Itsekkyyden ja oksettavuuden huippu :( Nännittömyydestä kärsinyt kaverini
(tai siis tottakai sillä on nännit, mutta sellaset matalat, olemattomat littanat/vähän sisäänpäin kääntyneet joista miehet ei kuulemma tykkää) oli kuullu lääkäriltä, että raskaus auttaa yleensä tähän "vaivaan" eli silloin nännit yleensä "ponnahtaa" ylös.
No, kaveri on nyt sitten "vahinkoraskaana" jostain yhden yön panosta , ei aikomustakaan pitää lasta, ja kun ihmettelin miksei jo varaile aborttiaikaa, sano vaan ihan hyväntuulisesti että teettää sen vasta ihan viime tipassa jotta tissiongelma korjaantuu x( ENKÄ nyt siis väitä kun en voi tietää että hankkiutui raskaaksi vaan tuosta syystä mutta silti tuo kylmyys, laskelmointi ja hyväntuulisuus oksettaa mua :( Ja kyllä, on nuori ja pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen mutta tää oli jo pahin rimanalitus ikinä.
Eikä muuten ole provo, valitettavasti.
Kommentit (29)
Tais edes joku mies tykätä silti vaikkei nännejä oliskaan näkyvissä, kun kerran raskaaksi laittoi.
Nännit tuskin esiin tulee, ja kaupan päälle ties mitä sukupuolitauteja.
Nyt on kyllä pahin pinnallisuuden huippu vähään aikaan! Vähän sois perspektiiviä saavan elämään ja "ongelmiin".. Suoraan sanottuna olen aivan tyrmistynyt!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:29"]
Mitähän asia kuuluu aloittajalle? Ei ole sinun solumöykky eikä tissit. Kantsii hankkia ihan oma elämä.
[/quote]
Osu ja uppos? :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:29"]Mitähän asia kuuluu aloittajalle? Ei ole sinun solumöykky eikä tissit. Kantsii hankkia ihan oma elämä.
[/quote]
No ei tuollaista tarvitse, eikä oikeastaan saakaan hyväksyä! Pienen ihmisen elämä nänneistä?! Kyllä on sairas ihminen, toivottavasti poistavat koko kohdun eikä vaan sikiötä..
toivottavasti saa ihan törkeät raskausarvet, venyneen toosan ja vatsanahan, toisistaan irronneet vatsalihakset ja lerpahtaneet tissit. niin ja jos ne nännitkään ei korjaantuis. elämä opettaa joskus kovalla kädellä ja tässä se olis enemmän kuin paikallaan.
Hyi, tuli itku :( Itse toivotusti raskaana, rv 12 menossa ja kyllä on mulla nännit kasvaneet ja tissit muutenkin etenkin kuluneen viikon aikana :( Aivan järkyttävä ajatus, että nyt sitten menisin revityttämään pikkuisen minusta ulos :( Kamala, kamala pinnallinen paska, kumpa tosiaan sikiön mukana veisivät kohdunkin (ja vaikka ne saamarin nännit >:( Pistää NIIN vihaks!!!
Sellaiset sisäänpäin kääntyneet tai kasvaneet nännit voidaan helposti korjata, nolot vartalot ohjelmassa näytettiin.
Mulla kans ns sisäänpäin olevat nännit. Tuli ulos 2kk imetyksen jälkeen, mutta kun lopetin imetyksen lapsen ollessa 9kk niin rintojen palautumisen aikana nännitkin meni takasin sisään. Ei oo koskaan ollut ongelma vaikkei nännit nöpötäkkään