Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kertoo miehestä?

Vierailija
09.09.2015 |

Ollaan seurusteltu noin vuosi ja löysin hänen vanhasta puhelimestaan epäilyttävän viestiketjun yhden kaverinaisensa kanssa (otin itse puhelimen käyttöön ja miehen viestit jääneet puhelimeen ja menin poistamaan niitä). Viestissä ei ollut mitään lepertelyä, mutta mies oli vastannut JOHONKIN epäilyttävästi ja oli POISTANUT tämän naisen lähettämät viestit. Sanoi ettei MUISTA, vaikka on tuona ajankohtana ollut ihan selvinpäin ja hermostui, kun epäilen ja olen kuulemma sairaanloisen mustasukkainen ym. Mitä ihmettä!? Voiko joku unohtaa tällaiset viestit + vielä poistaa toisen lähettämät viestit!? Mitä minun pitäisi tehdä? Unohtaa ja luottaa ettei hän oikeasti vaan muista? Tätä naista en tunne, joten en kehtaa kysyä häneltä. Mitä te tekisitte?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:56"]Ihan varmasti muistaa mies alle vuoden vanhat viestit, ellei ihan rollaattorisetä ole. Ja tuskin on niin monelta naiselta viestejä, että ei hahmottais kenestä kyse. Vakiokäytöstä mieheltä, eli syyttelyä, tuossa tilanteessa. [/quote] No, tätä minäkin! Ei kuulemma muista! Mutta jäänkö vaan seuraamaan tilannetta? Ap

[/quote]

Eipä tuossa oikeen muutakaan voi tehdä. Ole niinkuin et olisikaan, niin mieskin on huolettomampi ja saattaa käydä huolimattomaksi.

Vierailija
22/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:56"]Ihan varmasti muistaa mies alle vuoden vanhat viestit, ellei ihan rollaattorisetä ole. Ja tuskin on niin monelta naiselta viestejä, että ei hahmottais kenestä kyse. Vakiokäytöstä mieheltä, eli syyttelyä, tuossa tilanteessa. [/quote] No, tätä minäkin! Ei kuulemma muista! Mutta jäänkö vaan seuraamaan tilannetta? Ap

[/quote]

Tuleeko miehelle jotain "outoja" viestejä esim. yöllä? Miten yleensä käyttäytyy jos saa viestin? Piilotteleeko nyt puhelinta tai räplääkö koko ajan? Ottaako luurin mukaan vaikka veskiin tms? Siis onko sen käytös jotenkin erilaista ollut sen ryyppyillan jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:03"]Kyllä tuo minusta ap kuulostaa epäilyttävältä. Ja vielä se, että hermostuu ja alkaa syytellä suinua.
[/quote]

Niinpä! Ei kuulemma ole mitään kerrottavaa ja salattavaa ja ihan varmasti kuulemma kertoisi, jos jotain olisi ja ei vaan pysty kuulemma muistamaqn kyseisten viestien tarkoitusperiä! Sanoin, että yrittää muistella ja vaikka sitten kysellä tältä naiselta, josko hän muistaisi. Tai minäkin voin kysyä. Kuulemma saan ihan vapaasti kysyä eikä varmasti nainenkaan välttämättä muista!? Ap

Vierailija
24/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta näyttää siltä että on pettänyt :( muuten ei syyttelis, kieltäis ja sanois ettei muista! Eikä olis poistanut osaa viesteistä.. Sinuna vaatisin selitystä. Jos ei osaa antaa vakuuttavaa selitystä, pitäisin pettäjänä. Se pystyykö jatkamaan pettäjänä kanssa on itsestään kiinni.

Vierailija
25/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maailman ongelmista johtuu siitä, että ihmiset eivät "kehtaa" tehdä jotakin. Ei kehdata soittaa poliisille, vaikka naapurissa tapellaan. Ei kehdata mennä väliin tilanteeseen, johon pitäisi. Ei kehdata soittaa ihmiselle, jota ei tunneta, vaikka hän ehkä olisi tyytyväinen soitostasi.

Minä tuhlasin kahdeksan vuotta mieheen, jonka tausta olisi selvinnyt, kun olisin vain kehdannut soittaa hänen exälleen. En kehdannut, koska mies valehteli minun olevan syy heidän avioliittonsa päättymiseen. Tunsin olevani erityisasemassa ja kärsin ex-vaimon puolesta syyllisyyttä turhat kahdeksan vuotta! Viimein, kun tartuin puhelimeen, sain kuulla totuuden. Totuus tekee vapaaksi. Minä en ollut syyllinen avioliiton kariutumiseen, vaan miehen kymmenet ja kymmenet muut, aiemmat suhteet.

Älä tuhlaa aikaasi turhaan pähkäilyyn, vaan soita naiselle, hyvässä hengessä. Naisten pitää pitää yhtä. Jotkut naiset eivät sitä osaa, vaan valitsevat aina miehen valheineen. Älä sinä ole sellainen nainen.

Vierailija
26/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:03"]Kyllä tuo minusta ap kuulostaa epäilyttävältä. Ja vielä se, että hermostuu ja alkaa syytellä suinua.
[/quote]

Niinpä! Ei kuulemma ole mitään kerrottavaa ja salattavaa ja ihan varmasti kuulemma kertoisi, jos jotain olisi ja ei vaan pysty kuulemma muistamaqn kyseisten viestien tarkoitusperiä! Sanoin, että yrittää muistella ja vaikka sitten kysellä tältä naiselta, josko hän muistaisi. Tai minäkin voin kysyä. Kuulemma saan ihan vapaasti kysyä eikä varmasti nainenkaan välttämättä muista!? Ap
[/quote]

Eli on sopinut naisen kanssa että "mitään" ei oo tapahtunut! Ihan selvä tapaus, jos veikkailee ettei nainenkaan muista!

Vierailija
27/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:59"]

[/quote]

Tuleeko miehelle jotain "outoja" viestejä esim. yöllä? Miten yleensä käyttäytyy jos saa viestin? Piilotteleeko nyt puhelinta tai räplääkö koko ajan? Ottaako luurin mukaan vaikka veskiin tms? Siis onko sen käytös jotenkin erilaista ollut sen ryyppyillan jälkeen?
[/quote]

Paljon tulee viestejä, muttei ikinä ole salaillut ja käskee jopa joskus minun lukea mitä tuli ja keneltä, jos esim. tekee ruokaa eikä pysty katsomaan puhelintaan. Ottaa vessaan, mutta katsoo ilmeisesti jotain videoita tai pelaa jotain peliä. Muuten puhelin aina mun hollilla, mutta eipä oo käynyt mielessä mennä tonkimaan. Eli ei siis muuten epäilyttävää. Mutta nämä vanhan puhelimen viestit oli ihan outoa ja kun ei muista... Ap

Vierailija
28/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:59"] [quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:56"]Ihan varmasti muistaa mies alle vuoden vanhat viestit, ellei ihan rollaattorisetä ole. Ja tuskin on niin monelta naiselta viestejä, että ei hahmottais kenestä kyse. Vakiokäytöstä mieheltä, eli syyttelyä, tuossa tilanteessa. [/quote] No, tätä minäkin! Ei kuulemma muista! Mutta jäänkö vaan seuraamaan tilannetta? Ap [/quote] Tuleeko miehelle jotain "outoja" viestejä esim. yöllä? Miten yleensä käyttäytyy jos saa viestin? Piilotteleeko nyt puhelinta tai räplääkö koko ajan? Ottaako luurin mukaan vaikka veskiin tms? Siis onko sen käytös jotenkin erilaista ollut sen ryyppyillan jälkeen? [/quote] Paljon tulee viestejä, muttei ikinä ole salaillut ja käskee jopa joskus minun lukea mitä tuli ja keneltä, jos esim. tekee ruokaa eikä pysty katsomaan puhelintaan. Ottaa vessaan, mutta katsoo ilmeisesti jotain videoita tai pelaa jotain peliä. Muuten puhelin aina mun hollilla, mutta eipä oo käynyt mielessä mennä tonkimaan. Eli ei siis muuten epäilyttävää. Mutta nämä vanhan puhelimen viestit oli ihan outoa ja kun ei muista... Ap

[/quote]

Niin, epäilys, muttei varsinaisia todisteita, ikävä tilanne. Jos jotain on meneillään, on se sovittu jotenkin niin, etteivät enää viesteile. Onko ylitöitä tai muita yhtäkkisiä ja uusia menoja ilmennyt?

Vierailija
29/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:03"]Kyllä tuo minusta ap kuulostaa epäilyttävältä. Ja vielä se, että hermostuu ja alkaa syytellä suinua.
[/quote]

[/quote]

Eli on sopinut naisen kanssa että "mitään" ei oo tapahtunut! Ihan selvä tapaus, jos veikkailee ettei nainenkaan muista!
[/quote]

Niinpä! Muuten loistava mies, ei oikeastaan ikinä riidellä, kaikki oli mun mielestä ainakin hyvin. Asutaan jo yhdessä, just otettiin koira... Sitten helvetti käy jotain tällaista!? Ja mies ei osaa selittää. Jankkaan niin kauan, että muistaa. En halua sivuuttaa tällaisia asioita. Ap

Vierailija
30/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:59"] [quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:56"]Ihan varmasti muistaa mies alle vuoden vanhat viestit, ellei ihan rollaattorisetä ole. Ja tuskin on niin monelta naiselta viestejä, että ei hahmottais kenestä kyse. Vakiokäytöstä mieheltä, eli syyttelyä, tuossa tilanteessa. [/quote] No, tätä minäkin! Ei kuulemma muista! Mutta jäänkö vaan seuraamaan tilannetta? Ap [/quote] Tuleeko miehelle jotain "outoja" viestejä esim. yöllä? Miten yleensä käyttäytyy jos saa viestin? Piilotteleeko nyt puhelinta tai räplääkö koko ajan? Ottaako luurin mukaan vaikka veskiin tms? Siis onko sen käytös jotenkin erilaista ollut sen ryyppyillan jälkeen? [/quote] Paljon tulee viestejä, muttei ikinä ole salaillut ja käskee jopa joskus minun lukea mitä tuli ja keneltä, jos esim. tekee ruokaa eikä pysty katsomaan puhelintaan. Ottaa vessaan, mutta katsoo ilmeisesti jotain videoita tai pelaa jotain peliä. Muuten puhelin aina mun hollilla, mutta eipä oo käynyt mielessä mennä tonkimaan. Eli ei siis muuten epäilyttävää. Mutta nämä vanhan puhelimen viestit oli ihan outoa ja kun ei muista... Ap

[/quote]

Niin, epäilys, muttei varsinaisia todisteita, ikävä tilanne. Jos jotain on meneillään, on se sovittu jotenkin niin, etteivät enää viesteile. Onko ylitöitä tai muita yhtäkkisiä ja uusia menoja ilmennyt?
[/quote]

Ei. Aina tehnyt pitkää päivää töissä ja samaa työtä tekee moni muukin tuntemani henkilö ja tekevät oikeasti pitkiä päiviä. En siis osaa epäillä mistään! Viikonloppuisin näkee usein kavereita ja kaikki on aina minun tiedossani. Tulee aina kotiin yöksi jne. Ei ole minkäänlaisia viitteitä pettämisestä, paitsi noi ihme viestit. Ap

Vierailija
31/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan vielä, ettei edes viesteistä saa kuvaa varsinaisesti pettämisestä, mutta jostain salailusta kumminkin! Ap

Vierailija
32/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:24"]

Niinpä! Muuten loistava mies, ei oikeastaan ikinä riidellä, kaikki oli mun mielestä ainakin hyvin. Asutaan jo yhdessä, just otettiin koira... Sitten helvetti käy jotain tällaista!? Ja mies ei osaa selittää. Jankkaan niin kauan, että muistaa. En halua sivuuttaa tällaisia asioita. Ap

[/quote]

Kyllä siitä miehestä pääsee helpommallakin eroon. Olet jo päättänyt harhaisessa mielessäsi , että mies pettää.

Eiköhän ole parempi että päästät miehen vapaalle jalalle, saattaa löytää jonkun vähemmän harhaisen ja ei-stalkkeri naisen itselleen.

Vierailija
33/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:24"]

[/quote]

Kyllä siitä miehestä pääsee helpommallakin eroon. Olet jo päättänyt harhaisessa mielessäsi , että mies pettää.

Eiköhän ole parempi että päästät miehen vapaalle jalalle, saattaa löytää jonkun vähemmän harhaisen ja ei-stalkkeri naisen itselleen.
[/quote]

En? En ole päättänyt mitään, mutta ihmettelen, kun selitystä ei löydy, ts. ei muista kuukauden takaisia tällaisia outoja viestejä + poistanut naisen lähettämät ja varmasti vahingossa jättänyt omansa. Minäkö siis olen se paha tässä? :D ap

Vierailija
34/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuollainenkaan viesti varmuudella kerro pettämisestä, mutta on se kyllä kumma, ettei mitään syytä muista tuollaisten viestien lähettelyyn. Luulis, että jos olis joku pieni merkityksetön asia kyseessä, vois ees yrittää selvittää sulle, mikä oli tilanne. Suhtauduitko itse heti mieheen syyttävästi vai koititko pysyä neutraalina? Onko mies kertonut, mistä tuon naisen tuntee? 

Vierailija
35/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka sanot ,että ollu selvinpäin ja seuraavaks olikin ollut ryyppäämässä..hmm..

Vierailija
36/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:55"]Eka sanot ,että ollu selvinpäin ja seuraavaks olikin ollut ryyppäämässä..hmm..
[/quote]

Viestittely tapahtui sunnuntaina, joilloin oli selvinpäin jo. Oli ollut la ryyppäämässä. Ap

Vierailija
37/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:45"]No eihän tuollainenkaan viesti varmuudella kerro pettämisestä, mutta on se kyllä kumma, ettei mitään syytä muista tuollaisten viestien lähettelyyn. Luulis, että jos olis joku pieni merkityksetön asia kyseessä, vois ees yrittää selvittää sulle, mikä oli tilanne. Suhtauduitko itse heti mieheen syyttävästi vai koititko pysyä neutraalina? Onko mies kertonut, mistä tuon naisen tuntee? 
[/quote]

Ihan neutraali olin, kun kysyin ja vähän niinkuin ohimennen. Toki itsekin hermostuin, kun olikin niin helvetin vaikeaa kertoa.

Vierailija
38/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia jää kyllä vaivaamaan. Otan nyt sen taktiikan, että ns. unohdan, mutta kumminkin silmällä pitäen. Nimenomaa itsekään en jaksa nyt riidellä tai jankuttaa, kun tiedän, ettei se tuota tulosta. Vai onko jollain hyvää keinoa miten saada mies muistamaan?

Vierailija
39/39 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:40"]

Asia jää kyllä vaivaamaan. Otan nyt sen taktiikan, että ns. unohdan, mutta kumminkin silmällä pitäen. Nimenomaa itsekään en jaksa nyt riidellä tai jankuttaa, kun tiedän, ettei se tuota tulosta. Vai onko jollain hyvää keinoa miten saada mies muistamaan?

[/quote]Miksi et ota yhteyttä siihen naiseen? Mikä siinä on niin vaikeaa?