Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa ihmiset jotka vielä lukee kirjoja

Vierailija
25.03.2022 |

Eikö ole varaa Netflixiin? :DDDDD

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat nauraa ihan rauhassa. Itse luen paljon kirjoja.Niitä voi lainaa ilmaisiksi kirjastot.Kuin äänikirjoja.Mutta en lainaa ääni kirjoja. Kirja on mielenkintoinen itse sitä lukiessa. Minulla ei varaa maksulisin Tv viihde ymm. maksuliset kanat. Kuuntelen paljon radiota ,kanava nosta laakia kuulokeilla.

Vierailija
62/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootit eivät lue kirjoja ja ne tunnistaa niiden jutuista sekunneissa

One word: tyhmänylpeys. Täällä voi viihdyttää noilla taukeilla itseään ja sitten palata taas sivistyksen pariin.

Ixnay on the upidstay!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lukisit itsekin mutta kun et osaa lukea. Ja turha tulla sepittämään valheita tänne.

Vierailija
64/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa ap:n kaltaiset avausten tekijät.

Vierailija
65/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotenkin pidän väistämättä hieman sivistymättömänä ihmistä joka ei kirjoja lue. Ennemmin säälin sinua.

Vierailija
66/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tämä sama trollipostaus ole täällä suunnilleen kerran viikossa.

Vierailija
67/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella ... työelämässäkin tietää aina, kun tietynlainen ihminen avaa suunsa, ettei tämä lue mitään. Yhtä hyvin voisi otsassa olla teksti "tyhjää tilaa vuokrattavana".

Vierailija
68/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen lukeminen on hyväksi, suositeltavaa jokaiselle mutta rajansa kaikella. Seurustelin joskus naisen kanssa jonka vapaa aika meni sohvalla maatessa kirjan kanssa. Yritin houkutella ulkoilemaan ja lenkille välillä. Luki todella paljon, aina lukemisen ohella naposteli sipsiä ja karkkeja. Ylipainoa reippaasti. Suhde kariutui sitten muista syistä mutta kyllä hänen elintavoilla oli jonkinlainen osuus siinä. Ei vaan itsellä enää jossain vaiheessa napannut koko homma. M34