Olen ollut liian kiltti naisille. Nyt se on loppu!
Alan kohtelemaan teitä, kuten te minua! T: Kiltti mies
Kommentit (50)
Jos ilkeys ei ole sinulle luontaista luultavasti vain pahennat tilannettasi ja naiset virnuilevat sinusta vieläkin enemmän selkäsi takana.
Jos ei sulla ole naisia aiemminkaan ollut, niin miten niin olet ollut liian kiltti? Anteeksi vaan, mutta tuo jotenkin paistaa läpi.
Jos joku on ollut veemäinen sulle, mikset sano päin naamaa sille henkilölle? Mitä se vatvominen hyödyttää täällä, missä kukaan ei sua tunnekaan? Ihan sama kun sanoisin, ettäsormi jäi oven väliin, niin nyt alan potkimaan joka ovea, mikä tielleni sattuu.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:02"]Jos ei sulla ole naisia aiemminkaan ollut, niin miten niin olet ollut liian kiltti? Anteeksi vaan, mutta tuo jotenkin paistaa läpi.
[/quote]
Mistä sait päähäsi, että jollain ei olisi ollut naisia? Sitäkö, että naiset eivät ole kilttejä varten? -Ohis
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:02"]Jos ei sulla ole naisia aiemminkaan ollut, niin miten niin olet ollut liian kiltti? Anteeksi vaan, mutta tuo jotenkin paistaa läpi. [/quote] Mistä sait päähäsi, että jollain ei olisi ollut naisia? Sitäkö, että naiset eivät ole kilttejä varten? -Ohis
[/quote]
Erikoinen päätelmä sulla. Jos mä sain aloituksesta sellaisen mielikuvan, niin onhan mulla siihen oikeus. Mä olen myös liian kiltti miehille. Aion lopettaa sen ja alkaa ilkeäksi minäkin.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:02"]Jos ei sulla ole naisia aiemminkaan ollut, niin miten niin olet ollut liian kiltti? Anteeksi vaan, mutta tuo jotenkin paistaa läpi. [/quote] Mistä sait päähäsi, että jollain ei olisi ollut naisia? Sitäkö, että naiset eivät ole kilttejä varten? -Ohis
[/quote]
Erikoinen päätelmä sulla. Jos mä sain aloituksesta sellaisen mielikuvan, niin onhan mulla siihen oikeus. Mä olen myös liian kiltti miehille. Aion lopettaa sen ja alkaa ilkeäksi minäkin.
[/quote]
Miehet pitävät kilteistä naisista. Naiset pitävät kilttejä miehiä nynnyinä.
Itseäni kumppania etsivänä sinkkunaisena ärsyttää miehet, jotka väittävät itseään kiltiksi ja luulevat, että tämä oletettu kiltteys on syy siihen, miksi ei ole naista saanut. Viime viikonloppuna yksi melkein raiskasi minut, kun tulkitsi väärin (naiset kuulemma pitää kovista otteista ja pieni vastustelu on vain naisen hyveellisyyden teeskentelyä). Laitoin sitten kampoihin niin lujaa että tyhmäkin tajusi, että EI on EI:
Ihan järkyttäväksi on miehet menneet. Ekojen treffien päätteeksi pitäisi saada seksiä vaikka väkisin, ja silti ollaan omasta mielestä kilttejä - nainen ei vaan muka tiedä mitä tahtoo. Enää ei huvitakaan sitten tapailla ketään, että ihan sama millaiseksi olette ajatelleet muuttua.
Koira näykkäisi minua kerran. Menenpä tästä potkiskelemaan kaikkia vastaantulevia koiria. Siitäs saavat kun aikovat näykkiä minua! :p
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:27"]Koira näykkäisi minua kerran. Menenpä tästä potkiskelemaan kaikkia vastaantulevia koiria. Siitäs saavat kun aikovat näykkiä minua! :p
[/quote]
Entäpä jos kaikki koirat ovat näykkineet sinua joka kerta?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:27"]Koira näykkäisi minua kerran. Menenpä tästä potkiskelemaan kaikkia vastaantulevia koiria. Siitäs saavat kun aikovat näykkiä minua! :p [/quote] Entäpä jos kaikki koirat ovat näykkineet sinua joka kerta?
