Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihtaavat puolisot

Vierailija
26.03.2022 |

Kuvittelevatko fyysistä ja henkistä hellyyttä pihtaavat puolisot, että haluavampi osapuoli tyytyy ikuisesti olemaan paitsi jostain itselleen olennaisesta? Tarkoitan tilannetta, jossa toiselta ei saa seksiä, haleja, sylissä oloa, silmiin katsomisia ja hymyilyjä, helliä sanoja, vaikka asiasta on puhuttu, puhuttu ja puhuttu. Ja kuitenkaan eroa ei haluta eikä avoimelle suhteelle myönnetä lupaa. Tilannehan johtaa sivukujille ennemmin tai myöhemmin. Voiko joku pihtaava hieman avata ajatusmaailmaansa tästä, että toinen halutaan pitää, mutta onnettomana, vaillinaisena? Itse olen nainen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei aina seksuaalisuus kohtaa. Miehellä fyysisesti rankka työ ja vuorotyö vielä niin joskus minä olisin innokkaampi kuin hän. Mutta muuta fyysistä läheisyyttä on, eli haleja, pusuja yms yhdessäoloa. Jos niitäkään ei olisi niin tuskastuisin!!

Vierailija
2/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhde ei aina ole epäeettinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Itse olen koko ikäni ollut puutteessa, ja kärsin siitä kovasti, varsinkin nuorempana se oli suorastaan helvetillistä. Mies ei vaan kaipaa sitä samalla tavalla kuin minä. En tiedä miksi, kuitenkin väittää että nauttii kun olemme intiimisti ja sanoo että rakastaa minua, tai siis ei sillä tavalla sano että koskaan sanoisi ilman kysymättä että rakastan sinua, vaan kun kysyn että rakastatko niin vastaa että tottakai rakastan.

Puhuttu on vuosikymmeniä, ja mies aina sanoo että parantaa tapansa, mutta niin ei koskaan tapahdu, se asia "vaan jää". Ei osaa selittää minulle miksi ei tunne halua tai toimi halun mukaan vaikka tietää että minä tulisin siitä niin onnelliseksi. Minulla on jatkuvasti tunne että hän haluaa pihdata onnellisuuttani.

Vierailija
4/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ns. pihtaavalla ole tähän kommenttia? Kuvitteletteko te ihan todella, että toinen ei jossain kohtaa etsi tarpeilleen muuta kohdetta?

Vierailija
5/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.

Mies ainakin viimeksi totesi että osaa kyllä r*****a. Läheisyyttä on vaihtelevasti, ei kumpikaan sitä erityisemmin kaivata.

Vierailija
6/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ilmeisesti polyamorisessa suhteessa, jossa kaikki pihtaavat :D

Vierailija
7/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Mies ainakin viimeksi totesi että osaa kyllä r*****a. Läheisyyttä on vaihtelevasti, ei kumpikaan sitä erityisemmin kaivata.

Muun läheisyyden suhteen tuo on hieman eri tilanne, jos kumpikaan ei sitä kaipaa. Silloinhan se on ok. Mutta kun toinen kaipaa niin, että tuntee kuihtuvansa ja toinen on aina kuin ilmaa tai torjuva.

Vierailija
8/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut miehelleni useasti, että haluan hänen vähentävän alkoholinkäyttöä ainakin minun seurassani. Joten aina kun mieheni juo, minä pihtaan kaikkea mahdollista aina katsekontaktista petipuuhiin asti. Ärsyttää sekä ällöttää vaan niin paljon ja olen niin hemmetin pettynyt. Siksi. Siksi pihtaan.

Vierailija
9/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ilmeisesti polyamorisessa suhteessa, jossa kaikki pihtaavat :D

En ole, aloituksessahan luki: "eikä avoimelle suhteelle myönnetä lupaa". Harkitsen vakavasti salasuhdetta. Ap

Vierailija
10/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se pihtaaminen edes tarkoittaa?

Itse olen ymmärtänyt sen aina niin että ollaan olevinaan valmiita harrastamaan seksiä mutta viime hetkellä menee jarrut päälle ja homma jää siihen.

Se, että toinen osapuoli ei edes osoita mitään kiinnostusta seksiin ei mielestäni ole mitään pihtaamista.

Vierailija
11/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ymmärtänyt sen aina niin että ollaan olevinaan valmiita harrastamaan seksiä mutta viime hetkellä menee jarrut päälle ja homma jää siihen.

Se, että toinen osapuoli ei edes osoita mitään kiinnostusta seksiin ei mielestäni ole mitään pihtaamista.

"että haluavampi osapuoli tyytyy ikuisesti olemaan paitsi jostain itselleen olennaisesta? Tarkoitan tilannetta, jossa toiselta ei saa seksiä, haleja, sylissä oloa, silmiin katsomisia ja hymyilyjä, helliä sanoja, vaikka asiasta on puhuttu, puhuttu ja puhuttu. Ja kuitenkaan eroa ei haluta eikä avoimelle suhteelle myönnetä lupaa."

Vierailija
12/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"että haluavampi osapuoli tyytyy ikuisesti olemaan paitsi jostain itselleen olennaisesta? Tarkoitan tilannetta, jossa toiselta ei saa seksiä, haleja, sylissä oloa, silmiin katsomisia ja hymyilyjä, helliä sanoja, vaikka asiasta on puhuttu, puhuttu ja puhuttu. Ja kuitenkaan eroa ei haluta eikä avoimelle suhteelle myönnetä lupaa."

Miksi et vaan eroa? Ei siihen toisen lupaa tarvita. Ihmeellistä uhriutumista. Heität nyt kokonaan vastuun toiselle.

Vierailija
13/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota että joku "pihtaa". Ihan kuin se toinen ihminen olisi jokin esine jota tulee saada käyttää omien tarpeiden tyydyttämiseen silloin kuin siltä tuntuu.

Esineellä ei ole tunteita. Ei siis tarvitse ajatella miltä esineestä tuntuu, Miksi se käyttäytyy noin jne.

"miksi se pihtaa?".

Koska ihminen ei ole esine, niin käytöstäkään on turha esineellistää. Parisuhde on vapaa valinta. Jos ei miellytä, niin aina voi erota eikä jäädä käyttämään toista hyväkseen.

Vierailija
14/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan eroa? Ei siihen toisen lupaa tarvita. Ihmeellistä uhriutumista. Heität nyt kokonaan vastuun toiselle.

Perhesyistä ja käytännön syistä, molemminpuolisesti. Miten niin heitän vastuun toiselle? Mielestäni nuo asiat kuuluvat onnelliseen elämään. Onko mitään hyvää syytä, miksi en aloittaisi sivusuhdetta?

Vierailija
15/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota että joku "pihtaa". Ihan kuin se toinen ihminen olisi jokin esine jota tulee saada käyttää omien tarpeiden tyydyttämiseen silloin kuin siltä tuntuu.

Esineellä ei ole tunteita. Ei siis tarvitse ajatella miltä esineestä tuntuu, Miksi se käyttäytyy noin jne.

"miksi se pihtaa?".

Koska ihminen ei ole esine, niin käytöstäkään on turha esineellistää. Parisuhde on vapaa valinta. Jos ei miellytä, niin aina voi erota eikä jäädä käyttämään toista hyväkseen.

Hellyyttä pihtaava käyttää valtaa, jolla säännöstelee myös toista voimakkaasti. Valta on pihtaajalla.

Vierailija
16/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhde on mielestäni aina moraaliton kun eletään ei-polyamorisessa suhteessa. Ei ole pakko ottaa kolmatta osapuolta, ero on paljon parempi vaihtoehto. Itsekin tein niin, joten tiedän kyllä, mistä puhun.

Vierailija
17/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko kyse pihtaamisesta eli että toinen kiusallaan pidättäytyy? Vai ettei halua/pysty? Joka tapauksessa jos ei tarpeet mene yhteen jonkin elintärkeän asian suhteen, erotahan siinä silloin kannattaa.

Vierailija
18/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusuhde on mielestäni aina moraaliton kun eletään ei-polyamorisessa suhteessa. Ei ole pakko ottaa kolmatta osapuolta, ero on paljon parempi vaihtoehto. Itsekin tein niin, joten tiedän kyllä, mistä puhun.

Ero on perhesyistä erittäin huono ratkaisu. Viattomia ei pidä laittaa kärsimään parisuhteemme ongelmista. Toisaalta jos hankin muualta tarvitsemani ja kukaan ei tätä tiedä, kaikki lienevät onnellisia. Miehen ei tarvitse juosta karkuun halausyrityksiäni ja minä saan kontaktin muualta.

Vierailija
19/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"miksi se pihtaa?".

Hellyyttä pihtaava käyttää valtaa, jolla säännöstelee myös toista voimakkaasti. Valta on pihtaajalla.

Jokaisella ihmisellä on valta omaan ruumiiseensa. Ei sitä tarvitse kenellekään toiselle antaa edes parisuhteessa.

Jos kokee ettei saa tarpeeksi hellyyttä toiselta, niin saa myös erota. Sairasta tuollainen itsekeskeinen valittaminen ja ruikuttaminen on.

Vierailija
20/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on perhesyistä erittäin huono ratkaisu. Viattomia ei pidä laittaa kärsimään parisuhteemme ongelmista. Toisaalta jos hankin muualta tarvitsemani ja kukaan ei tätä tiedä, kaikki lienevät onnellisia. Miehen ei tarvitse juosta karkuun halausyrityksiäni ja minä saan kontaktin muualta.

Narsisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän