Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te työssäkäyvät itkette leikkauksista?

Vierailija
09.09.2015 |

Onhan se reilua, kun työttömiltä, opiskelijoilta, eläkeläisiltä ja kaikkein köyhimmiltä leikattiin niin myös on leikattava työssäkäyviltä. Tehkää se yksi etelänreissu vuodessa vähemmän niin pärjäätte. Pakko myöntää että olen vähän vahingoniloinen kun työssäkäyvät ovat jatkuvasti haukkunut työttömiä, opiskelijoita ja köyhiä eläkeläisiä että ihan oikein kun teiltä leikataan. Itsehän porvareita äänestetti. Mä äänestin vasemmistoa koska tiesin että näin tulee käymään...
T. Työtön

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:42"]Jaa tällä siivoojan palkalla (netto 1200-1300e/kk) ei paljon ulkomaanreissuja tehdä. Ja täytyy sanoa että paremmin tulin toimeen työttömänä, mutta mieluummin tienaan itse omat rahat. [/quote] Miksi et ole hankkinut koulutusta? Ei siivoojan työstä voi paljoa maksaa. Sen homman osaisi koulutettu apinakin.

[/quote]

Toi on rumasti sanottu vaikka periaatteessa totta. Herrojen elkeet ovat Suomessa tosiaainkin tarttuneet renkiin. Olen itse köyhästä perheestä lähtöisin ja meillä kyllä tiedettiin paikkamme eikä murehdittu turhista ulkomaanreissuista tai uusista autoista. Nykyäänhän klarna/visa sukupolvi elää kulutusjuhlaa ilman huolta huomisesta. Eivät ehkä niinkään pienituloiset mutta nämä valkokaulusorjat jotka tienaavat juuri ja juuri sen keskipalkan verran. Silti on thaimaan matkoja ja uutta (osari)volvoa alla.

Vierailija
22/29 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:42"]Jaa tällä siivoojan palkalla (netto 1200-1300e/kk) ei paljon ulkomaanreissuja tehdä. Ja täytyy sanoa että paremmin tulin toimeen työttömänä, mutta mieluummin tienaan itse omat rahat. [/quote] Miksi et ole hankkinut koulutusta? Ei siivoojan työstä voi paljoa maksaa. Sen homman osaisi koulutettu apinakin.

[/quote]

Teilläkö apina siivoaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huolimatta nämä kaikki leikkaukset eivät auta Suomen taloudessa mitään. Luodaan vaan työttömyyttä lisää! Jos kysyntä alalla kuin alalla kyntää maassa, ei irtisanomisilta vältytä. Valitetavasti työpaikkoja ei tätä kautta saada lisää, koska yritysmaailmassa ei tunnu syntyvän innovaatioita, joilla olisi kysyntää ja  toivottomuus on levinnyt eri puolile Eurooppaakin. Luulen kuitenkin, että viiden vuoden päästä on valoisampaa ja markkinat alkavat vetää.

Vierailija
24/29 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan euroissa, paljonko menee sulla per/kk? T. Töissäkäyvä

Vierailija
25/29 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:38"]

Onhan se reilua, kun työttömiltä, opiskelijoilta, eläkeläisiltä ja kaikkein köyhimmiltä leikattiin niin myös on leikattava työssäkäyviltä. Tehkää se yksi etelänreissu vuodessa vähemmän niin pärjäätte. Pakko myöntää että olen vähän vahingoniloinen kun työssäkäyvät ovat jatkuvasti haukkunut työttömiä, opiskelijoita ja köyhiä eläkeläisiä että ihan oikein kun teiltä leikataan. Itsehän porvareita äänestetti. Mä äänestin vasemmistoa koska tiesin että näin tulee käymään... T. Työtön

[/quote]

Minä elätän sinua, loinen.

Vierailija
26/29 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:47"]

Yleensä on sympatiat esim. työttömien puolella, mutta nyt sai ap:n kommentti minut näkemään punaista. Aiotko itse olla työttömänä lopun ikääsi? Me työssäkäyvät kun pidämme meteliä niin siitä on kai sinullekin hyötyä, kun menet töihin, eikö? Totta kai työssäkäynnistä kuuluu jotain korvatakin, koska silloin ollaan TÖISSÄ. Jos työntekijän asemaa heikennetään paljon, niin kohta on sama käykö töissä vai makaako sohvalla.

[/quote]

Täällähän julistettiin kovaan ääneen, että tukimuodoista saakin leikata, kyllä ansiosidonnaisuuteenkin puututaan. Itse välitän paskat noista heikennyksistä, koska olen päivätyöni tehnyt, ja minua nuo eivät koske.
[/quote]

Minäpä en ole mitään julistellut, kuten ehkä olisit voinut kirjoituksestani päätelläkin.

Vierailija
27/29 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:18"]Kyllähän se itkettää, kun pienestä palkasta maksat asuntolainaa, ja laina mitoitettu sen mukaan että palkan lisäksi tulee ylityökorvaukset. Flunssan sairastaminen tiputtaa jatkossa palkkaa about 150-300e, kyllä tuo raha pienessä palkassa tuntuu. Raha tiukalla koko ajan eikä niitä etelänmatkoja todellakaan tehdä joka vuosi, eikä varsinkaan useita vuodessa. [/quote] On kyllä omaa tyhmyyttä mitoittaa lainat ylityökorvauksien mukaan...

[/quote]

Siis ihmisten talousosaaminen ja -ymmärrys ovat keskimäärin häkellyttävän heikkoja nykyään. Joka toinen kaivaa itse itselleen helvetinmoisen kuopan, ja kun sinne sitten rojahdetaan, on poru ja muiden syyttely melkoista. 

Vierailija
28/29 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:14"]

[/quote]

Teilläkö apina siivoaa? 

[/quote]

Sä et koulussa oppinut konditionaalia? Ok.

Vierailija
29/29 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:38"]

Onhan se reilua, kun työttömiltä, opiskelijoilta, eläkeläisiltä ja kaikkein köyhimmiltä leikattiin niin myös on leikattava työssäkäyviltä. Tehkää se yksi etelänreissu vuodessa vähemmän niin pärjäätte. Pakko myöntää että olen vähän vahingoniloinen kun työssäkäyvät ovat jatkuvasti haukkunut työttömiä, opiskelijoita ja köyhiä eläkeläisiä että ihan oikein kun teiltä leikataan. Itsehän porvareita äänestetti. Mä äänestin vasemmistoa koska tiesin että näin tulee käymään... T. Työtön

[/quote]

Minä elätän sinua, loinen.
[/quote]
Vitut sinä ketään elätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi