Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monella hoikallakin naisella on pönppis?

Vierailija
09.09.2015 |

Kyse ei ole biologiasta koska malleilla tai urheilijanaisilla sellaista ei ole. Selitystä pöytään AV mammat! Onko kyse yksinkertaisesti laiskuudesta?

(ja ennen kuin joku alkaa projisoimaan niin olen itse calvin klein alusvaatemallien mitoissa oleva mies27!)

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että pönppis. Varmaan siksi miksi miehilläkin on. Ei treenaa vatsalihaksia.

Vierailija
2/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutta kommentoitavaa, sanompahan vain, että minulla onpi pönppis ja pinppi (kotimurteessani toki pönöppis ja pinippi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että "pimppis".

Vakavasti ottaen voisikohan tuo liittyä jotenkin ryhtiin ja selän muotoon. Naisilla alaselkä on erilainen kuin miehillä ja sen ajatellaan johtuvan raskauden vaatimuksista. Naisilla selkä on enemmän mutkalla ja notkeampi sieltä alaosasta ja ääritapauksissa se voi luoda sellaista asentoa, missä lantiokin näyttää olevan koko ajan tyrkyllä. Maha ei siis suuremmin pömpötä, mutta ryhti ja ehkä lihasten väilset suhteet luovat sellaista vaikutelmaa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
4/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaan, olen normaalipainoinen ja silti minulla on pömppis. se vaan on niin

Vierailija
5/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:04"]

Luin että "pimppis".

Vakavasti ottaen voisikohan tuo liittyä jotenkin ryhtiin ja selän muotoon. Naisilla alaselkä on erilainen kuin miehillä ja sen ajatellaan johtuvan raskauden vaatimuksista. Naisilla selkä on enemmän mutkalla ja notkeampi sieltä alaosasta ja ääritapauksissa se voi luoda sellaista asentoa, missä lantiokin näyttää olevan koko ajan tyrkyllä. Maha ei siis suuremmin pömpötä, mutta ryhti ja ehkä lihasten väilset suhteet luovat sellaista vaikutelmaa.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Tunnetko tämän kappaleen: 

?

Vierailija
6/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kk vauva ollut vatsassa ja vatsalihakset venähtäneet?

Vierailija
7/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:01"]

[/quote]

Ei hoikilla miehillä ole pönppistä. Lihavilla toki, mutta tässä ketjussa puhuttiinkin hoikista pönppiksen omaavista. Hoikilla miehillä on litteä vatsa

Vierailija
8/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:01"]

[/quote]

Ei hoikilla miehillä ole pönppistä. Lihavilla toki, mutta tässä ketjussa puhuttiinkin hoikista pönppiksen omaavista. Hoikilla miehillä on litteä vatsa

[/quote]

Öö... tuohan ei pidä ollenkaan paikkaansa.

Vierailija
9/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pömppikseni johtuu raskauksien venyttämästä ihosta. Muuten olen hoikka mutta vatsa roikkuu.

Terveisin true-av-mamma :)

Vierailija
10/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönppis ja kaljis?

Vierailija
11/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä nyt taas? Pömppis ei kiloina paljoa paina ja jos on geenit sellaiset että niistä pienistä ylimääräisistä läskeistä suurin osa menee mahaan, niin sitten ne menee eikä siinä auta muu kuin pudottaa vielä enemmän painoa jos ne häiritsee. Ruokavalio voi tosin vaikuttaa kans. 

Vierailija
12/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaapa IRc-galtsua tahi kuvaketta. Pömppiksiä jo 15-16v teineillä, kun juodaan sidukkaa ja syödään mässyä..

Vierailija
13/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ponppinut liikaa tranpoliinilla, voi alkaa pönpöttää.

Vierailija
14/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syynä on pco ja venyneet vatsalihakset. Olen hoikka ja urheilen aika paljon.

Vierailija
15/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä! Se on varmaan osittain geneettistä (sukulaisillanikin on kumpare alavatsassa) ja suurimmaksi osaksi sen "ansiota", etten kuntoile erityisemmin. Vatsalihakset ja ne peitteet on jotenkin löysät. Tai sitten näyttää hoikemmalta mitä oikeasti on ja on korkea rasvaprosentti.
Ei se tarkoita että on hyvässä kunnossa, jos on hoikka. En minäkään ole hyvässä kunnossa.

Vierailija
16/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:09"]

Kattokaapa IRc-galtsua tahi kuvaketta. Pömppiksiä jo 15-16v teineillä, kun juodaan sidukkaa ja syödään mässyä..

[/quote]

Ovatko tuon ikäiset nuoret vielä galtsussa tai kuvakkeessa? Erikoista? No mutta kuitenkin: mun mielestä pömppis ja vatsamakkara ovat aivan eri asioita.

Vierailija
17/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kanssa jäi iho roikkumaan vammasesti raskauden ansiosta vaikka miten treenaan ,syön terveellisesti ja olen hoikka niin tuo ei tuosta miksikään muutu..iik.

Vierailija
18/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Pömppistä voi aivan hyvin silittää ja hiljalleen laskea kättä alemmas...
Sinkkumies

Vierailija
19/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta aijon silti matkustaa Kuala Lunpuriin.

Vierailija
20/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan katsottuna varmaankin pieni pömppis löytyy täältäkin (ainakin ylhäältä katsottuna, sivuprofiilissa ei juuri näy). Syynä varmaankin kolmen raskauden aiheuttama löystynyt iho ja notkoselkä. Ruokailun jälkeen näkynee selvemmin kuin muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi