MISTÄ JOHTUU, että kusella käydessä..
...kusi suihkuaa siitä pöntön etuosasta mun sisäreisille ja vähän jalkojen välistä? Siis kimpoaa siitä? Tää on ihan todellinen ongelma ja ollut jonkun vuoden.
Jalat kiinni toisissaan on aika hankala pissiä..
Onko mun kusisuihku niin voimakas et se ei normaalisti lorise vai onko meijän pönttö väärän mallinen?
-
Onko kellään muulla tätä :'D
Kommentit (25)
Mulla tulee kanssa, on aina tullut. Tosi hiljaa pitää pissata ja istua mahdollisimman takareunassa. Silti välillä kusi tulee ihan yli, siis lattialle asti :D
Pytylle kannattaa isuta reilusti eteenpäin kallistuen niin, että takalisto on kaukana takana. Ei varmasti roisku siitä reisille.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:37"] [quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:35"]Oletko ajellut karvasi? Mulla se asia vaikuttaa "suihkun" suuntautumiseen.. [/quote] Enpäs ookkaan ajatellut sen vaikutusta :D tänään vois ajaa ja tsekata! Nyt hyvä syykin ryhtyä siihen kun ei koskaan jaksais ;D ap [/quote] Tuota.. mulla se suihkuvirtaus muuttui ihan häröksi kun ajelin. Pissaa sinkoili joka puolelle. [/quote] Pissaatko karvojasi pitkin?
[/quote]
Taidan pissata. Karvat on vaaleat ja pitkät, jotain 3 senttiä vähintään. Olen kasvattanut muodikkaan karvapöheikön. Alapääni on hipster :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:58"]Onko sulta poistettu kohtu ja rakko kallistunut reilusti taakse, kun kiinnikkeet ovat löystyneet? Rakon kallistumia korjataan leikkauksella. Kiinneikkeitä siis kiristetään. Mars gynen vastaanotolle!
[/quote]
Ei mitään sellaista! Oon lapseton ja nuori ihminen. Mitään toimenpiteitä ei oo tehty koskaan. Ap