Tää Helsingin rautatieasemalla asuva Sari, 53v, on varmaan monille palstalaisille tuttu tapaus
Kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta persoonalta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2cfe43b9-049a-4873-8bdd-7ace2eb1d365
Kommentit (414)
Saapas nähdä onko kirjan kirjoittaja tajunnut miten pihalla Sari eli Saxpi on, ja että hän on ihan itse valinnut asunnottomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitäisi saada asuntoasiat kuntoon. Tarkistaako valtio kuntien tilannetta koskaan vai luottaa sokeasti. Ja hinta-asiat.
Jos haluaa ja pystyy asumaan ihmisiksi häiritsemättä naapureitan, niin kyllä saa Suomessa asunnon ja kela tai kaupunkin maksaa.
Miks näillä on aina kassia ja säkkiä satoja mukanaan? Mielenterveysongelmiin kuuluu tavaranhamstraus.
Kukaan ei voi asua Helsingin rautatieasemalla koska se menee yöksi kiinni. Luultavasti siellä ei saa edes maata vaakatasossa päiväsaikaan ilman että järjestyksenvalvojat hätyyttävät pois. Lentoasemalla asuminen olisi periaatteessa mahdollista.
Kyllä asuu rautatieasemalla peruscäkeä nämä. Citysentterissä myös pyörii
Ihan peruscäkenä täältä veikkaan, että kirjan julkistuttua Sari tulee taas tänne kiukuttelemaan, että me ei saada siitä keskustella.
Vieläköhän Sari on yhtä hulluna Putiniin?
Etkö Sari koskaan kaipaa yksityisyyttä, että saa käydä nukkumaan omassa rauhallisessa tilassa puhtaissa vuodevaatteissa?
Olin käynyt vihreessä vessassa panemassa mun miehen kanssa, ja olin vaan pyyhkinyt spermat pois makuualustalta.
Voisi olla vanha luokkakaveri. Ollaan molemmat 53vee ja Stadista.
Vierailija kirjoitti:
Olin käynyt vihreessä vessassa panemassa mun miehen kanssa, ja olin vaan pyyhkinyt spermat pois makuualustalta.
Tätäkin mt-ongelmaista mätisäkkiä joku siis käy lykkimässä :D
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla vanha luokkakaveri. Ollaan molemmat 53vee ja Stadista.
Sari on Mikkelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitäisi saada asuntoasiat kuntoon. Tarkistaako valtio kuntien tilannetta koskaan vai luottaa sokeasti. Ja hinta-asiat.
Jos haluaa ja pystyy asumaan ihmisiksi häiritsemättä naapureitan, niin kyllä saa Suomessa asunnon ja kela tai kaupunkin maksaa.
Ilmeisesti tädillä ei ole riittävän pahaa päihdeongelmaa että saisi asunnon tuota kautta. Taviksethan ei pelkän asunnottomuuden vuoksi hirveän helpolla saa asuntoa helsingissä. Päihdeongelmaisille on omat jononsa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt häntä, mutta käyn aika harvoin rautatieasemalla, kun en enää ole keskustassa töissä.
Mitähän kuuluu Rautatientorin rappusten vieressä vuosia kerjänneelle vanhemmalle naiselle? "Anna kaks euroo!" En ole moneen vuoteen nähnyt häntä.
Se joka huusi "hei, hei" siinä Ateneumin puoleisella sisäänkäynnillä? Muistan harmaan tuulitakin ja pipon. Eipä ole näkynyt vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö Sari koskaan kaipaa yksityisyyttä, että saa käydä nukkumaan omassa rauhallisessa tilassa puhtaissa vuodevaatteissa?
Eikö se jossain haastattelussa sanonut, että viettää silloin tällöin yön jossain hotellissa? Silloin kun tuet tulevat.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt häntä, mutta käyn aika harvoin rautatieasemalla, kun en enää ole keskustassa töissä.
Mitähän kuuluu Rautatientorin rappusten vieressä vuosia kerjänneelle vanhemmalle naiselle? "Anna kaks euroo!" En ole moneen vuoteen nähnyt häntä.
Tiedän tapauksen, oli välillä hyvinkin päällekäyvä. Ovat saattaneet elinvuodet tulla täyteen.
Uppista! Nyt taitaa ilmestyä Sarista kirja!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/244a5bdc-48f2-4bd5-a25d-e5798e28e9e9