Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita LA HUHTIKUU 2009?

17.08.2008 |

Sain just häämatkalla tietää, et olen raskaana!!! Kaksi keskenmenoa takana ja nyt positiivisin mielin eteenpäin. Nyt rv 7+1. Olis mukavaa saada seuraa samaan aikaa poksahtavista :) :)

Onnea kaikille plussanneille!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi :x Vaikkakin vielä on kovasti epätodellinen olo, et ihanko oikeesti sitä on plussannut, niin niin se vaan taitaa olla ;) Rv:t 7+0 tänään...et samoilla ajoilla liikutaan.

Vierailija
2/22 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi iloinen odottelija, nyt on rv6 menossa ja ensimmäinen tulossa. Eli erittäin varovaisin mielin vielä iloitsen mukana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu että on ainakin kaksi kanssasisarta :) Mullakin on tosiaan esikoinen masussa...huomenna on neuvola ja yritän saada ekan ultran ensiviikolle kun on todellakin epätodellinen olo :) Onnea teille!

Vierailija
4/22 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinnekin! Mulla on itsellä eka kerta edessä vasta syyskuussa, yhdeksännellä viikolla, mutta kerro ihmeessä että mitä siellä tapahtuu!

On tosiaanki epätodellinen olo, luulen välillä ihan oikeasti että kuvittelen vaan, mutta uskottava se on kun useamman testin tein ja kaikki oli positiivisia :D

Vierailija
5/22 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soittelin neuvolaan aikaa ja ens viikolla on eka neuvola. Jotenkin olis vielä halunnut venyttää neuvolaan menoa, ku ei oikein meinaa uskoa todeksi tätä plussaamista!

Vierailija
6/22 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en malta odottaa ekaa neuvolaa! Petyin suunnattomasti ku meni niin monen viikon päähän x) Jotenkin en osaa uskoa koko asiaa ennen ku oon siellä neuvolassa käyny ja tehnyt jotain konkreettista asian eteen!

Vierailija
7/22 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ultran vasta 9.9 olen silloin viikolla 10....kauheeta odotella niin pitkään :) No toivottavasti massussa on kaikki ok...en viitsi yksityiselle mennä vaikka kiusaus on suuri :)

Toukka80 rv 7+5

Vierailija
8/22 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottaudun minäkin..kotitesti näyttu plussaa eilen.. Labrassa menen vielä varmistamaan kertaalleen ensiviikolla.. LA olisi laskurien mukaan 22.4..

Esikoinen olisi ja pian ikää 22v..

Vierailija
9/22 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. Riippuen laskurista päivä näköjään vaihtelee 19-22.4, Mut eipä sen väliä..

Toinen plussa tuli ja neuvolaan pitäis soitella ensiviikolla tai viim. sitä seuraavalla..

Vierailija
10/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kanssa yks,jolla näillä näkymin LA huhtikuussa, nettilaskureiden mukaan 22.4, eli nyt mennään viikoilla 5+4

Vierailija
11/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vieläkin kaikille plussainneille :D Hurjaa että olen pidemmällä ku jotku täällä :O

Mulla on eka neuvola vasta silloin kymppiviikolla, joten saan varmaan ultraa odotella vieläkin pidemmälle :(

Jouduin käymään jo lääkärillä kun yksi yö tuli hirveitä kipuja mahaan, mutta eipäs se lääkäri osannut sanoa muuta kuin että kaikki on luultavasti hyvin, suurimmalla osalla kuulemma on voimakkaitakin kipuja alkuvaiheessa ja ne kuuluu asiaan. Onko näin? Mulla on jonkilaisia nipistyksiä päivittäin useitakin kertoja, mutta ei mitään niin voimakasta. Mutta niin, kolme päivää on jo tästä kivusta eikä mitään vuotoja ole tullut, joten mukana ollaan vielä!

Vierailija
12/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni eka neuvola kanssa sinne kymppiviikolle, ja sitte sain myös numeron josta varata alkuraskauden ultra. mutta senhän kerkiää, ei viittis varata ja sitte jos jotaki ikävää tapahtuiski niin mukava sitä sitte perua. mutta viimeistään viikolle 13 käski neuvolan täti sen varata.

mitenkäs teillä, kauanko ootte lasta halunneet taikka yrittäneet?

Vierailija
13/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka näytti jo +1kg.. pakko johtua turvotuksesta. Raskaus vasta niin alussa, että jos paino nousee tuollain (olen ollut viimiset 7 vuotta saman painoinen).

Pahoivointi on loppunut, mutta vatsasärky jatkuu.. Rinnat on viellä arat, mut ei niin pahat, kuin ovat olleet.. Iho rasvoittuu todella nopeasti. Ja tätä wc:ssä ravaamista.

On se silti ihanaa ja toivotaan, et kaikki menee hyvin loppuun asti..

rv 6+0

Vierailija
14/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole edes uskaltanu käydä puntarilla viime aikoina! Hirveää kun on koko ajan nälkä ja jos ei heti syö ku on nälkä niin tulee semmoinen öklö olo... Ennen söin aamupalan, lämpimän ruuan, välipalan ja iltapalan, pystyispä vieläkin tähän... En käsitä että miten on näin hirveästi energiantarve kasvanu, nukunki koko ajan!

Mulla ei ole ollu oikeastaan mitään pahoinvointia, pelkästään tätä öklöä oloa välillä, mutta se tosiaan johtuu syömättömyydestä, ainakin nykyään. Vatsakivut on vähentyny ihan huomattavasti, en enää oikeastaan ole mitenkään tietoinen aina vauvasta. Ehkä tähän vaikuttaa sekin ettei ole enää niin uutuudenviehätystä... Mutta rinnat on tosi arat, niiden takia en voi nukkua mahallaan, mikä on mulle hirveää tuskaa! Ja mullakin rasvoittuu iho ja hiukset hirveästi! Ällöttävää suorastaan!

Onko kenellekään puhuttu mitään liikunnasta odotuksen aikana? Ja että pitääkö sitä jotenkin rajoittaa jo tässä vaiheessa? Itse olen jostain kuullut ettei syke saisi nousta yli 150, joten olen pitänyt sen niin alhaalla tietoisesti. Melko tylsää hommaa, varsinkin ryhmätunneilla!

Vierailija
15/22 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään sit ekaa kertaa neuvolassa . Vähän reilu tunti meni siellä aikaa. Ison pinon luettavaa sai mukaansa. Pissanäyte otettiin, samoin parit verikokeet ja tietenkin puntarissa piti pyörähtää. Paljon keskusteltavaa riitti ja tietoa tuli lisää vaikka kuinka, vaikkakin sitä on jo lähes joka paikasta saanutkin, mut lisää uuttakin infoa tuli. Eka ultra on parin kolmen viikon kuluttua, lähettävät ajan kotiin suoraan, toinen on sit joskus viikoilla 20.

Liikunnasta puhuttiin terkan kans ja sanoi, että voi ihan turvallisin mielin jatkaa samoja lajeja kuin tähänkin saakka, jos vain itestä tuntuu hyvälle, et kuunnella sitä kehonkieltä.

Vierailija
16/22 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää rekisteröidyin sivustolle ja ensimmäistä viestiä tänne naputan...

Plussannut olen elämäni ensimmäistä kertaa ja tänää rv 9 alkanut.

Takana selittämätön lapsettomuus ja yritystä melkein 5 vuotta, heinäkuussa tehtiin 3. inseminaatiohoito jossa yllättäin sitten tärppäsi.

Rv 7 kävin ekassa ultrassa inssit hoitaneella polilla ja selvisi että masussa sykkii KAKSI pientä sydäntä! Voi onnea, itketti koko päivän kun en meinannut todeksi uskoa kaiken tämän yrittämisen jälkeen! Taisi olla muutama paniikki-kyynelkin seassa kun ei ole ensimmäisestäkääm vielä kokemusta niin heti sitten 2 kerralla... Mutta nyt jo ajatukseen tottuneena toivon vaan koko ajan että kaikki menisi hyvin.

Perjaintaina menen ekaan neuvolaan, ei ole juuri pahoinvointia ollut ja silläkin epäilen koko ajan että tämä ei olekaan totta. Maha on tosin jo vähän pyöristynyt ja nälkä on koko ajan.

Hieno juttu että voipi vaihtaa ajatuksia täällä muidenkin odottajien kanssa!

Vierailija
17/22 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä peukkuja teille että kaikki menee hyvin!

Hurjaa ajatella että tulis kaks kerralla kun ei täälläkään ole kokemusta edes yhdestä. Mutta eipähän tarvi heti olla toista yrittämässä sitten ;) Mutta onnentunne on varmasti niin mahtava, etten osaa vielä edes kuvitella semmoista kun en ole itse vielä nähnyt pikkuisesta yhtään kuvaa, joten kuvittelen että kyseessä on tuulimuna tai että kuvittelen yleensä ottaen koko jutun.

Onnea odotukseen, ole vaan iloinen oireiden puuttumisesta...

Vierailija
18/22 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkee niin jumalattomasti.. Menkkakivut äärimmillään ja särkylääkkeitä ei viitsisi hirveästi popsia..

Voi kun odottaminen on ihanaa..

Vierailija
19/22 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi takaperin olin itse samassa tilanteessa, plussatestin tein elokuun 20. ja eka ultra oli syyskuun ekalla viikolla... nauttikaa tästä ajasta ja yrittäkää unohtaa huolet!

Tuolla se meidän plussatesti nyt tuhisee pinniksessä, ikää 4kk ja 2vkoa

T.Yksis

Vierailija
20/22 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä kuvittelee kaikenlaista ja koko ajan on epäilys että seuraavassa ultrassa ei näykään enää mitään yms todella järkevää...

Mutta mitäpä tässä muuta voi tämän alkuajan kun toivoa parasta ja pelätä pahinta? Ei ihan reilusti uskalla edes ajatella asiaa ennenkuin 12 viikkoa on kulunut.

Toisaalta en varmaan usko koko juttua ennenkun ovat syntyneet jos sittenkään...

Toisaalta toisinaan sisällä hykertää hetkittäin niin suuri ilo asiasta että kulkee vaan typerä hymy naamalla ympäriinsä. Pitkiä on päivät nyt :p

Onnea odotukseen myös sinnepäin! On se ainakin aina vähän eteenpäin että plussaa näyttää!