Montako sairaspäivää viimeisen vuoden aikana sulla ollut?
Mulla noin 5 ja lapsen sairauden takia toiset saman verran. IT-ala, eli kevyt toimistotyö.
Kommentit (76)
2pv, fyysinen työ, ranne tulehtui
6 päivää, lastentarhanopettaja. 2+3 päivää kuumeisten virusflunssien takia ja 1 päivä migreenin takia. Olen ollut flunssaisena töissä myös täysin puolikuntoisena. Päiväkodeissa sairastetaan paljon, mutta saikulle jäämisen kynnys on korkea.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:25"]Mulla noin 5 ja lapsen sairauden takia toiset saman verran. IT-ala, eli kevyt toimistotyö.
[/quote]
Yhtenä päivänä mies joutui jäämään kotiin kun olin skeidataudissa. Muuten tällä alalla ei saikuteta. T.kotiäiti
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:39"]2012 puoli vuotta, syöpä 2013 0 2014 2 mahatauti 2015 5 selkäkipu [/quote] Puoli vuotta! Ei helvetti mikä lusmu!
[/quote]
Minä pistän paremmaksi. Olin saikulla syyskuun alusta huhtikuun loppuun syövän takia 2013 ja 2014. Sen jälkeen en ole ollut saikulla, mutta muita poissaoloja on tullut yliopistosairaalassa käyntien vuoksi (koko päivä menee, kun matkaa yhteen suuntaan on muutaman tunnin verran). Tänä vuonna pienempi operaatio, jonka seurauksena joku viikko.
0 päivää koko työuran aikana, mutta sitä onkin kestänyt vasta kosmisen vuotta. Ja olen nuorehko ja perusterve. Häpeäkseni myönnän, että kahdesti olen ollut tosi kipeänä töissä, koska minulle ei ollut sijaista ja väliin jääneiden päivien työt olisivat joka tapauksissa olleet edessä saikulta palatessa. Opiskeluaikana olin kaksi pakollista opetusta poissa, muuta korvaavien tehtävien tuoma kuorma oli niin moninkertainen paikallanuohoamiseen verrattuna, että opin kyllä läksyni ja loppuajan tulin opetuksiin sairaanakin.
Ammatti on lääkäri.
Mulla omia sairaspäiviä ollut 2,5 ja lasten takia sitten erinäisen määrän etäpäiviä. IT-ala
Yksi päivä ja lapsen takia yksi päivä myös.
Ei yhtään! Teen ilmaiseksi töitä 12 tuntia vuorokaudessa. En halua palkkaa vaan maksan työnantajalle kuluttamastani huoneilmasta korvausta.
Minua saa panna joka reikään kokoajan.
Kyllä elämä on ihanaa.
0. Opiskelija ja osa-aikainen siivooja.
Vuoden sisään ei yhtäkään, mutta reilu vuosi sitten olin 3 päivää poissa, kun iski ekaa kertaa elämässä streptokokki.
15 päivää viimevuoden aikana. Omaa sairastamista näistä 5 päivää. Muut lasten vuoksi, jotka aloittivat päivähoidon ja sairastivat perä jälkeen ei yhtäaikaa koskaan
151 päivää, kaikki putkeen ja jatkuu vaan. Olen fyysisesti vakavasti sairastunut, jos joku syytä miettii.
365. Selkä paskana.