[/quote]
Hanki sitten leikkikoira tai vaikka kissa. Tai potki niitä koiria jotka ovat sinua käyttäneet puruleluna. Sen voin ainakin kyllä taata (jos vielä pysytään vertauksessa...) että jos heti kättelyssä monotat lenkkipolulla vastaantulevaa koiraa niin ei se ainakaan häntäänsä heiluta.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:20"]Itseäni kumppania etsivänä sinkkunaisena ärsyttää miehet, jotka väittävät itseään kiltiksi ja luulevat, että tämä oletettu kiltteys on syy siihen, miksi ei ole naista saanut. Viime viikonloppuna yksi melkein raiskasi minut, kun tulkitsi väärin (naiset kuulemma pitää kovista otteista ja pieni vastustelu on vain naisen hyveellisyyden teeskentelyä). Laitoin sitten kampoihin niin lujaa että tyhmäkin tajusi, että EI on EI:
Ihan järkyttäväksi on miehet menneet. Ekojen treffien päätteeksi pitäisi saada seksiä vaikka väkisin, ja silti ollaan omasta mielestä kilttejä - nainen ei vaan muka tiedä mitä tahtoo. Enää ei huvitakaan sitten tapailla ketään, että ihan sama millaiseksi olette ajatelleet muuttua.
[/quote]
Oliko tässä kyse siitä, että olet kyykyttänyt ihastunutta miestä? Ei ole reilua leikkiä toisen tunteilla. Jotkut voivat käsittää flirttailun ja keimailun soidinkutsuna.
[/quote]
Just joo, että flirttailu on tunteilla leikkimistä ja peräti kyykyttämistä? Mistä luolasta te oikein ryömitte ulos, jotka noin ajattelette? Olette varmasti niitä ns. kilttejä miehiä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:20"]Itseäni kumppania etsivänä sinkkunaisena ärsyttää miehet, jotka väittävät itseään kiltiksi ja luulevat, että tämä oletettu kiltteys on syy siihen, miksi ei ole naista saanut. Viime viikonloppuna yksi melkein raiskasi minut, kun tulkitsi väärin (naiset kuulemma pitää kovista otteista ja pieni vastustelu on vain naisen hyveellisyyden teeskentelyä). Laitoin sitten kampoihin niin lujaa että tyhmäkin tajusi, että EI on EI: Ihan järkyttäväksi on miehet menneet. Ekojen treffien päätteeksi pitäisi saada seksiä vaikka väkisin, ja silti ollaan omasta mielestä kilttejä - nainen ei vaan muka tiedä mitä tahtoo. Enää ei huvitakaan sitten tapailla ketään, että ihan sama millaiseksi olette ajatelleet muuttua. [/quote] Oliko tässä kyse siitä, että olet kyykyttänyt ihastunutta miestä? Ei ole reilua leikkiä toisen tunteilla. Jotkut voivat käsittää flirttailun ja keimailun soidinkutsuna.
[/quote]Mitä kyykyttänyt? Ihastunutta? Eiköhän tuossa ollut riittävät tiedot jo: ekat treffit, ja mies kuvittelee, että niiden päätteeksi on seksiä. Mitä ihastuminen tuohon liittyy? Ketään ei saa silti raiskata, onpa ihastunut tai ei ole. Ihme pakkomielle joillakin yrittää aina tehdä nainen syylliseksi. Jos hän olisi raiskannut minut, niin voi sentään: mulla oli piikkikorot jalassa, halusin siis tulla raiskatuksi.
Haistapa pitkä paska.
Jos ämmille näyttää heikkoutta, niin kyllä käyttävät tilaisuutta hyväksi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:20"]Itseäni kumppania etsivänä sinkkunaisena ärsyttää miehet, jotka väittävät itseään kiltiksi ja luulevat, että tämä oletettu kiltteys on syy siihen, miksi ei ole naista saanut. Viime viikonloppuna yksi melkein raiskasi minut, kun tulkitsi väärin (naiset kuulemma pitää kovista otteista ja pieni vastustelu on vain naisen hyveellisyyden teeskentelyä). Laitoin sitten kampoihin niin lujaa että tyhmäkin tajusi, että EI on EI: Ihan järkyttäväksi on miehet menneet. Ekojen treffien päätteeksi pitäisi saada seksiä vaikka väkisin, ja silti ollaan omasta mielestä kilttejä - nainen ei vaan muka tiedä mitä tahtoo. Enää ei huvitakaan sitten tapailla ketään, että ihan sama millaiseksi olette ajatelleet muuttua. [/quote] Oliko tässä kyse siitä, että olet kyykyttänyt ihastunutta miestä? Ei ole reilua leikkiä toisen tunteilla. Jotkut voivat käsittää flirttailun ja keimailun soidinkutsuna.
[/quote]Mitä kyykyttänyt? Ihastunutta? Eiköhän tuossa ollut riittävät tiedot jo: ekat treffit, ja mies kuvittelee, että niiden päätteeksi on seksiä. Mitä ihastuminen tuohon liittyy? Ketään ei saa silti raiskata, onpa ihastunut tai ei ole. Ihme pakkomielle joillakin yrittää aina tehdä nainen syylliseksi. Jos hän olisi raiskannut minut, niin voi sentään: mulla oli piikkikorot jalassa, halusin siis tulla raiskatuksi.
Haistapa pitkä paska.
[/quote]
Myönnä, että tiesit miehen toivoneen seksiä kanssasi. Tätä toivoa itse lietsoit käytökselläsi ja sitten käytit seksuaalista valtasi ja nautit miehen "tyhjän seisottamisesta".
[/quote]
Saa sitä aina toivoa, muttei kukaan ole sulle siltikään velkaa. Tässä näkee teidän joidenkin olemattomat flirttitaidot ja romantiikan ymmärtämisen, luolamiehen tasolla korkeintaan. Miten joku on niin tollero? Ei ihmekään, jos ei naisonnea ole, kun ette vaan ymmärrä. Teillä on varmaan yksi sana mielessä aina, kun naisen kohtaatte: p.llu.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:04"]
Jos joku on ollut veemäinen sulle, mikset sano päin naamaa sille henkilölle? Mitä se vatvominen hyödyttää täällä, missä kukaan ei sua tunnekaan? Ihan sama kun sanoisin, ettäsormi jäi oven väliin, niin nyt alan potkimaan joka ovea, mikä tielleni sattuu.
[/quote]
kaikki te ootte yhtä ja samaa saatanan massaa
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:20"]Itseäni kumppania etsivänä sinkkunaisena ärsyttää miehet, jotka väittävät itseään kiltiksi ja luulevat, että tämä oletettu kiltteys on syy siihen, miksi ei ole naista saanut. Viime viikonloppuna yksi melkein raiskasi minut, kun tulkitsi väärin (naiset kuulemma pitää kovista otteista ja pieni vastustelu on vain naisen hyveellisyyden teeskentelyä). Laitoin sitten kampoihin niin lujaa että tyhmäkin tajusi, että EI on EI: Ihan järkyttäväksi on miehet menneet. Ekojen treffien päätteeksi pitäisi saada seksiä vaikka väkisin, ja silti ollaan omasta mielestä kilttejä - nainen ei vaan muka tiedä mitä tahtoo. Enää ei huvitakaan sitten tapailla ketään, että ihan sama millaiseksi olette ajatelleet muuttua. [/quote] Oliko tässä kyse siitä, että olet kyykyttänyt ihastunutta miestä? Ei ole reilua leikkiä toisen tunteilla. Jotkut voivat käsittää flirttailun ja keimailun soidinkutsuna. [/quote]Mitä kyykyttänyt? Ihastunutta? Eiköhän tuossa ollut riittävät tiedot jo: ekat treffit, ja mies kuvittelee, että niiden päätteeksi on seksiä. Mitä ihastuminen tuohon liittyy? Ketään ei saa silti raiskata, onpa ihastunut tai ei ole. Ihme pakkomielle joillakin yrittää aina tehdä nainen syylliseksi. Jos hän olisi raiskannut minut, niin voi sentään: mulla oli piikkikorot jalassa, halusin siis tulla raiskatuksi. Haistapa pitkä paska. [/quote] Myönnä, että tiesit miehen toivoneen seksiä kanssasi. Tätä toivoa itse lietsoit käytökselläsi ja sitten käytit seksuaalista valtasi ja nautit miehen "tyhjän seisottamisesta".
[/quote]Häh? Käsittääkseni treffeillä vasta tutustutaan toiseen. Jos on kova seksinhimo, niin eikös ole maksullisiakin? Siis siltä varalta, ettei masturbointi helpota paineita? Ei ole minun murheeni eikä kiinnosta arvailla, mitä kaikkea mies saattaa haluta ja ajatella. Onhan hän puhekykyinen, kuten itsekin olen. Jos sanon suoraan, etten harrasta seksiä ennen kuin tunnen toisen hyvin, niin hänhän on silloin idiootti, jos jatkaa ahdistelua.
Ajattelusi paljastaa, että kuvittelet miehen olevan treffien päätähti, jonka salaiset halut on alati naisenkin mielessä. Näin ei ole. Mies on itse vastuussa himoistaan, ei naisen tarvitse niitä murehtia ollenkaan.
Siis kaikki naiset omista mummoista kirjastotäteihin ja kaupankassoihin ovat kohdelleet ap:ta aina huonosti kaikkialla ja kaikissa tilanteissa. Asia selvä.
Tulee mieleen vain kaksi skenaariota; olet katkera, sisäänpäinkääntynyt ja passiivis-aggressiivinen, ja marttyyrinä väität, että olet kiltti. Tai olet oikeasti hyvä mies, mutta haluat vain niitä kauneimpia ja itsevarmimpia prinsessoja, jotka ovat niin täynnä itseään, että eivät kykene arvostamaan reiluakohtelua. Ja olet sokea niille tavallisille, hiljaisille ja kilteille ja vaatimattomammille naisille, jotka todella arvostaisivat aidosti kilttiä miestä.
Millä tavalla se kiltteys ilmenee? Tai millainen on liian kiltti?
Eli jätät naiset rauhaan?