Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinille apua!

Vierailija
09.09.2015 |

Hei, oon 14v tyttö ja mua ahistaa ku oon pyöreä, kun kaikki ovat sangen laihoja nii miksi minä en ole? pelaan myös säbää mutta musta tuntuu ettei paino laske, jätän usein ruuan syömättä (paitsi treeni päivinä), miten saan painon laskemaan? Mun vaate koko on M ja oon 178cm pitkä, käyn usein lenkillä jne eli miten saan painon nopeasti laskemaan? Kiitän kaikkia auttajia! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sun vaatekoko on M vaikka olet 178 senttiä pitkä, et edes ole milolään lailla pyöreä. Oot vaan muita isompi, koska olet pidempi. Unohda koko laihdutusjuttu.

Vierailija
2/8 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä pyöreä ole jos käytät M vaatteita? Syömättä jättämällä ei ole hyväksi ja ei sillä laihdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan teini ei käytä sanaa '"sangen".

Vierailija
4/8 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen 16v ja aika isokokonen ja joudun käyttämään kokoa L olevia paitoja.
Olen 173cm/67kg

Suurimmaksi osaksi olen kuitenkin lihasta, enkä ole lihavaa nähnytkään :)

Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Tuolla liikunnan määrällä voi jo todeta, että olet vain tuon mallinen. Ei välttämättä pysty laihduttamaan itseäsi tikuksi vaikka kuinka haluaisit. Minäkään en pysty. Olen luonnostaan tälläinen.

Vierailija
5/8 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:43"]Kukaan teini ei käytä sanaa '"sangen".
[/quote]
Tunnetko sitten kaikki teinit..?

Vierailija
6/8 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:46"]Hei, olen 16v ja aika isokokonen ja joudun käyttämään kokoa L olevia paitoja.
Olen 173cm/67kg

Suurimmaksi osaksi olen kuitenkin lihasta, enkä ole lihavaa nähnytkään :)

Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Tuolla liikunnan määrällä voi jo todeta, että olet vain tuon mallinen. Ei välttämättä pysty laihduttamaan itseäsi tikuksi vaikka kuinka haluaisit. Minäkään en pysty. Olen luonnostaan tälläinen.
[/quote]

Kiitos paljon!! :)

Vierailija
7/8 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi et sun täytyy kyl syödä!! Älä jätä aterioita väliin, ota vaik vähemmän ja jätä herkkuja pois vaikka. Tossa iässä tytöille helposti tilee pyöreyttä hormonien takia, se tasaantuu kyllä.

Vierailija
8/8 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:54"]Paitsi et sun täytyy kyl syödä!! Älä jätä aterioita väliin, ota vaik vähemmän ja jätä herkkuja pois vaikka. Tossa iässä tytöille helposti tilee pyöreyttä hormonien takia, se tasaantuu kyllä.
[/quote]

Joo kiitos paljon!! Mut myule on tullu tavaks nyt täs lähiaikoina vaan jättää ruokavälistä koska ei oo vaa tehny mieli ruokaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi