillä?

Tekisitkö noita olettamuksia sairaassa pienessä päässäsi?

Hienoa miesvihanjulistusta, reaalimaailma taitaa olla sinulle aika vieras?

[/quote]

Toi menee jo trollaamisenakin överiksi, älä jaksa.

[/quote]

Niin, sinä saat uhritutua ja leimata kaikki miehet raiskaajiksi?

Menee samalle linjalle kuin ylen mamuksekustelut. Uhrina oleminen ja ulina on niin ihanaa?
[/quote]

Ymmärrä nyt että suurin osa heteronaisista ovat kiinnostuneita miehistä eivätkä näin ollen vihaa miehiä tai koe että kaikki miehet ovat raiskaajia. Toi kuvio menis muuten aika sekavaksi. Minä pidän miehistä, harrastan heidän kanssaan jopa seksiä ja nyt se suurin järkytys: en edes vaadi että mua elätetään tai palvellaan muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan