Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita LA HUHTIKUU 2009?

17.08.2008 |

Sain just häämatkalla tietää, et olen raskaana!!! Kaksi keskenmenoa takana ja nyt positiivisin mielin eteenpäin. Nyt rv 7+1. Olis mukavaa saada seuraa samaan aikaa poksahtavista :) :)

Onnea kaikille plussanneille!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oireet on melkolailla loppunut! Ainoastaan jäljellä on väsymys (nukahdin tänään töissäkin...) ja rintojen arkuus. Eli kivut ja kaikki öklöily on jo (toivottavasti) mennyttä.

Tämä vaihe ei ollenkaan vähennä tätä epäuskoisuutta, nyt ajattelen että olen kehitellyt oireet itselleni ja nyt ne on sitten mennyt ohi. Mutta eiköhän tässä vielä odottajissa liikuta!

Ensimmäinen neuvola olisi edessä ensi viikolla, odotan oikein innolla että miten saan ultraan aikaa ja muutenkin että miten alkaa etenemään tämä.

Vierailija
22/22 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Onko jollain tarvetta uudelle käyttämättömälle Angelsounds dopplerille?

Sain lahjaksi kaksi kipaletta ja myyn toisen tuolla Osta & Myy palstalla pois.

Kyseisellä laitteella voi kuulla pikkuisensa sydämensykkeen jo rv 10 ->, itselläni kuulin kotona ennen neuvolaa (heillä sota-ajan laite :) ). Tuo laite on säästänyt monet turhat ultrakerrat kun vuotoja on ollut. Laiteesseen ei tarvitse ostaa mitään kalliita geelejä, toimii itselläni esim. Nivean rasvalla todella hyvin ja tulee aina ilta rasvaukset masuun tehtyä :)

Jos on kiinnostusta, käykää kurkkaamassa. Hinta 59e + pk (uutena 80e).

Ottakaa yhteyttä rohkeasti, myös kysellä saa jos jokin mietityttää :)

Mukavaa sunnuntain jatkoa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla