Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihtaavat puolisot

Vierailija
26.03.2022 |

Kuvittelevatko fyysistä ja henkistä hellyyttä pihtaavat puolisot, että haluavampi osapuoli tyytyy ikuisesti olemaan paitsi jostain itselleen olennaisesta? Tarkoitan tilannetta, jossa toiselta ei saa seksiä, haleja, sylissä oloa, silmiin katsomisia ja hymyilyjä, helliä sanoja, vaikka asiasta on puhuttu, puhuttu ja puhuttu. Ja kuitenkaan eroa ei haluta eikä avoimelle suhteelle myönnetä lupaa. Tilannehan johtaa sivukujille ennemmin tai myöhemmin. Voiko joku pihtaava hieman avata ajatusmaailmaansa tästä, että toinen halutaan pitää, mutta onnettomana, vaillinaisena? Itse olen nainen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusuhde on mielestäni aina moraaliton kun eletään ei-polyamorisessa suhteessa. Ei ole pakko ottaa kolmatta osapuolta, ero on paljon parempi vaihtoehto. Itsekin tein niin, joten tiedän kyllä, mistä puhun.

Ero on perhesyistä erittäin huono ratkaisu. Viattomia ei pidä laittaa kärsimään parisuhteemme ongelmista. Toisaalta jos hankin muualta tarvitsemani ja kukaan ei tätä tiedä, kaikki lienevät onnellisia. Miehen ei tarvitse juosta karkuun halausyrityksiäni ja minä saan kontaktin muualta.

Kyllä kai ne lapsetkin huomaa ja aistii parisuhteen ongelmat. Eikä vieraissa hyppiminen korjaaa mitään muuta kuin seksin puutetta. Miksi olet enää kulissin osa?

Vierailija
22/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä pihtaa,olen kumppanin serkun kanssa ollut suhteessa jo vuoden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusuhde on mielestäni aina moraaliton kun eletään ei-polyamorisessa suhteessa. Ei ole pakko ottaa kolmatta osapuolta, ero on paljon parempi vaihtoehto. Itsekin tein niin, joten tiedän kyllä, mistä puhun.

Ero on perhesyistä erittäin huono ratkaisu. Viattomia ei pidä laittaa kärsimään parisuhteemme ongelmista. Toisaalta jos hankin muualta tarvitsemani ja kukaan ei tätä tiedä, kaikki lienevät onnellisia. Miehen ei tarvitse juosta karkuun halausyrityksiäni ja minä saan kontaktin muualta.

Kyllä kai ne lapsetkin huomaa ja aistii parisuhteen ongelmat. Eikä vieraissa hyppiminen korjaaa mitään muuta kuin seksin puutetta. Miksi olet enää kulissin osa?

Tarkoitan sivusuhdetta henkilön kanssa, jolla on vastaava tilanne omassa liitossaan. Silloinhan kaikki saavat haluamansa ja viattomat eivät jpudu kärsimään.

Vierailija
24/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti

Narsistit eivät piittaa lapsista saati muista.

Vierailija
25/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, toista ei voi omistaa eikä määrätä. Jos halukas lähtee ulkopuolelta hakemaan läheisyyttä ja seksiä, kun ei kotona saa, niin ei siihen ole toisella minkäänlaista määräysvaltaa. Pihtaaja ottaa sen riskin itse, että toinen lähtee hakemaan muualta.  Ei tarvitse kysellä lupia, kun toisella ei ole mitä antaa. Jokainen vastaa itsestään ja parisuhde, oli mikä tahansa, perustuu vapaaehtoisuuteen. 

Suosittelen kaikille, joiden puoliso alkaa esittämään määräyksiä nostamaan kissan pöydälle ja kysellä, että millä valtuuksilla luulet määrääväsi. Ihan itse olet vastuussa siitä viihdynkö kanssasi vai en.  Kannattaa vähän ravistella, ettei puoliso kuvittele olematonta valtaa. 

Meillä ollut hyvä pitkä parisuhde, jossa molemmat tietäneet, että pihtaaminen ja läheisyyden karttaminen olisi johtanut eroon. Siten molemmat tietäneet, että ovat olleet  vastuussa toistensa viihtymisestä ja hyvinvoinnista.  Vaikken ole uskonnollinen niin sanonta, että tee toiselle sitä mitä haluaisit itselle tehtävän pitää parisuhteessa enemmän kuin hyvin paikkansa.

Vierailija
26/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, toista ei voi omistaa eikä määrätä. Jos halukas lähtee ulkopuolelta hakemaan läheisyyttä ja seksiä, kun ei kotona saa, niin ei siihen ole toisella minkäänlaista määräysvaltaa. Pihtaaja ottaa sen riskin itse, että toinen lähtee hakemaan muualta.  Ei tarvitse kysellä lupia, kun toisella ei ole mitä antaa. Jokainen vastaa itsestään ja parisuhde, oli mikä tahansa, perustuu vapaaehtoisuuteen. 

