Naurattaa ihmiset jotka vielä lukee kirjoja
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootit eivät lue kirjoja ja ne tunnistaa niiden jutuista sekunneissa
One word: tyhmänylpeys. Täällä voi viihdyttää noilla taukeilla itseään ja sitten palata taas sivistyksen pariin.
Ixnay on the upidstay!
Ap, lukisit itsekin mutta kun et osaa lukea. Ja turha tulla sepittämään valheita tänne.
Minua naurattaa ap:n kaltaiset avausten tekijät.
No jotenkin pidän väistämättä hieman sivistymättömänä ihmistä joka ei kirjoja lue. Ennemmin säälin sinua.
Siis eikö tämä sama trollipostaus ole täällä suunnilleen kerran viikossa.
Ajatella ... työelämässäkin tietää aina, kun tietynlainen ihminen avaa suunsa, ettei tämä lue mitään. Yhtä hyvin voisi otsassa olla teksti "tyhjää tilaa vuokrattavana".
Kirjojen lukeminen on hyväksi, suositeltavaa jokaiselle mutta rajansa kaikella. Seurustelin joskus naisen kanssa jonka vapaa aika meni sohvalla maatessa kirjan kanssa. Yritin houkutella ulkoilemaan ja lenkille välillä. Luki todella paljon, aina lukemisen ohella naposteli sipsiä ja karkkeja. Ylipainoa reippaasti. Suhde kariutui sitten muista syistä mutta kyllä hänen elintavoilla oli jonkinlainen osuus siinä. Ei vaan itsellä enää jossain vaiheessa napannut koko homma. M34
Saat nauraa ihan rauhassa. Itse luen paljon kirjoja.Niitä voi lainaa ilmaisiksi kirjastot.Kuin äänikirjoja.Mutta en lainaa ääni kirjoja. Kirja on mielenkintoinen itse sitä lukiessa. Minulla ei varaa maksulisin Tv viihde ymm. maksuliset kanat. Kuuntelen paljon radiota ,kanava nosta laakia kuulokeilla.