Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monella hoikallakin naisella on pönppis?

Vierailija
09.09.2015 |

Kyse ei ole biologiasta koska malleilla tai urheilijanaisilla sellaista ei ole. Selitystä pöytään AV mammat! Onko kyse yksinkertaisesti laiskuudesta?

(ja ennen kuin joku alkaa projisoimaan niin olen itse calvin klein alusvaatemallien mitoissa oleva mies27!)

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 168cm ja 48kg ja mulla on pömppis. Mahassa ei oo rasvaa paljon yhtään, kun jännitän vatsalihaksia nii sitä pehmeetä on 0,5 - 1cm. Vatsalihakset kunnossa, ratsastan 5x/vk ja lisäks treenaan muuten 3 kertaa. Että joo, ei välttämättä johdu siitä läskistä jos maha pömpöttää. Varsinki syömisen jälkeen tulee, etenkin jo syö ruokaa missä paljon hiilareita

Vierailija
62/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:09"]Kattokaapa IRc-galtsua tahi kuvaketta. Pömppiksiä jo 15-16v teineillä, kun juodaan sidukkaa ja syödään mässyä..
[/quote]

Kukaan v*ttu käytä irc-galleriaa enää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Miksi ihmeessä naisilla on tissit ?

Vierailija
64/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nää "oon nähny naisia kuvissa" vässykät käyttää ja tutisee naisvihoissaan.

Vierailija
65/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 166 cm ja 46 kg. Ei ikinä uskois kun katsoo mun kroppaa. En ole koskaan harrastanut liikuntaa, syön mitä sattuu ja mulla on istumatyö. Johtuisko noista :( Ei mulla muualla ylimääräistä sitten olekkaan kun tossa kirotussa mahassa.

Vierailija
66/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on normaalia.

Vierailija
67/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:15"]Sitä tässä ihmettelen että miten nykymiehet on niin huonon sanavaraston omaavia. Toiset luulee että naisella on pinppi ja näköjään toiset että jollakulla on pönppis.
[/quote]
Ja jotkut naiset ottaa kaiken tosissaan ;)
[/quote]
Ja miehet ei ymmärrä huumoria. Voi luoja!

Vierailija
68/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan olutta enemmän kuin miehiä ja heidän mielipiteitään <3

Vierailija
70/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku liikuntavihaaja näköjään käynyt alapeukuttelemassa... :D

Vierailija
71/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

diastasis recti se on

Vierailija
72/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:27"]

^ Stadin muijien ryhdissä olisi toivomisen varaa. Hoikillakin nuotilla naisilla pää liikaa painuksissa --> rumentaa kovasti.

[/quote]

Naisilla taitaa usein olla selkälihakset suht huonossa kuosissa, itsekään en tiedä tarkalleen mikä nimenomaan tuohon pään painumiseen auttaisi? Yläselän ja hartioiden kuntouttaminen? Niskan treenaaminen?

Lisäksi tietokone ja jatkuva istuminen huonontaa koko ihmiskunnan ryhtiä.

[/quote]Yläselän lihasten kunto, vatsalihasten kunto ja oman ryhdin tarkkailu.

[/quote]Lisäksi ristiselän kunto tuntuu vaikuttavan ryhtiin.

Vierailija
73/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio vaikuttaa. Sokeri ja joillakin vilja/pavut yms turvottaa. Tämän tiedän, koska olen testannut. Jopa siinä 45 kilossa oli yleensä pömppis, koska söin paljon sokeria. Edes 55 kilossa ei ole jos syön tosi terveellisesti.

Vierailija
74/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko vatsalihasten välissä rako. Voidaan ultrata. Eli vatsa pullahtaa erityisesti raskauden jälkeen.

Vierailija
75/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hiilihydraatit.

Vierailija
76/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:59"]

Kyse ei ole biologiasta koska malleilla tai urheilijanaisilla sellaista ei ole.

[/quote]

Voiko anorektikoista ja ammattiurheilijoista vetää jotain johtopäätöksiä kaikkien naisten suhteen??

Monella catwalk-mallilla ei ole menkkoja enää, joten menkoissakaan ei ole kyse biologiasta??

Onko monella miehellä yhtä paksut reisilihakset, kuin jalkapalloilijoilla? Voiko kaikki edes saada sellaiset? Johtuuko valkoisen miehen laiskuudesta, ettei juokse yhtä kovaa kuin Bolt?

Voiko kaikki miehet nostella rekkoja, jos vain treenaa tarpeeksi?

En usko.

Mallit on pitkiä, heillä ei ole välttämättä lihaksia eikä rasvaa kehossaan. Heidän kehonsa ei edes toimi normaalisti ja sitä kuormitetaan kaikenlaisilla kemikaaleilla jatkuvasti. (Puhun siis kosmetiikan kemikaaleista.) Tupakkakin pitää hoikkana.

Ammattiurheilijat, noh, he treenaavat aika paljon. Enemmän kuin monet naiset ehtisivät normaalin elämän lisäksi.

Naisella kuulukin olla suhteessa enemmän rasvaa kehossaan kuin miehellä.

Miksi vauvat ovat niin pulleroita? Pitäisikö niiden syntyä tikkulaihoina, vai olisko sillä jotain tekemistä biologian kanssa.

Masua niillä alkuasukasheimojenkin naisilla on, vaikka välillä on varmasti ruuastakin pulaa. Ja koko päivä tehdään fyysistä duunia.

Ehkä se on vaan se, mihin kehon rasva kerääntyy. Vähän niinku tisseihin.

Eihän tarpeeksi laihoilla naisilla taida olla tissejäkään juurikaan. Ja aika monelta urheilijanaiseltakin löytyy aika pieni kuppikoko.

Vierailija
77/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin synpaattinen aloitus :)

Vierailija
78/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö ap, perehdy biologiaan!

Naisen elimistö on erilainen kuin miehen, ja se kerryttää kaiken mahdollisen rasvan normaalisti juuri lantion seudulle = alavatsaan, pyllyyn ja reisiin. Se on välttämätöntä mm. estrogeenituotannon kannalta ja näin ollen merkki HEDELMÄLLISYYDESTÄ, että naisella on pyöreyttä tuolla seudulla.

Erityisesti markkinamiesten luoman ja tyrkyttämän naiskuvan nainen ei ole missään määrin "luonnollinen" tai tavanomainen nainen, vaan vääristelty, muokattu ja useimmille naisille mahdoton saavuttaa. Tietysti nuorella, hoikalla ja hyväkuntoisella naisella voi olla helpostikin hyvinkin litteä vatsa, mutta viimeistään raskauksien aikana vatsan kudokset venähtävät (!!newsflash!! miksiköhän!??) eikä litteää vatsaa ole monesti edes mahdollista enää saada, vaikka kuinka hemmetisti treenaisi aamusta iltaan miellyttääkseen M26-W -tyyppisiä tosimiehiä.

Vierailija
79/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehillä on valtavat kaljamahat vaikka ei kaljaa usein kuulemma juokkaan?

Vierailija
80/92 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot vatsalihakset