Suosittelen kaikille, joiden puoliso alkaa esittämään määräyksiä nostamaan kissan pöydälle ja kysellä, että millä valtuuksilla luulet määrääväsi. Ihan itse olet vastuussa siitä viihdynkö kanssasi vai en.  Kannattaa vähän ravistella, ettei puoliso kuvittele olematonta valtaa. 

Meillä ollut hyvä pitkä parisuhde, jossa molemmat tietäneet, että pihtaaminen ja läheisyyden karttaminen olisi johtanut eroon. Siten molemmat tietäneet, että ovat olleet  vastuussa toistensa viihtymisestä ja hyvinvoinnista.  Vaikken ole uskonnollinen niin sanonta, että tee toiselle sitä mitä haluaisit itselle tehtävän pitää parisuhteessa enemmän kuin hyvin paikkansa.

Ihanko totta? Meillä on aina ollut seksiä ja halua molemminpuolin niin paljon kuin on halunnut, ja seksi hyvää.

Silti, ,ies meni vieraisiin vasta 2 vuotta häistä. Humalassa tietty, mutta eipä se minua lohduta. Ei vaikka kauan on jo tuosta. Ihan turhaan särki minut.

En voi koskaan antaa antekkei, tai en ainakaan unohda. En ollut sitten lihava enkä ruma, päinvastaoin, kaikki miehet perässä kuolasivat, ja tekevät niin yhä.

Vierailija
27/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhtään tätä että ennemmin haetaan seksiä suhteen ulkopuolelta kun että ihan reilusti vaan erotaan siitä seksittömästä suhteesta. Kaikki selitykset lapsista ja yhteisestä omaisuudesta on tekosyitä. Ero vaatii rohkeutta ja vaivaa ja ikävien asioiden kohtaamista. Silti se kannattaa enemmän kun joku sivusuhde.

Vierailija
28/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Meillä on aina ollut seksiä ja halua molemminpuolin niin paljon kuin on halunnut, ja seksi hyvää.

Silti, ,ies meni vieraisiin vasta 2 vuotta häistä. Humalassa tietty, mutta eipä se minua lohduta. Ei vaikka kauan on jo tuosta. Ihan turhaan särki minut.

En voi koskaan antaa antekkei, tai en ainakaan unohda. En ollut sitten lihava enkä ruma, päinvastaoin, kaikki miehet perässä kuolasivat, ja tekevät niin yhä.

Ikävä juttu, mutta sinun kokemuksesi ei kyllä liity millään tavalla tähän aiheeseen. Aihealue liittyy pihtaamiseen. Siihen, että toinen anelee kuukausia, vuosia fyysistä kontaktia toiseen ja helliä sanoja, mutta toinen torppaa aina.

Vierailija
29/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään tätä että ennemmin haetaan seksiä suhteen ulkopuolelta kun että ihan reilusti vaan erotaan siitä seksittömästä suhteesta. Kaikki selitykset lapsista ja yhteisestä omaisuudesta on tekosyitä. Ero vaatii rohkeutta ja vaivaa ja ikävien asioiden kohtaamista. Silti se kannattaa enemmän kun joku sivusuhde.

Joissain tapauksissa kannattaa, joissain ei. Ei kaikkea voi yleistää noin. Meillä ei ole halua erota. Piste.

Vierailija
30/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sanonut miehelleni useasti, että haluan hänen vähentävän alkoholinkäyttöä ainakin minun seurassani. Joten aina kun mieheni juo, minä pihtaan kaikkea mahdollista aina katsekontaktista petipuuhiin asti. Ärsyttää sekä ällöttää vaan niin paljon ja olen niin hemmetin pettynyt. Siksi. Siksi pihtaan.

Ja ihmettelet sitten miksi mies juo... Jepjep.

Vierailija
31/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit usein lopettavat seksin kokonaan tai sitten on vaan sellaista häntä itseään tyydyttävää seksiä. Täysin sairas ajatusmaailma, no sairaushan se onkin.

Vierailija
32/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa molemmat ovat vastuussa kumppaninsa hyvinvoinnista. Jos ei ole, niin ei välitä kumppanista. Puheet sen jälkeen rakkaudesta jne on ihan täyttä potaskaa.  Kaikki tarvitsevat läheisyyttä ja jos sitä ei kumppanilta saa, niin haetaan muualta tai erotaan. Kenenkään ei kannata tyytyä olemaan ilman ja kärsimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi