Haukkuvat koirat kerrostalossa
Miksi tästä aiheesta ei saa keskustella palstalla? Kirjoitin aiemmin, että pitäisi olla laissa kiellettyä ottaa herkästi haukkuva koira kerrostaloon. Yritäpä tässä rentoutua kun stressitasot ihan koholla jatkuvasta metelistä! Minusta tämä on väärin että eläin t e r r o r i s o i täällä ihmisten koteja, vaikka koirista pidänkin kunhan ne pysyvät hiljaa. Omistajalle ilmoitettu, sanoo ettei voi tehdä mitään asialle. Päivittäin haukkuu myös rapussa niin että rappu kaikuu. Luoja menee hermot tämmöseen!
Kommentit (45)
Ja täällä yläkerran asukas laskee nykyisin koiran räksyttämään parvekkeelle aamulla 7.30. Ihan kuin tekis tahallaan. Vai haluaako se että menee juttelemaan sille. Inhoan niitä.
Ei tarvitse sietää jatkuvasti räksyttäväå koiraa kerrostalossa. Valitusta kehiin. Haukkuvalle koiralle voi hankkia sitruunapannan jos ei muuten saa haukkumista loppumaan.
Terv 2 koiran omistaja
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse sietää jatkuvasti räksyttäväå koiraa kerrostalossa. Valitusta kehiin. Haukkuvalle koiralle voi hankkia sitruunapannan jos ei muuten saa haukkumista loppumaan.
Terv 2 koiran omistaja
Voi, kunpa olisikin niin, ettei tarvitse sietää! Ensimmäisestä häiriöilmoituksesta, jonka tein yläkerran jatkuvasti haukkuvasta koirasta, tuli juuri vuosi. Isännöitsijä ei selvästikään ole antanut edes varoitusta, vaikka heräsin kahden viikon ajanjakson aikana 11 kertaa aamuyöllä koiran haukuntaan. Lisäksi koiraa haukkuu läpi päivän vähintään kaksi kertaa tunnissa pitkäkestoisesti ja kuuluvasti.
Kannattaisin ehdottomasti muutosta huoneenvuokralakiin niin, että haukkuvan koiran omistaja voitaisiin häätää nopeasti (jos ei luovu koirasta).
Mua ei silleen häiritse vaikka en tietty tykkää siitä haukkumisesta, mut ei mulla oo kuitenkaan oikein mitään koiria vastaan. Meillä on kans koira, mutta se ei kyllä oikeasti hauku. On tiibetinspanieli, mutta tietty nekin on yksilöitä ja jotkut kans haukkuu. Mua ei myöskään häikkää lasten meteli tai vaikka pyykinpesu keskellä yötä. Suhtaudun ihan elämän ääninä ja ehkä naapurill on sit joku syy pestä pyykkiä keskellä yötä. Se on kuitenkin aika tasainen ääni, että siihen helposti totun eikä haittaa vaikka nukkumista. Herkkäuniselle kyllä varmaan tosi inhottavaa. Tuolien siirtely yläkerrassa on vähän häiritsevää enkä tajua miksi niin paljon pit sitä tehdä öisin. Mut en jaksa hermostua oikein siitäkään, ajattelen vaan että naapuri on vissiin sekaisin ja eniten kärsii itse. Ainoa mikä oikeasti häiritsee on kovaääninen biletys ja örvellys tai kovaääninen seksi (jotkut oikein pitää ikkunaa auki, että kaikki kuulee kun kerrankin kämpillä joku nainen huutaa ja nauttii... yök. No pitäähän varmaan ilman vaihtua jos on niin tunkkasta heillä)
U